Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???

Data: 2011-04-08 16:23:43
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???

Można też być ¦l±zakiem z krwi i ko¶ci, nawet i z dziada pradziada, i nawet można
gwarę ¶l±sk± (bo to jest gwara, nie język) znać, a tak naprawdę ¦l±ska nie znosić.
 Ba! nawet – nienawidzić można.
 Takie to lubienie-nielubienie potrafi być skomplikowane.
 Taki Jerzy Buzek na przykład:
 Może się swoj± sl±sko¶ci± genetycznie wręcz wylegitymować, nie tylko metrykalnie.
 Ale to wcale nie znaczy, że Jerzy Buzek ¦l±sk kocha, a nawet – lubi.
 Przecież to wła¶nie rz±d Jerzego Buzka podj±ł działania, w wyniku których
zamkniętych (czytaj: zniszczonych, bo kopalni nie można, tak jak furtki od
ogródka zamkn±ć. Kopalnię się bezpowrotnie niszczy) zostały dziesi±tki
¶l±skich kopalń węgla kamiennego.
 Ta chora, neoliberalna doktryna, wg której bogactwo naturalne, węgiel
kamienny, to dla wolnorynkowej, polskiej gospodarki nieszczę¶cie, pozwoliła
niszczyć podstawowy polski surowiec energetyczny, jak niszczy się chwasty,
¶mieci, odpady.
 Zalanie kopalni węgla, to jest zbrodnia gorsza niż spalenie lasu, czy
wystrzelanie żubrów w parku narodowym.
 Bo las kiedy¶ odro¶nie, zwierzęta – można na nowo rozmnożyć, a kopalni, raz
zalanej, nie odzyska się już nigdy.
 Tak, jak nie odzyska się już nigdy megawatów energii, która mogłaby powstać ze
zniszczonych w kopalni pokładów węgla.
 Za gaz płacimy teraz najdrożej w Europie miedzy innymi dlatego (a i ceny pr±du
za chwilę wzrosn± jak oszalałe), że rz±d Jerzego Buzka , zamiast popierać
nowoczesne technologie gazyfikacji węgla kamiennego, polskie kopalnie niszczył.
 Dzi¶, Pan Buzek pochwalił się w Radiu Zet: jestem ¦l±zakiem i czuję się ¦l±zakiem.
I poskarżył się, że jest obrażony.
 Wszystko ¶licznie, ale może, zanim się pochwali i poskarży, wytłumaczy,
dlaczego/ w jakim celu te ¶l±skie kopalnie jego rz±d niszczył, a górników
zwalniał? http://ewarystfedorowicz.nowyekran.pl/post/9665,jerzy-buzek-medialnie-obrazony

Data: 2011-04-08 19:36:41
Autor: Marek Czaplicki
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 18:23:

Przecież to właśnie rząd Jerzego Buzka podjął działania, w wyniku których
zamkniętych (czytaj: zniszczonych, bo kopalni nie można, tak jak furtki od
ogródka zamknąć. Kopalnię się bezpowrotnie niszczy) zostały dziesiątki
śląskich kopalń węgla kamiennego.

zwalniani górnicy dostawali sowite odprawy na stworzenie sobie nowego miejsca pracy. odprawy o których inni zwalniani z likwidowanych zakładów mogli tylko pomarzyć. w gospodarce nie ma tak, że jakieś miejsce pracy skoro powstało to będzie do końca świata.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 17:48:12
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): zwalniani górnicy dostawali sowite odprawy na stworzenie sobie nowego miejsca pracy. odprawy o których inni zwalniani z likwidowanych zakładów mogli tylko pomarzyć. w gospodarce nie ma tak, że jakie¶ miejsce pracy skoro powstało to będzie do końca ¶wiata.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
znowu nie rozumiesz kompletnie tekstu. Zalano bezmyslnie kopalnie.
Tylko idiota moze takie decyzje podjac w dobie swiatowego kryzysu energetycznego.

