"Mi³osierdzie" partii Franciszka. Trzy lata zamkniêty.

Data: 2015-06-06 02:37:50
Autor: donek999bronek
"Mi³osierdzie" partii Franciszka. Trzy lata zamkniêty.
podszywaniec pod abc. napisa³:

Jak ³atwo siê domy¶liæ, wystêpujê w obronie obrazoburcy z Jasnej Góry. Tego,
który rzuci³ pojemnikiem z atramentem we wzmocnione szk³o zabezpieczaj±ce
czczon± przez polskich katolików ikonê na Jasnej Górze.

Ten obraz ma  du¿± warto¶æ historyczn±, nawet gdyby rzuci³
farn± w muzeum, dosta³by kilka latek.

Oczywi¶cie dziêkujemy ¿ydowskiej gazecie dla polaków za troskê.
A z tym mi³osierdziem to radzê doczytaæ w ST i NT, jest tam
o przestrzeganiu prawa.

Data: 2015-06-06 02:41:44
Autor: donek999bronek