Millsap i Okur

Data: 2009-07-11 12:00:07
Autor: Tomasz Radko
Millsap i Okur
Okur podpisał dwuletnią przedłużkę z Jazz.
Millsap podpisał kontrakt z Blazers. $32-36M/4, ponoć spory signing bonus. Ideą jest zwiększenie kosztów finansowych w pierwszym roku, bo Utah w tym właśnie sezonie jest mocno przyciśnięte.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-11 13:12:03
Autor: Rasheed
Millsap i Okur
"Tomasz Radko" <trad@interia.pl> wrote in message news:h39mvc$ml6$1news.interia.pl...
[...]

No kase dostal niezla, ale czy S5 dostanie?? Bo chyba tego brakowalo w Jazz. Troche ciasno pod koszem w tym Portland.

Rasheed

Data: 2009-07-11 18:18:37
Autor: sooobi
Millsap i Okur
Rasheed pisze:
[...]

ja tak naprawde nie wiem po co oni szukali na sile pf'a...?
nie podoba mi sie ten ruch

Data: 2009-07-12 23:52:32
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 11 Lip, 18:18, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
> No kase dostal niezla, ale czy S5 dostanie?? Bo chyba tego brakowalo w
> Jazz. Troche ciasno pod koszem w tym Portland.

ja tak naprawde nie wiem po co oni szukali na sile pf'a...?
nie podoba mi sie ten ruch

A moze nie tyle szukali PF'a, co chcieli oslabic silnego konkurenta?
Poza tym moze Blazers niekoniecznie nastawiaja sie na zwiazanie z
Przybillą i Odenem na srodku? Skoro Ald od biedy moze grac centra to
rotacja z Odenem i Millsapem na PF-C miala by sens.
Przybilla w przyszlym sezonie bedzie calkiem niezlym nabytkiem dla
druzyny chcacej zejsc z pensjami (ma player option na 2010/11 i wcale
nie jest powiedziane, ze z niej skorzysta).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 00:43:20
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 13 Lip, 08:52, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> ja tak naprawde nie wiem po co oni szukali na sile pf'a...?
> nie podoba mi sie ten ruch

A moze nie tyle szukali PF'a, co chcieli oslabic silnego konkurenta?

I uwazasz ze wybrali dobra metode?

Data: 2009-07-13 01:13:12
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 09:43, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> A moze nie tyle szukali PF'a, co chcieli oslabic silnego konkurenta?

I uwazasz ze wybrali dobra metode?

A pewnie. Jezeli Jazz zmaczują Millsapa to finansowo wyjda na tym jak
Zabłocki na mydle.
A w zasadzie chyba musza to zrobic skoro ich w ich dlugoterminowych
planach nie ma Boozera i wszyscy o tym wiedza.
Dla Blazers to sytuacja typu win-win, bo albo dostana sensownego PF'a,
ktory mimo wszystko im sie przyda (odpuszcza, lub sprzedadza
Przybille. Lub Odena :-D ), albo Jazz beda zakorkowani finansowo i bez
Boozera chyba mimo wszystko nieco slabsi niz w ostatnich dwoch
sezonach.
Jeszcze tylko niech Lakers spierniczą negocjacje z Odomem i PTB znowu
beda na szczycie Zachodu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 01:23:48
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 13 Lip, 10:13, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> I uwazasz ze wybrali dobra metode?

A pewnie. Jezeli Jazz zmaczują Millsapa to finansowo wyjda na tym jak
Zabłocki na mydle.

A jak nie zmaczuja to Blazers nagle ma straszny tlok pod koszem, ktory
na sile beda musieli rozladowac.
Uwazam ze jesli Blazers naprawde chcieli sciagnac pf'a to powinien byc
to wlasnie Boozer.

Dla Blazers to sytuacja typu win-win, bo albo dostana sensownego PF'a,
ktory mimo wszystko im sie przyda (odpuszcza, lub sprzedadza
Przybille. Lub Odena :-D ),

Ihmo jesli dostana Millsapa to powinni sprzedac Aldridge'a

Data: 2009-07-13 01:45:27
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 10:23, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> A pewnie. Jezeli Jazz zmaczują Millsapa to finansowo wyjda na tym jak
> Zabłocki na mydle.