Data: 2011-04-08 19:55:49
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 19:48:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

zwalniani gĂłrnicy dostawali sowite odprawy na stworzenie sobie nowego
[...]

ja nie rozumiem? ja mieszkam w Polsce a o Tobie to na grupie jest przekonanie, że żyjesz sobie w jakichś Stanach i znalazłeś sposób na ładowanie się w polskie sprawy. obecny kryzys nie jest kryzysem energetycznym. ludzkość wynalazła różne metody na pozyskiwanie energii: węgiel, ropa, gaz, energia jądrowa, wodna, wiatru czy czysta, słoneczna. górnikom w Polsce tak naprawdę chodziło tylko o to żeby sobie mogli fedrować do ... . ja na początku lat dziewięćdziesiątych też przeżyłem upadek firmy i co? zacząłem palić opony? dostałem jednomiesięczną odprawę i radź sobie sam. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 18:21:12
Autor: obnserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): ja nie rozumiem? ja mieszkam w Polsce a o Tobie to na grupie jest przekonanie, że żyjesz sobie w jakich¶ Stanach i znalazłe¶ sposób na ładowanie się w polskie sprawy. obecny kryzys nie jest kryzysem energetycznym. ludzko¶ć wynalazła różne metody na pozyskiwanie energii: węgiel, ropa, gaz, energia j±drowa, wodna, wiatru czy czysta, słoneczna. górnikom w Polsce tak naprawdę chodziło tylko o to żeby sobie mogli fedrować do ... . ja na pocz±tku lat dziewięćdziesi±tych też przeżyłem upadek firmy i co? zacz±łem palić opony? dostałem jednomiesięczn± odprawę i radĽ sobie sam. :)

ja tez mieszkam w Polsce, a nie w stanach. Tez wiesz lepiej ode mnie gdzie
mieszkam? Ludzkosc wynalazla rozne metody pozyskiwania energii i jedna z nich
jest wlasnie pozyskiwanie energii z wegla. Osobiscie nad tym pracowalem jako
chemik w Instytutach w Gliwicach i Krakowie. Zajmowalem sie kataliza.

Gornikom chodzi o prace, a ci co kieruja powinni myslec za nich, bo za to
biora pieniadze, a nie zachowywac sie jak jak malpy z brzytwa.

A kto ciebie tam wie co ty przezyles. Teraz wypisujesz brednie na kazdy temat,
bo niczego nie rozumiesz, nawet z prostymi tekstami masz problem.

Data: 2011-04-08 20:29:43
Autor: Marek Czaplicki
 obnserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 20:21:

Gornikom chodzi o prace, a ci co kieruja powinni myslec za nich, bo za to
biora pieniadze, a nie zachowywac sie jak jak malpy z brzytwa.

a co upoważnia górników do mniemania, że skoro raz stali się górnikami to będą nimi do emerytury? to jest właśnie "wolny rynek". dziś jesteś tym jutro kim innym, a pojutrze skąd masz wiedzieć.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 18:41:46
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): a co upoważnia górników do mniemania, że skoro raz stali się górnikami to będ± nimi do emerytury? to jest wła¶nie "wolny rynek". dzi¶ jeste¶ tym jutro kim innym, a pojutrze sk±d masz wiedzieć.

gornikow mozna tez wyrzucic na smietnik w tej balcerowskiej, postkomuszej polityce wolnorynkowej dla zlodziei i oszustow, ktorych popieraja pozyteczni
idioci z PO.

Jaruzel do nich strzelal, a Donek ich podda eutanazji.

Data: 2011-04-08 20:46:30
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 20:41:
[...]

skoro mówisz o wyrzucaniu na śmietnik z czterdziestoma kilkoma tysiącami złotych to ja też chcę. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 19:14:00
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
skoro mĂłwisz o wyrzucaniu na Ĺ&#65533;mietnik z czterdziestoma kilkoma tysiÄ&#65533;cami zĹ&#65533;otych to ja teĹĽ chcÄ&#65533;. :)

 to jazda na Slask na grube i zapierdalaj, a nie siedz w necie i nie pirnicz
glupot leniu i zawistniku.

