Miller w Miami

Data: 2010-07-09 13:12:44
Autor: Tomasz Radko
Miller w Miami
30/5.

Jak? W analizach nie uwzględniliśmy Kahna. Wziął Beasleya za dwójkę i,
uwaga, wymianę jedynek.

Data: 2010-07-09 05:15:32
Autor: Leszczur
Miller w Miami
On 9 Lip, 13:12, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
30/5.

Jak? W analizach nie uwzględniliśmy Kahna. Wziął Beasleya za dwójkę i,
uwaga, wymianę jedynek.

I to jest bardzo fajny ruch Wolves. Chociaz ciekawi w ktorym roku ma
byc ta wymiana jedynek, bo jezeli juz w nastepnym, to moze nie az tak
fajny. Aha i od razu mowie - mniejsza o tlok pod koszem Wolves. Jak
opadnie juz bitewny kurz - Al Jefferson znajdzie nabywce.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-07-09 17:30:23
Autor: wiLQ
Miller w Miami
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> 30/5.
>
> Jak? W analizach nie uwzględniliśmy Kahna. Wziął Beasleya za dwójkę i,
> uwaga, wymianę jedynek.

Hej, konferencja wschodnia to nie jego zmartwienie ;-)
I wiadomo cos wiecej o tej wymianie jedynek? Zwlaszcza odnosnie ochrony.
Przeciez istnieje mozliwosc, ze Wolves sie wstrzela w moment gdy Heat
przejda w rebuilding po odejsciu tej ekipy.

I to jest bardzo fajny ruch Wolves.

Na pierwszy rzut oka zgoda... ale zastanawiam sie nad konsekwencjami. Po pierwsze, IMHO to wpycha ich coraz bardziej w rog jesli chodzi o
trejd Ala Jeffersona, po drugie jak Beasley pasuje do trojkatow? Rzut
kostka fajny, ale nie spaskudza jego wartosci? Po trzecie, istnieje
mozliwosc, ze Beasley bedzie gral kosztem Love co moze byc strzalem w
stope jesli chodzi o wlasnych graczy, a wreszcie po czwarte... Riley
wlasnie trafil do Hall of Fame jako GM? ;-) Chociaz z drugiej strony
oddac #2 za drugorundowy pick dwa lata pozniej to niezle osiagniecie.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-07-09 22:51:54
Autor: Gerard
Miller w Miami
Tomasz Radko wrote:
30/5.

Czyli okolice MLE. Myślałem, że z Lakers poszło o kasę, widać o coś innego...
W LA miałby tytuł pewny, a teraz będą się musieli napocić.

pozdr

Data: 2010-07-09 23:54:25
Autor: Tomasz Radko
Miller w Miami
W dniu 2010-07-09 22:51, Gerard pisze:
Tomasz Radko wrote:
30/5.

Czyli okolice MLE. Myślałem, że z Lakers poszło o kasę, widać o coś innego...
W LA miałby tytuł pewny, a teraz będą się musieli napocić.

Już pisałem, że Lakers stanowczo zaprzeczali, jakoby złożyli oficjalną
ofertę. I to się potwierdza. Najwyraźniej gdy Fisher odrzucił ofertę,
Kupchak zdecydował, że największą potrzebą jest PG i podpisał Blake'a
zamiast Millera.

Data: 2010-07-10 08:35:34
Autor: Gerard
Miller w Miami
Tomasz Radko wrote:
[...]

Oficjalnie czy nie, ale podobno jakieśtam rozmowy wstepne były. Miller co prawda był gotów zrezygnować z kasy, ale mógł też, zobaczywszy co się dzieje na rynku, zmienić zdanie i odesłac już na wstepie Lakers na drzewo. Widać wyraźnie że to jednak Kupchak pograł inaczej. Ciekawe czy widząc teraz skład Miami nie żałuje decyzji.
Swoją drogą Miller, po LBJ i Boshu, to kolejny który rezygnuje z gwarantowanej kasy.

pozdr

Miller w Miami