A jak nie zmaczuja to Blazers nagle ma straszny tlok pod koszem, ktory
na sile beda musieli rozladowac.

Czy ja wiem. W sumie masz 4 zawodnikow do obsady dwoch pozycji. Z
czego jeden pewnie cos opusci.

Uwazam ze jesli Blazers naprawde chcieli sciagnac pf'a to powinien byc
to wlasnie Boozer.

IMO nie. Sa 4 dobre powody dla ktorych Millsap jest lepszym
rozwiazaniem.
1. Wiek. 4 lata roznicy.
2. Kasa. 2x mniejsze pieniadze za podobne zdobycze.
3. Zdrowie. Rozegrane mecze w ostatnich latach: Millsap - 82-82-76.
Boozer 33-74-81-37
4. Jakosc. Sap ma lepszy PER, WS, WP pewnie tez plus nie jest jeszcze
zmanierowany, nie ma zapedow gwiazdorskich i chwilowo nie wbil nikomu
noza w plecy ;-)

Plus Sap ma skila etc, etc... ;-)

> [...]
> Przybille. Lub Odena :-D ),

Ihmo jesli dostana Millsapa to powinni sprzedac Aldridge'a

Z tym moze byc problem, bo jesli oddadza go to pewnie za polowe jego
wartosci - kontrakt dla rooka, lub base year compensation jesli
podpisza extension.
Dlatego juz predzej widze sprzedaz Joela i wieksze minuty dla
Aldridge'a na srodku. Albo od biedy oranie pelnym skladem na splitach
plus normalna rotacja gdy Oden sie polamie.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 02:08:11
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 13 Lip, 10:45, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A jak nie zmaczuja to Blazers nagle ma straszny tlok pod koszem, ktory
> na sile beda musieli rozladowac.

Czy ja wiem. W sumie masz 4 zawodnikow do obsady dwoch pozycji. Z
czego jeden pewnie cos opusci.

Dlatego tym 4tym mogl byc Diogu albo Frye. Nie trzeba jako 4ta gracza
sciagac gracza za 8baniek

> [...]

4. Jakosc. Sap ma lepszy PER, WS, WP pewnie tez plus nie jest jeszcze
zmanierowany, nie ma zapedow gwiazdorskich i chwilowo nie wbil nikomu

Z jednej strony masz racje. Sap jest mlodszy, zdrowszy i ma mniejszy
kontrakt. Tylko Blazers potrzebuja kogos kto bardzo dobrze gra post
up. Potrzeba im kogos kto bedzie wymagal podwojenia. Ani Aldirdge'a
ani Millsap takimi zawodnikami nie sa. Oczywiscie Ald moze kims takim
sie stac ale po tym jak zobaczylem co robil z nim Scola (zarowno w
ataku jak i w obronie) to zaczalem w to mocno watpic.Ciekawe czy
wlodarze Blazers tez?

Plus Sap ma skila etc, etc... ;-)

Ja juz nie zagladam na ebasket, w srodku jednej dyskusji forum padlo
teraz juz dziala ale moj watek jest zablokowany. Ale uwazam ze
najwieksza wada tego forum nie sa uzytkownicy ani sposob ciecia
postow. Do tego drugiego mozna sie przyzwyczaic (choc usenet bije
forum na glowe pod tym wzgledem). Taka roznorodnosc uzytkownikow w
sumie tez jest ciekawa. Calosc wyglada jak folklor ale znalezc tam
mozna rozmowcow na poziomie, reszta wzbudza tylko usmiech na twarzy.
Najwieksza wada forum sa jego moderatorzy. Kasuja Twoje posty piszac
ze nic nie wnosza do dyskusji a toleruja wodolejstwo i pierdoly ktore
80% forum wypisuje. Kolesiostwo moderatorow zniechecielo mnie juz
calkowicie, kiedy przy jednej dyskusji ja dostalem ostrzezenie a druga
strona nic, moderator stwierdzil w wyjasnieniu ze to tez dlatego ze
nie podobaja mu sie moje posty...