Data: 2011-04-08 21:22:22
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 21:14:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

skoro mĂłwisz o wyrzucaniu na Ĺ&#65533;mietnik z czterdziestoma kilkoma
tysiÄ&#65533;cami zĹ&#65533;otych to ja teĹź chcÄ&#65533;. :)

 to jazda na Slask na grube i zapierdalaj, a nie siedz w necie i nie
 pirnicz
glupot leniu i zawistniku.

a po co od razu na Śląsk? czy ja w swojej miejscowości nie mogę znaleźć pracy? jak nie tej to innej. mam wiele różnych zawodów i zawsze mogę znaleźć odpowiedni papier do odpowiedniej oferty pracy. jeśli o mnie chodzi to fedrujcie sobie węgiel ile chcecie, tylko nie domagajcie się żeby wam cała Polska dopłacała do tego. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 19:38:45
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): a po co od razu na ¦l±sk? czy ja w swojej miejscowo¶ci nie mogę znaleĽć pracy? jak nie tej to innej. mam wiele różnych zawodów i zawsze mogę znaleĽć odpowiedni papier do odpowiedniej oferty pracy. je¶li o mnie chodzi to fedrujcie sobie węgiel ile chcecie, tylko nie domagajcie się żeby wam cała Polska dopłacała do tego. :)

widocznie nikt cie nie chce, wiec siedzisz caly dzien na necie i blokujesz
dyskusje glupkowatymi wpisami a la gowno i nie na temat. Temat watku byl
zupelnie inny, anizeli zarobki gornikow. Temat byl powazniejszy.

A czyja to jest wina, ze Polska doplaca i bedzie nadal doplacac (tylko ciekawe
z czego) za jakis czas do gornikow?

Sedziom ktorzy wydaja niesprawiedliwe wyroki i deprawuja polskie prawo i
popieraja w ten spsob bezprawie, spoleczenstwo musi placic emerytury trzy razy
wyzsze od np. takich gornikow.

Jakos w innych panstwach zachodnich nikt do gornikow nie doplaca. Gornicy
dobrze zarabiaja  i nikt im laski nie robi za ich harowke pod ziemia, bez
dostepu swiatla i powietrza.

Nikt im takze nie zawisci, bo wiadomo jaka to jest praca i jak sie za nia
ciezko placi zrowiem i krotszym zyciem.

A taki troll jak ty czy bezrobotny zennon, siedzicie w sieci i pieprzycie o
rzeczach o ktorych zielonego pojecia nie macie?

I co z was ma to spoleczenstwo, ktore bedzie wam musialo za ta wasza krecia
robote (cenzura w sieci) placic kiedys emeryture? --

Data: 2011-04-08 21:45:50
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 21:38:
 i nikt im laski nie robi za ich harowke pod ziemia, bez
dostepu swiatla i powietrza.

Nikt im takze nie zawisci, bo wiadomo jaka to jest praca i jak sie za nia
ciezko placi zrowiem i krotszym zyciem.

na to moĹĽna odpowiedzieć tylko jednym. w Polsce nikt juĹĽ nikogo nie zmusza do pracy jak mu siÄ™ praca nie podoba. ja w gĹ‚owÄ™ zachodzÄ™ na opowieĹ›ci typu: "czarna, brudna robota". jak siÄ™ komuĹ› praca nie podoba to zawsze moĹĽe jÄ… zamienić na innÄ…. "wolny rynek".  to co? palimy opony bo jakiemuĹ› dziaĹ‚aczowi zwiÄ…zkowemu coĹ› siÄ™ zwidziaĹ‚o? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 20:05:34
Autor: obserwator
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ&#65533;tek 08 kwiecieĹ&#65533; 2011 21:38:
>  i nikt im laski nie robi za ich harowke pod ziemia, bez
> dostepu swiatla i powietrza.
> ciezko placi zdrowiem i krotszym zyciem.

na to można odpowiedzieć tylko jednym. w Polsce nikt już nikogo nie zmusza do pracy jak mu się praca nie podoba. ja w głowę zachodzę na opowie¶ci typu: "czarna, brudna robota". jak się komu¶ praca nie podoba to zawsze może j± zamienić na inn±. "wolny rynek".  to co? palimy opony bo jakiemu¶ działaczowi zwi±zkowemu co¶ się zwidziało? :)

gornicy moga zostac np. nianiami, taka to jest oferta pracy na Slasku gdzie
rosnie bezrobocie.

http://praca.wp.pl/title,Bezrobotne-ze-Slaska-moga-zostac-nianiami,wid,12163828,wiadomosc.html?ticaid=1c17d&_ticrsn=3

Wez no sie doksztalc troche, a pozniej sie wymadrzaj. Gornicy walcza o prace,
bo woj. slaskie zajmuje II miejsce w kraju pod wzgledem BEZROBOCIA.

