Miller nie ufa prokuraturze

Data: 2014-07-24 23:27:25
Autor: boukun
Miller nie ufa prokuraturze
- Odmówiłem zeznań w polskiej prokuraturze, albowiem to, co wiem, jest otoczone tajemnicą i to najwyższej rangi, cosmic top secret - mówił Miller. - Ja po prostu nie mogę się w tej sprawie wypowiadać tym bardziej, że jest toczone śledztwo. A w czasie śledztw nie mówi się rzeczy do publiczności.

- Doskonale wiem, że wszystko, co powiem, za tydzień będzie w gazetach. Nie ufam prokuraturze. Nie będę zeznawał, bo dalej obowiązuje mnie najwyższa natowska kategoria tajemnicy państwowej - stwierdził lider SLD.

Najwyższa tajemnica zbrojnej organizacji terrorystycznej NATO, he, he, he... W co się ta  biedna Polska wpierdoliła. Jak przedtem żydokomuniści sprzedawali nas sowietom, tak z dnia nadzień zmienili barykady i bez zmróżenia oka sprzedają nas USA i zachodowi...
Tfu!

~Roch 12 minut temu

Tajemnica najwyższej wagi!!! Usmany
Tajemnica najwyższej wagi!!! Usmany tobą i kwasulą gardziły ale nie wierzę że byliście na tyle naiwni by nie wiedzieć że was sprzedadzą? Było warto?

~Max 13 minut temu

cosmic top sec......idiot, to najlepiej pasujące określenie do polskich polityków

~ilk@ 15 minut temu

Zasądzoną karę powinni zapłacić ci, którzy wówczas dali za 15 mln dolarów przyzwolenie na ten haniebny proceder na terenie naszego kraju, a nie my. Czyli konkretnie pan Miller i jego kolesie z ówczesnego rządu. Niech się nie zasłania tajemnicą, tylko odpowie za swoje czyny. Porównania jakie stosuje ten pan graniczą z pewnym kultem wyznawanym w latach 30 ubiegłego wieku, który doprowadził do II wojny światowej i masowej eksterminacji ludności. To co zrobili terroryści jest bardzo złe i nie ma na to usprawiedliwienia, ale złe jest również stosowanie bestialskich tortur wobec nich i przyzwalanie na taki proceder za pieniądze!!!

~marek 18 minut temu

Najwyzsza natowska kategoria tajemnicy? Tylko eseldowiec mogl wymyslec taka glupote! Cichosza ! Moze Top Cichosza? A najpewniej , Top psssssssyyyyyt ! Mitoman jeden !

~kaz500 21 minut temu

miller ty jesteś przestępcą

boukun

Miller nie ufa prokuraturze