Data: 2009-07-13 02:30:35
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 11:08, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Czy ja wiem. W sumie masz 4 zawodnikow do obsady dwoch pozycji. Z
> czego jeden pewnie cos opusci.

Dlatego tym 4tym mogl byc Diogu albo Frye. Nie trzeba jako 4ta gracza
sciagac gracza za 8baniek

Ale jezeli taki zawodnik poprawia nie tylko jakosc rostera od razu,
ale i pozycje negocjacyjna Blazers w przypadku Aldridge'a to moze to
nie taki zly pomysl.

[...]

A moze takim zawodnikiem (grajacym postup) mialby byc na przyklad
Oden?
Warunki fizyczne ma wrecz idealne.

> [...]

Najwieksza wada forum sa jego moderatorzy. Kasuja Twoje posty piszac
ze nic nie wnosza do dyskusji a toleruja wodolejstwo i pierdoly ktore

No i to wlasnie wywolalo maja dosc burzliwa dyskusje na privie z
jednym z moderatorow.
Poszlo zdaje sie o Kobe i jego umiejetnosci defensywne. Koncepcja
ktoregos z tamtejszych "mozgow" byla tak absurdalna, ze dalo sie ja
obalic jednym, niezbyt mocnym kopnieciem (Kobe byl w AllDef Team 1 lub
2 co roku od 7 czy 8 lat). Okazalo sie, ze to podobno kazdym juzer
forum wie (pytanie czy gdyby faktycznie wiedzial to czy takie
koncepcje w ogole mialyby racje bytu) i powinienem dodac jeszcze
rozprawke z jakimis emocjonalnymi wypocinami.
Czyli znowu - bardziej liczy sie ilosc niz jakosc tego co sie pisze.
Smieszne to, bo forum jest doslownie zalewane przez emocjonalna papkę,
ktora da sie zwykle strescic w pieciu slowach "bo tak mi sie wydaje".

[...]

LOL. Dlatego tez zasugerowalem mojemu interlokutorowi, zeby mi od razu
walnął 6 i beda mieli mnie z glowy. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 02:47:00
Autor: sooobi
Millsap i Okur
> [...]
> wlodarze Blazers tez?

A moze takim zawodnikiem (grajacym postup) mialby byc na przyklad

Owszem, w finale ncaa takiego horforda czy noaha niszczyl bez
problemu, ale czy po kontuzji odzyska swoja sprawnosc? Szukam w necie
informacji o tym jak przebiega jego trening ale ni widu ni slychu:(

Data: 2009-07-13 03:27:41
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 11:47, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

problemu, ale czy po kontuzji odzyska swoja sprawnosc? Szukam w necie
informacji o tym jak przebiega jego trening ale ni widu ni slychu:(

No tak - w koncu to keeper ;-)
Ale nawet jesli cos znajdziesz to zaloze sie, ze bedzie to rownie
metne gadanie jak o kontuzji Yao.
Jedni mowia, ze moze przez to skonczyc kariere, drudzy, zeby nie
panikowac, jeszcze inni, ze na dwoje babka wrozyla...
Mysle, ze w przypadku Odena bardziej chodzi o to, zeby bronil nie
faulujac i byl wydolny fizycznie. Kolano po takim czasie powinno juz
byc OK.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 03:43:52
Autor: sooobi
Millsap i Okur
No tak - w koncu to keeper ;-)

Exacly:)
Kidd tez;P

Ale nawet jesli cos znajdziesz to zaloze sie, ze bedzie to rownie
metne gadanie jak o kontuzji Yao.

Ale ja nie szukam informacji na temat jego zdrowia, tym sie nie
martwie...

Mysle, ze w przypadku Odena bardziej chodzi o to, zeby bronil nie
faulujac i byl wydolny fizycznie.

....wlasnie o tym szukam informacji. Jak juz nie raz pisalem Oden musi
odzyskac swoja sprawnosc fizyczna. W zeszlym sezonie ruszal sie jak
mucha w smole co bylo przyczyna jego foul trouble. W tym offseason
licze na to ze Oden w glowne mierze bedzie trenowal lekkoatletyke a
nie koszykowke. Chce znalezc informacje jak do kurwy nedzy cale dnie
biegal skipy, sprinty, biegal po schodach jak Rocky, cwiczyl swoja
sprawnosc, kondycje i koordynacje a nie kurwa on mi pisze na swoim
blogu jak to spedzil cudownie czas ze swoim pieskiem.