Rozumiesz? Nie ma pracy nawet dla ludzi ktorzy sa mlodzi i wyksztalceni!!

Tutaj masz opracowanie z marca tego roku na ten temat:

http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/katow/ASSETS_bezrobocie22010.pdf

Data: 2011-04-08 22:15:48
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 22:05:
[...]

nie interesują mnie wskaźniki i tym podobne duperele. piszesz o ludziach wykształconych. to dlaczego ci ludzie sami nie zorganizują sobie pracy. jak są wykształceni to niech użyją swojego wykształcenia do tego, żeby i sobie i innym stworzyć miejsca pracy. ja wiem, o wiele łatwiej dostawać piątki na egzaminach niż potem sprawdzić się w realnym życiu.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 20:31:55
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): nie interesuj± mnie wskaĽniki i tym podobne duperele. piszesz o ludziach wykształconych. to dlaczego ci ludzie sami nie zorganizuj± sobie pracy. jak s± wykształceni to niech użyj± swojego wykształcenia do tego, żeby i sobie i innym stworzyć miejsca pracy. ja wiem, o wiele łatwiej dostawać pi±tki na egzaminach niż potem sprawdzić się w realnym życiu.
to szkoda, ze cie nie interesuja. Jesli rosnie bezrobocie, to rosna wydatki
socjalne dla ludzi bezrobotnych (bezproduktywnych).

Z jakiej kasy te wydatki socjalne na bezrobotnych pochodza ?

Z kieszeni podatnikow. Wzrost bezrobocia obciaza tych ktorzy pracuja.

Ponadto, w krajach zachodnich dba sie o bezpieczny poziom skali bezrobocia, bo
wzrost bezrobocia jest zwiazany ze wzroste, przestepczosci.

Nie wszyscy ludzie potrafia sobie stworzyc wlasny biznes. Nie kazdy ma tego
typu talenty i dlatego w krajach zachodnich dba sie o wysoki poziom tzw. klasy
sredniej, ktora tych mniej utalentowanych zatrudnia w swoich biznesach.

W Polsce udzial procentowy klasy sredniej jest stosunkowo do potrzeb, zbyt niski.

 Rozwartwienie pomiedzy bardzo bogatymi, a reszta jest zbyt duze. Przez 20
lat, kolejne rzady likwidowaly bezrozumnie zaklady pracy, zupelnie nie myslac
o przyszlosci spoleczenstwa.

Problem bedzie sie wiec coraz bardziej poglebial, co w koncu doprowadzi do
konfliktow spolecznych, szegolnie nastapi to wowczas, kiedy obecna klasa
srednia odczuje na wlasnej kieszeni glupote rzadzacych krajem nieudacznikow.

Data: 2011-04-09 08:46:17
Autor: pluton
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Przez 20
lat, kolejne rzady likwidowaly bezrozumnie zaklady pracy,

Ciekawe, dlaczego likwidowaly. Mieli takie hobby ?

Nullification

Data: 2011-04-09 15:31:31
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piÄ…tek 08 kwiecieĹ„ 2011 22:31:

[...]

przestań w końcu cały czas patrzeć na Zachód. żyjemy w Polsce. ja wiem, najlepiej by było gdyby państwo z powrotem przejęło zatrudnianie na etatach we wszystkich w Polsce zakładach pracy. to już było i nie powróci.
a jak ci ludzie nie są w stanie stworzyć sobie miejsca pracy to nie rozumiem po co idą na studia i generują wydatki z kasy publicznej na utrzymanie uniwersytetów, uczelni, szkół wyższych? po co? tylko dla papierka? przyznam się, że ja w tym wypadku nie rozumiem. uczyć się ileś tam lat, a potem chcieć jeszcze żeby państwo zatrudniło. państwo po to utrzymuje uczelnie, żeby ludzie sami stali się przedsiębiorcami, po to są wydawane pieniądze na rozwój nauki, aby jej dokonania były przejmowane przez biznes i tworzyły dochód narodowy. jak ci ludzie którzy uczą się na różnych kierunkach studiów nie potrafią zastosować zdobytej wiedzy, to chyba nie problem ogółu społeczeństwa tylko ich samych? :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-09 14:16:15
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): przestań w końcu cały czas patrzeć na Zachód. żyjemy w Polsce. ja wiem, najlepiej by było gdyby państwo z powrotem przejęło zatrudnianie na etatach we wszystkich w Polsce zakładach pracy.

