Miller zadowolony

Data: 2019-07-26 22:35:47
Autor: u2
Miller zadowolony
ano, na łbach ubeków z pełomafii, dostał się do wymion dojnej krowy:)

https://wpolityce.pl/polityka/456670-miller-obarcza-psl-wina-za-rozpad-ke

PSL winny rozpadu KE? Miller oskarża: Ludowcy wyjęli pierwszą cegłę z fundamentu, przestraszyli się lewicowości kulturowej i obyczajowej

opublikowano: 24 minuty temu

Leszek Miller obarczył PSL winą za rozpad Koalicji Europejskiej. Były premier ubolewa, że ten projekt się nie udał.

     PSL prawdopodobnie uznał że inaczej nie może, bo przestraszył się, że jednak te hasła lewicowości kulturowej i takiej obyczajowej lewicowości źle działają na ich elektorat, cofnął się i teraz mamy inny krajobraz

-- powiedział były premier w ,,Faktach po faktach" w TVN24.

     Byłem zwolennikiem utrzymania Koalicji Europejskiej, bo owszem koalicja przegrała, ale tylko o 7 pkt. proc. Co więcej, PiS wygrał w Polsce, ale przegrał w Europie. Ta świadomość, że przegrał w Europie powinna być coraz bardziej w PiS-ie zauważalna. Myślę, że te takie miny, które są strojone i które mają to przykryć, maskują tylko niepokój, co się dalej stanie, bo przychodzi problem komisarza itd.

-- przekonywał Miller.

Ubolewał, że ,,PSL wyjęło pierwszą cegłę z tego fundamentu".

     PSL prawdopodobnie uznał że inaczej nie może, bo przestraszył się, że jednak te hasła lewicowości kulturowej i takiej obyczajowej lewicowości źle działają na ich elektorat, cofnął się i teraz mamy inny krajobraz.

-- stwierdził.

     Zobaczymy czym to się wszystko skończy

-- dodał.

Miller skrytykował Kuchcińskiego za prywatne loty rządowym samolotem.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Marszałek Sejmu pokryje koszty przelotu członków rodziny. ,,Pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne"

Starcie Horały z Kierwińskim. Poseł PiS: Tusk rządowym samolotem podrzucał chłopaka córki, Borusewicz latał wyprowadzić psa

     Problem jest jeszcze gdzie indziej, dlatego że marszałek Kuchciński poświadcza nieprawdę. Dlatego że padały stwierdzenia, że to nie były loty prywatne, tylko służbowe. A tymczasem okazuje się, że samolot był używany do celów jak najbardziej prywatnych, a nie służbowych

-- stwierdził.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Marszałek Sejmu pokryje koszty przelotu członków rodziny. ,,Pieniądze zostaną przeznaczone na cele charytatywne"

     Więc marszałek Kuchciński ma jeszcze jeden problem. Nie tylko z samymi przelotami, ale także z interpretacją, które ocierają się po prostu o wprowadzanie opinii publicznej w błąd i to jest jeszcze gorsze niż sprawa tych przelotów

-- podkreślił były premier w TVN24.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Burza wokół lotów Kuchcińskiego. Wicemarszałek Sejmu tonuje emocje: Wszystko jest bardzo szczegółowo wyjaśnione

ems
Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
autor: Zespół wPolityce.pl

Czekamy na Wasze maile z uwagami i komentarzami: redakcja@wpolityce.pl. Dołącz do naszej społeczności - Sieci Przyjaciół wPolityce.pl i tygodnika ,,Sieci" na SiecPrzyjaciol.pl

--
I love love

Data: 2019-07-27 05:01:33
Autor: Sundajska pamięć kwantowa
Miller zadowolony
Ajajaj.
Miller co pierwszy czmychnął z KE oskarżą PSL o czmychnięcie.
Peło które latało samolotami też oskarża pisy o latanie.

Ajajaj, proszę państwa co za emocje. Na ile ludowi starczy tych emocji?
Na tydzień czy miesiąc?

I kto pamięta co takiego ważnego działo się w PL miesiąc temu?

Data: 2019-07-27 15:10:30
Autor: A. Filip
Miller zadowolony
Sundajska pamięć kwantowa <bytomir.kwasny@gmail.com> pisze:
[...]

<cynizm> Kolacja Europejskawa przegrała bardzo wyraźnie choć nie
przygniatająco z PiS+.  Jak za taki wynik udział SLD został
"przepłacony".  Wygraną koalicję wyborczą z postkomuchami z (niejakim)
trudem można by wybaczyć "śmierdzącą polityczną koniecznością".
"Przepłacona" przegrana koalicja z postkomuchami jest
niewybaczalna IMHO. </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!
| Człowiek jednego dnia jest wesół, drugiego - smutny, lecz dla
| głupca każdy dzień jest świętem.  (Przysłowie ormiańskie)

Miller zadowolony