Data: 2009-07-13 21:07:01
Autor: s
Millsap i Okur
[...]

:-)

Milo wejsc na prsk i poprawic sobie humor :-)

Pozdr

Data: 2009-07-15 23:08:57
Autor: wiLQ
Millsap i Okur
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> No tak - w koncu to keeper ;-)

Exacly:)
Kidd tez;P

A Nowik lub Kobo? ;-)

[...]

ROTFL, zwlaszcza dla kontrastu miedzy fanem, a oryginalem.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-16 00:54:59
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 15 Lip, 23:08, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Exacly:)
> Kidd tez;P

A Nowik lub Kobo? ;-)

Mam tylko 3sloty:P

Data: 2009-07-20 16:40:03
Autor: wiLQ
Millsap i Okur

> A Nowik lub Kobo? ;-)

Mam tylko 3sloty:P

... i wybor na kogo je przeznaczyc ;-P

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-20 07:42:50
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 20 Lip, 16:40, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Mam tylko 3sloty:P

.. i wybor na kogo je przeznaczyc ;-P

na pewno nie bedzie to Kobo ani Nowitzki, aczkolwiek na drafcie obu
b.chetnie kupie;)

Data: 2009-07-15 23:08:48
Autor: wiLQ
Millsap i Okur
[...]

A o jakims zawodniku to wiadomo?

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-15 23:46:28
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
> [...]

> problemu, ale czy po kontuzji odzyska swoja sprawnosc? Szukam w necie
> informacji o tym jak przebiega jego trening ale ni widu ni slychu:(

No wlasnie. Ja na przyklad jestem zywotnie zainteresowany newsami na
temat Arenasa.
Ale nic nie slychac - moze dlatego, ze nie posiada on pieska ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-16 00:55:56
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 16 Lip, 08:46, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> A o jakims zawodniku to wiadomo?

No wlasnie. Ja na przyklad jestem zywotnie zainteresowany newsami na
temat Arenasa.
Ale nic nie slychac - moze dlatego, ze nie posiada on pieska ;-)

O Arenasie czytalem ze ciezko pracuje z jakims specem od przygotowania
kondycyjnego. Koles jest jakims rambo i daje niezly wycisk.
Ale o zrodlo nie pytaj, nie ma szans zebym znalazl.

pzdr

Data: 2009-07-16 01:08:05
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 16 Lip, 09:55, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

kondycyjnego. Koles jest jakims rambo i daje niezly wycisk.
Ale o zrodlo nie pytaj, nie ma szans zebym znalazl.

Swietnie. Czyli trenuje, ale nie wiadomo czy glownie wyciska sztange
oszczedzajac kolana czy moze biega po wydmach z workiem węgla na
plecach ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-16 01:13:35
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 16 Lip, 10:08, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]

Swietnie. Czyli trenuje, ale nie wiadomo czy glownie wyciska sztange
oszczedzajac kolana czy moze biega po wydmach z workiem węgla na

Biega, caly czas biega. I to z obciazeniami. Ogolnie artykul byl o tym
kolesiu a nie o Arenasie, ale zawsze cos:) Wiadomo ze cos robi a nie
lezy na swojej prywatnej wyspie.

Data: 2009-07-16 01:37:19
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 16 Lip, 10:13, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

Biega, caly czas biega. I to z obciazeniami. Ogolnie artykul byl o tym
kolesiu a nie o Arenasie, ale zawsze cos:) Wiadomo ze cos robi a nie

A wlasnie znalazlem newsa ze Bayless trenowal z Odenem. Nic wiecej nie
wiadomo ale wiadomo ze ten 50drwal chociaz sie rusza!

Data: 2009-07-16 01:46:59
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 16 Lip, 10:37, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> [...]
> lezy na swojej prywatnej wyspie.

