Miller na temat cięcia wraku

Data: 2010-10-28 08:00:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Miller na temat cięcia wraku

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4cc8938d$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
Właśnie widziałem Millera:
http://www.youtube.com/watch?v=Hrb04oYyt8g
na konferencji, na pytanie na temat celowego niszczenia wraku TU-154 odpowiedział: nic mi nie wiadomo na temat cięcia wraku. Zatem moje proste pytanie: dlaczego ten człowiek w przypadku dowodów, zdjęć, nagrań video obrazujących celowe niszczenie wraku (nawet ruscy stwierdzili, że tłukli szyby z powodu transportu wraku), twierdzi, że nic o tym nie wie? Jak mam sobie to wyjaśnić? Jak mam mięć jakiekolwiek zaufanie do tego człowieka po takich słowach?

Dał tyły zadufany w sobie urzędas!

Miller na temat cięcia wraku