Miller: przygotowano dwa lotniska zapasowe.

Data: 2010-10-27 18:04:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Miller: przygotowano dwa lotniska zapasowe.
Szef MSWiA Jerzy Miller, który przewodniczy polskiej komisji wyjaśniającej okoliczności katastrofy smoleńskiej, zapewnił w Sejmie, że do wizyty polskiej delegacji 10 kwietnia przygotowane były dwa lotniska zapasowe.

Miller, który uczestniczył w posiedzeniu komisji obrony narodowej, odniósł się w ten sposób do pytań posła Ludwika Dorna (niezrz.). - Lotniska były dwa, w pełni przygotowane - mówił minister, podkreślając, że potwierdzają to także stenogramy z nagrań czarnych skrzynek. Dodał jednocześnie, że "lotnisko zapasowe jest miejscem lądowania, a nie miejscem, gdzie ma być rozłożony czerwony dywan".

- Jedno z lotnisk zapasowych było na terenie Białorusi, chyba pan nie sądzi, że była to kwestia nieuzgodniona ze stroną białoruską. Wszystkie właściwe organy polskie podjęły właściwe kroki nie tylko w zakresie, osadzenia samolotu, ale też m.in. kolumny (samochodów z delegacją - PAP) - dodał, zwracając się bezpośrednio do b. szefa MSWiA.

Posłowie pytali też Millera, czy prawdą są doniesienie o systematycznym niszczeniu przez stronę rosyjską materiałów dowodowych i zniszczeniu wraku Tu-154M. - Nic mi nie wiadomo, by wrak był cięty na części. (...) Nic mi nie wiadomo, by strona rosyjska systematycznie niszczyła materiały dowodowe, jeśli ktoś o tym wie, to pewnie złoży stosowne zawiadomienia do prokuratury - podkreślił minister.

Poinformował również, pytany po posiedzeniu komisji przez dziennikarzy, że w projekcie raportu rosyjskiego MAK lot Tu-154 nie został określony ani jako lot wojskowy, ani jako lot cywilny. Dodał, że został określony inaczej, ale nie może na tym etapie ujawnić jak.

 http://wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/miller-przygotowano-dwa-lotniska-zapasowe,1,3753123,wiadomosc.htmlJak myślicie picowcy, dlaczego nie skorzystano z zapasowego lotniska. Komuzależało, żeby wylądowac w Smoleńsku?Przemysław Warzywny-- "Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi, a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM, odnosząc się do gróźb biskupów w sprawie in vitro"

Data: 2010-10-27 10:30:19
Autor: Antenka
Miller: przygotowano dwa lotniska zapasowe.
On 27 Paź, 18:08, Jarek nie obroniĹ  kĹźyĹźa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
> [...]

przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,
odnosząc się do gróźb biskupów w sprawie in vitro"- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst

Kapuściana głowo, czy już do końca cię pogięło? :DDD

Antenka

Miller: przygotowano dwa lotniska zapasowe.