=HM, plutem, zennonem, kaweckim, lornem, zbychem, cirrusem  i jeszcze paroma
innymi sluzbowymi czy tylko pozytecznymim pesudodyskutantami.  To twoj poziom.
Ja sie poddaje. Szkoda mi czasu na karmienie ciebie w tym watku.

Data: 2011-04-09 16:28:34
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 09 kwiecieĹ„ 2011 16:16:

[...]

nie ma zadnego sensu z toba dyskutowac, bo ty po prostu nieczego nie
rozumiesz, albo udajesz, ze nie rozumiesz. Kolejny raz mi cos wmawiasz
(np.ze patrze na zachod). Chlopcze naucz sie najpierw dyskutowac w/g norrm
swiata cywilizowanego, gdzie obowiazuje LOGIKA w dyskusji.
Ty dyskutujesz jak sowiecki czekista, wsio na abarot.

cały czas powołujesz się: w krajach zachodnich, na zachodzie w cywilizowanych krajach, więc przypuszczam że patrzysz na inne kraje.
przyznam się, że trudno mi zrozumieć logikę, która zakłada że państwo musi się cały czas "opiekować" swymi obywatelami. bycie obywatelem to bycie dorosłym. kiedyś rozmawiałem sobie z jednym studentem. zapytałem go, po co studiuje? on: żeby sobie przedłużyć młodość. więc niech sobie przedłuża do woli, tylko ja ze swoich podatków nie widzę sensu za to płacić
..-- 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 20:16:36
Autor: Zennon

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:inni74$9fk$1inews.gazeta.pl...
obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 08 kwiecień 2011 19:48:

[...]

Ĺ‚adowanie siÄ™ w polskie sprawy. obecny kryzys nie jest kryzysem
[...]
:)

Większość PiSowców to lewacy, którzy o tym nie wiedzą, że są lewakami ;)

Zennon

Data: 2011-04-08 18:23:40
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): Większo¶ć PiSowców to lewacy, którzy o tym nie wiedz±, że s± lewakami ;)

da, da ...zennon, a ty jestes prosowiecki kapitalista cala geba. --

Data: 2011-04-08 20:31:00
Autor: Zennon
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:innjrb$fc1$1inews.gazeta.pl...
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Większo¶ć PiSowców to lewacy, którzy o tym nie wiedz±, że s± lewakami ;)

da, da ...zennon, a ty jestes prosowiecki kapitalista cala geba.

Cze¶ć kremlowski pożyteczny idioto ;))))  Co¶ Ty tak zczerwieniał ostatnio ;) Tylko czekać jak nas cytatami z Marksa i Engelsa poczęstujesz ;))))

Zennon

Data: 2011-04-08 18:42:49
Autor:
[...]

do budy smieciu kalmuszy.

Data: 2011-04-08 20:20:44
Autor: Marek Czaplicki
Zennon pisze na pl.soc.polityka w dniu piątek 08 kwiecień 2011 20:16:
Większość PiSowców to lewacy, którzy o tym nie wiedzą, że są lewakami ;)
Zennon

z większością pisowców to muszę sobie radzić w pracy. cały czas dla nich jestem platformersem. :)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-04-08 18:25:09
Autor: obserwator
Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): z większo¶ci± pisowców to muszę sobie radzić w pracy. cały czas dla nich jestem platformersem. :)

to sie jeszcze poplacz, biedaczku.

Data: 2011-04-08 23:31:54
Autor: zbig
On 8 Kwi, 20:20, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

z większo¶ci± pisowców to muszę sobie radzić w pracy. cały czas dla nich
jestem platformersem. :)

Ciekawe. Gdzie prcujesz?

Milosc czy nienawisc Buzka do Slaska.???