A wlasnie znalazlem newsa ze Bayless trenowal z Odenem. Nic wiecej nie
wiadomo ale wiadomo ze ten 50drwal chociaz sie rusza!- Ukryj cytowany tekst -

A ja znalazlem kluczową (dla moich decyzji) informację, że Gilbert
kupil krzeselko z autografem Obamy za 25k$.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-16 18:55:30
Autor: wiLQ
Millsap i Okur
L'e-szczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]

A ja znalazlem kluczową (dla moich decyzji) informację, że Gilbert
kupil krzeselko z autografem Obamy za 25k$.

To wiesz, ze nie bedzie siedzial na tylku ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-13 11:37:41
Autor: Tomasz Radko
Millsap i Okur
L'e-szczur pisze:
[...]

Ponoć może to mieć związek z padnięta wymianą w trójkącie Chicago-Portland-Utah. Chicago, oddające Thomasa (Tyrusa) i Hinricha chciało w zamian nie tylko Boozera, ale i Baylessa. Blazers odmówili. No to Bulls zaproponowali zamianę Tyrusa na Tima. Odmówili z kolei Jazz. No to teraz dostali sugestię powtórnego przemyślenia tej kwestii.

Tak więc być może oferta dla Millsapa ma na celu ściągnięcie Hinricha.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-13 03:08:24
Autor: sooobi
Millsap i Okur
Tak więc być może oferta dla Millsapa ma na celu ściągnięcie Hinricha.

Czytalem wywiad z Pritchard'em i powiedzial ze pozycja Millsapa nie
jest dla niego problemem. Uwaza ze jesli ma pieniadze to powinien
sciagnac najlepszego dostepnego gracza na rynku. Twierdzi ze McMillan
jest swietnym coachem i na pewno poradzi sobie z ulozeniem zespolu i
minut.

Data: 2009-07-13 03:41:10
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 11:37, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]

to teraz dostali sugestię powtórnego przemyślenia tej kwestii.

Tak więc być może oferta dla Millsapa ma na celu ściągnięcie Hinricha.

Moze i tak. Chociaz majac do wyboru Kirka i Milsapa - chyba jednak
wolalbym tego drugiego. A za startera na PG oddac Przybille w trakcie
sezonu, lub sprobowac sciagnac Andre Millera za okolice MLE.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 12:47:00
Autor: Tomasz Radko
Millsap i Okur
L'e-szczur pisze:

Moze i tak. Chociaz majac do wyboru Kirka i Milsapa - chyba jednak
wolalbym tego drugiego. A za startera na PG oddac Przybille w trakcie
sezonu, lub sprobowac sciagnac Andre Millera za okolice MLE.

Miller chce więcej. Dużo więcej. Czy jest to realistyczne - to odrębna kwestia.

W abstrakcji też wolałbym Millsapa niż Hinricha, ale nie analizowałem Blazers i nie wiem, czy przypadkiem Hinrich nie dałbym im więcej niż Millsap.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-13 04:05:01
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 12:47, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]
> sezonu, lub sprobowac sciagnac Andre Millera za okolice MLE.

Miller chce więcej. Dużo więcej. Czy jest to realistyczne - to odrębna

50/5 nikt przy zdrowych zmyslach nie da cieciowi w wieku 33 lat!

W abstrakcji też wolałbym Millsapa niż Hinricha, ale nie analizowałem
Blazers i nie wiem, czy przypadkiem Hinrich nie dałbym im więcej niż
Millsap.

Wiem czemu Blazers chca Hinricha. Potrzebuja dobrze broniacego PG z
rzutem za 3, ktoremu nie bedzie przeszkadzalo, ze Roy caly czas ma
pilke (czyli po namysle Andre chyba nie bylby dobrym rozwiazeniem).
Blake jest OK, ale raczej jako zmiennik.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 04:34:12
Autor: sooobi
Millsap i Okur
Blake jest OK, ale raczej jako zmiennik.

Hinrich, Blake a gdzie miejsce dla Bayless'a?

Data: 2009-07-13 04:45:17
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 13:34, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:
> Blake jest OK, ale raczej jako zmiennik.

Hinrich, Blake a gdzie miejsce dla Bayless'a?

Kontrakt Blake'a konczy sie po tym sezonie. Poki co Bayless niech
dorasta.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 05:11:44
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 13 Lip, 13:45, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> Hinrich, Blake a gdzie miejsce dla Bayless'a?

