Mi³o¶æ zostaje.

Data: 2010-09-27 08:19:48
Autor: Jarek nie obroni³ k¿y¿a
Mi³o¶æ zostaje.
Powiem brutalnie - jeszcze rok, a rodziny smoleñskie mog± zostaæ znienawidzone.

- My nie jeste¶my Rodzin±, jak Katyñska, zwi±zana histori±. My przez media od razu zostali¶my powi±zani w osobne pêczki. W jednym pos³owie, w drugim pracownicy Kancelarii Prezydenta, Rodziny Katyñskie, genera³owie. I mój m±¿ na przyk³ad, który by³ wiceministrem obrony narodowej, ale cywilem, nie mie¶ci³ siê w ¿adnym. By³ pojedynczy. Czêsto wiêc pomijany.

Wiêcej... http://wyborcza.pl/1,75480,8415031,Milosc_zostaje.html?as=1&startsz=x#ixzz10hxdhYAh

"Nasz Dziennik" napisa³, ¿e jaka¶ rodzina ze zdumieniem zobaczy³a swoje nazwisko pod tym listem.

- Podali, która?

Nie, tylko ¿e "jaka¶".

- Szkoda, sprawdzi³abym ze swoj± list±.

Przemys³aw Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jaros³awie Kaczyñskim: nasz dupowaty Hitler ju¿ o Henrykê Krzywonos mo¿e siê potkn±æ w swoim nieudolnym marszu do w³adzy".

Mi³o¶æ zostaje.