Miller jak Kaczyński

Data: 2012-03-27 18:04:26
Autor: Przemysław W
Miller jak Kaczyński
Były premier Leszek Miller oskarżył prokuraturę o narażenie bezpieczeństwa Polski przez postawienie zarzutu b. szefowi Agencji Wywiadu w jego rządzie. Zbigniew Siemiątkowski miał umożliwić zorganizowanie w Polsce ośrodka CIA, w którym byli przetrzymywani jeńcy pojmani przez Amerykanów w ramach "wojny z terroryzmem". Miller ogłosił, że oto prokuratura naraża bezpieczeństwo polskich żołnierzy w Afganistanie i Euro 2012

Skoro prokuratura stawia zarzuty - to znaczy, że ma wystarczające dowody. Zarzutów dla Siemiątkowskiego zapewne by nie było, gdyby prokuratura - jak za czasów rządów Leszka Millera - podlegała rządowi. Wtedy przed prawem byłaby polityka, która wcześniej zdecydowała o zgodzie na amerykańskie ośrodki. Przed zakazem tortur i arbitralnym uwięzieniem byłby argument o dobrych stosunkach polsko-amerykańskich. I o tym, że "wojnę z terroryzmem" należy prowadzić wszelkimi dostępnymi metodami, także łamiąc prawo, skoro terroryści też je łamią (tak, jakby istniał znak równości pomiędzy instytucjami państwa, a organizacjami terrorystycznymi).

To, że prokuratura zarzut postawiła świadczy o tym, że przestała się zajmować polityką. Bo sprawa więzień CIA w Polsce obciąża wszystkie formacje polityczne - może poza Ruchem Palikota, którego wtedy nie było.

Prawo, które zakazuje arbitralnego więzienia i tortur nie jest wymysłem przewrażliwionych pięknoduchów czy "doktrynerów praw człowieka". Po II wojnie światowej ludzkość nie bez powodu umówiła się, że od zakazu tortur nie ma wyjątków. I Amerykanie nie bez powodu nie chcieli tego zakazu łamać na własnym terytorium. Żadna władza, żadną - formalną czy nieformalną umową, nie może się zrzec kontroli nad tym, czy na jej terytorium ta zasada nie jest łamana.

Jeśli się zrzeknie, w imię obrony wartości, które uważa za wyższe - to powinna mieć odwagę poddać się moralnej i prawnej odpowiedzialności. I tego bym oczekiwała od najwyższych władz RP, które do istnienia obozów i ukrywania tego faktu się przyczyniły. Mogą się powoływać np. na stan wyższej konieczności - a my będziemy oceniać, czy on rzeczywiście istniał. Ale twierdzenie: "nic nie widziałem, nic nie słyszałem", szantażowanie zagrożeniem Euro 2012 i przerzucanie winy na nieodpowiedzialna prokuraturę, która ma czelność stosować prawo - to smętna żenada.

A podobno prawdziwego mężczyznę poznaje się po tym, jak kończy.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,11428924,Miller_oskarza_prokurature_o_stosowanie_prawa.html#ixzz1qKkVcHYb

Przemek

--

"Zdolność prawicowych polityków, ich medialnych popleczników i rzeczników
Kościoła katolickiego do odwracania kota ogonem jest nieskończona i

Data: 2012-03-27 20:16:56
Autor: jadryś
Miller jak Kaczyński
W dniu 2012-03-27 18:04, Przemysław W pisze:
[...]

Jeszcze trochę i zacznie sądy oskarżać. I jeżeli ktoś naraża albo narażał Polskę na niebezpieczeństwo to jest nim on sam, i cała ta lizusowska wobec jankesów klika SLD z Kwaśniewskim na czele.

Data: 2012-03-27 21:28:38
Autor: Przemysław W
Miller jak Kaczyński

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkt06s$bv2$1node2.news.atman.pl...
[...]

Póki co, to jankesom najbardziej lizał tyłek lokator Wawelu i jego klika.

Przemek

Data: 2012-03-28 09:41:52
Autor: jadryś
Miller jak Kaczyński
W dniu 2012-03-27 21:28, Przemysław W pisze:

[...]

Myślę jednak że w poczynaniach Kaczyńskiego nie było złej woli, i że on naprawdę wierzył że taką postawą uczyni Polskę prawdziwym sojusznikiem USA. W moich oczach zupełna odwrotność poczynań SLD.

Data: 2012-03-28 14:51:30
Autor: Przemysław W
Miller jak Kaczyński

[...]

A ja myślę, że w prostacki sposób (jak to miał w zwyczaju) pokazać swoją postawę wrogości do Rosji. Pomimo wschodniego pochodzenia i wychowania.

Przemek

Data: 2012-03-28 16:59:18
Autor: jadryś
Miller jak Kaczyński
W dniu 2012-03-28 14:51, Przemysław W pisze:

[...]

To pewnie też. Ta wrogość mogła być spowodowana sugestią naszego "sojusznika" z za oceanu.

Data: 2012-03-28 18:24:41
Autor: Przemysław W
Miller jak Kaczyński
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jkv90a$o6j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jaką sugestią?

Przemek

Data: 2012-04-03 20:47:25
Autor: jadryś
Miller jak Kaczyński
W dniu 2012-03-28 18:24, Przemysław W pisze:

To pewnie też. Ta wrogość mogła być spowodowana sugestią naszego "sojusznika" z za oceanu.

Jaką sugestią?

Przemek

Sugestią że to jest w interesie Polski i jej prezydenta.

Data: 2012-03-28 01:57:09
Autor: Piotrek
Miller jak Kaczyński
On 27 Mar, 20:16, jadryś <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

narażał Polskę na niebezpieczeństwo to jest nim on sam, i cała ta
lizusowska wobec jankesów klika SLD z Kwaśniewskim na czele.

Ciekawe jest to, że ujawnianie prawdy o więzieniach CIA w Polsce
naraża kraj na niebezpieczeństwo, natomiast wysyłanie naszych
wojsk na cudze wojny już go na takie niebezpieczeństwo nie naraża.
Dlaczego nikt nie wskazał Millerowi i jemu podobnym
tego prostego paradoksu w ich żałosnej argumentacji?

Data: 2012-04-03 06:10:52
Autor: stevep
Miller jak Kaczyński
Dnia 28-03-2012 o 10:57:09 Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Dlaczego nikt nie wskazał Millerowi i jemu podobnym
tego prostego paradoksu w ich żałosnej argumentacji?

Na niebezpieczeństwo naraża cię nawet na wyjście z domu, na wszelki  wypadek nie schodź z łóżka bo przecież możesz się poślizgnąć,
--
stevep

Data: 2012-03-28 02:43:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
Miller jak Kaczyński
wtorek, 27 marca 2012 20:16. carbon entity 'jadryś' <rg@yachoo.com>

[...]

Miller-Killer! :/

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-03-28 09:42:38
Autor: jadryś
Miller jak Kaczyński
W dniu 2012-03-28 02:43, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Raczej Miller-Dealer przehandlowujący Polskę i bezpieczeństwo Polaków za... no właśnie za co?? Czy tylko za tych parę płatnych odczytów na uniwerkach jankeskich przez Aleksandra K?

Data: 2012-03-28 08:15:51
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Miller jak Kaczyński

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jksoed$p9e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Najwyraźniej Millerek ma coś za paznokciami!

BBR

Miller jak Kaczyński