Mi³o¶æ Balzaka

Data: 2010-03-10 09:05:36
Autor: Remek
Mi³o¶æ Balzaka
Witam

Dla kogo produkowane i emitowane s± filmy o polskich kurwach puszczaj±cych siê z obcokrajowcami, w rodzaju "Wielka mi³o¶æ Balzaka", "Marysia i Napoleon", czy podobne?

Remek

Data: 2010-03-10 11:16:30
Autor: Robert_J
Mi³o¶æ Balzaka
Dla kogo produkowane i emitowane s± filmy o polskich kurwach puszczaj±cych siê z obcokrajowcami, w rodzaju "Wielka mi³o¶æ Balzaka", "Marysia i Napoleon", czy podobne?

Na pewno dla inteligentniejszych od Ciebie ;-).

Data: 2010-03-10 14:29:34
Autor: Remek
Mi³o¶æ Balzaka
U¿ytkownik "Robert_J" napisa³:

Na pewno dla inteligentniejszych od Ciebie ;-).

Za³o¿ê siê, ¿e nie by³by¶ tak bezczelnie pewny siebie gdyby to Twoja Marysia pieprzy³a siê z Napoleonem w imiê dobra Ojczyzny.

Remek

Data: 2010-03-10 16:17:41
Autor: Robert_J
Mi³o¶æ Balzaka
Za³o¿ê siê, ¿e nie by³by¶ tak bezczelnie pewny siebie

W którym miejscu ja jestem pewny siebie?
EOT

Data: 2010-03-10 20:44:25
Autor: Remek
Mi³o¶æ Balzaka
U¿ytkownik "Robert_J" napisa³:

W którym miejscu ja jestem pewny siebie?

Ju¿ cz³owieku kulturalny straci³e¶ pewno¶æ, ¿e pieprzenie siê naszych ¿on z prominentymi cudzoziemczmi to przejaw kultury?

Remek

Data: 2010-03-11 09:35:19
Autor: Robert_J
Mi³o¶æ Balzaka
Ju¿ cz³owieku kulturalny straci³e¶ pewno¶æ, ¿e pieprzenie siê naszych ¿on z prominentymi cudzoziemczmi to przejaw kultury?

Polecam dobrego lekarza.
EOT

Mi³o¶æ Balzaka