Kontrakt Blake'a konczy sie po tym sezonie. Poki co Bayless niech
dorasta.

Moze juz wystarczajaco dorosl?

Data: 2009-07-13 05:46:13
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 14:11, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Kontrakt Blake'a konczy sie po tym sezonie. Poki co Bayless niech
> dorasta.

Moze juz wystarczajaco dorosl?

FG=36%, eFG=38%, A/T=1.4, PF36=4.5... Ja bym mu dal jeszcze troche
czasu bez presji wyniku.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 04:31:22
Autor: sooobi
Millsap i Okur
L'e-szczur pisze:

> [...]
> sezonu, lub sprobowac sciagnac Andre Millera za okolice MLE.

Miller chce więcej. Dużo więcej. Czy jest to realistyczne - to odrębna

Rocznie wcale nie chce duzo wiecej niz MLE. Slyszalem ze 7mln go
zadowoli. Z 76ers jeszcze sie nie dogadal przez dlugosc kontraktu a
nie jego wysokosc. Suma sumarum sadze ze Miller zgodzi sie na MLE na
4lata.

Data: 2009-07-13 04:50:34
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 13:31, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]

zadowoli. Z 76ers jeszcze sie nie dogadal przez dlugosc kontraktu a
nie jego wysokosc. Suma sumarum sadze ze Miller zgodzi sie na MLE na

Problem w tym, ze Sixers zapewne nie chca dawac mu kontraktu dluzszego
niz 3 lata.
Po prostu bedzie miala zastosowanie regula Over-36 i w tym sezonie do
salary cap Sixers dodanoby 1/3 tego co Miller dostanie w ostatnim
sezonie. Tak wiec zamiast 7M$ kosztowalby 10M$ plus luxury tax. Ciezka
sprawa.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 05:13:16
Autor: sooobi
Millsap i Okur
On 13 Lip, 13:50, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> 4lata.

Problem w tym, ze Sixers zapewne nie chca dawac mu kontraktu dluzszego

Oni nie chca ale w koncu ktos mu da MLE na 3-4lata

[...]

Moze rozwinac to co napisales? Nigdy o tym nie slyszalem ani nie wiem
czemu mialoby wygladac tak jak opisales?

Data: 2009-07-13 05:53:18
Autor: L'e-szczur
Millsap i Okur
On 13 Lip, 14:13, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Problem w tym, ze Sixers zapewne nie chca dawac mu kontraktu dluzszego
> niz 3 lata.

Oni nie chca ale w koncu ktos mu da MLE na 3-4lata

MLE na 3 lata dadza Sixers z pocalowaniem reki.

> [...]

Moze rozwinac to co napisales? Nigdy o tym nie slyszalem ani nie wiem
czemu mialoby wygladac tak jak opisales?

Miller ma skonczone 33 lata. W CBA jest zasada w mysl ktorej kasa
ktora zawodnik ma zakontraktowana powyzej 36 roku zycia jest
rozkladana na sezony poprzedzajace.
Czyli 7.5M$ (powiedzmy) ktore Miller mialby w kontrakcie na 4 sezon
(gdy bedzie mial 37 lat) zostaloby rozlozone po 1/3 na 3 poprzednie i
tak liczyloby sie do salary cap efektywnie zwiekszajac wartosc
kontraktu na dzis o 2.5M$ (plus luxury tax). Jedynym plusem byloby to,
ze Miller nie liczylby sie do sc Sixers w ostatnim sezonie.
Chodzi o to, zeby nie przeplacac starych i malo produktywnych
pierdzieli (powiedzmy, ze namawiasz Shaqa, zeby gral za grosze do 35
roku zycia, zeby dac mu extension na 100M$ gdy juz bedzie poruszal sie
przy pomocy laski).

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-07-13 05:56:58
Autor: sooobi
Millsap i Okur

> Oni nie chca ale w koncu ktos mu da MLE na 3-4lata

MLE na 3 lata dadza Sixers z pocalowaniem reki.

Ano wlasnie podobno nie. Sixers zaoferowali mu jednoroczny kontrakt o
wartosci 6baniek.
Oczywiscie wszystko podobno.

Millsap i Okur