Mimo

Data: 2013-02-07 19:01:30
Autor: Przemysław M.
Mimo
Dnia Thu, 07 Feb 2013 12:40:53 +0100, Trybun napisał(a):

tego dość gęstego zaludnienia, zastanawia  ta mała ilość ludzi na ulicach. Czyżby w Korei Płn ludzie nie gonili swojego własnego ogona, jak w innych krajach na świecie. Czyżby nie znali z kapitalistycznych rajów stylu życia zwanego wyścigiem szczurów?

http://konflikty.wp.pl/gid,15312883,kat,107154,title,Korea-Polnocna-oczami-Polaka,galeria.html

Jedź do Korei, zastaniesz tam komunizm w najczystszej postaci. Twój
wymarzony.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-02-07 22:02:28
Autor: Trybun
Mimo
W dniu 2013-02-07 19:01, Przemysław M. pisze:

Jedź do Korei, zastaniesz tam komunizm w najczystszej postaci. Twój
wymarzony.

Załatw wizę to pomyślę. Wiesz, to takie p*lenie jak to narzekanie że w PRLu paszporty były przetrzymywane na komisariatach. Gdybyś go trzymał pod poduszką to gdzie chciałeś wyjeżdżać? Do każdego kraju potrzebna była wiza.. I tylko to było przeszkodą, a więc pretensje należy zgłaszać pod adresem tzw wolnego świata.

Data: 2013-02-07 23:28:53
Autor: jr
Mimo

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kf14p3$8k4$2node1.news.atman.pl...

> [...]
| PRLu paszporty były przetrzymywane na komisariatach. Gdybyś go trzymał
| pod poduszką to gdzie chciałeś wyjeżdżać? Do każdego kraju potrzebna

Wiesz co? Ja pierwszy raz bylem w Czechach i na Slowacji dopiero na poczatku lat 90. Wrzucilem starego skladaka do piwnicy, kupilem sobie dobry amerykanski rower (scot) i pojechalem na tym rowerze. Wczesniej mierzily mnie te wasze ksiazeczki walutowe, rewizje na granicach i te wasze glupie pytania: a dokad, a po co... Za komuny nigdzie za granice nie jezdzilem, poza ta Szwecja (gdzie mialem sie leczyc).

Data: 2013-02-08 21:46:20
Autor: jr
Mimo

Data: 2013-02-09 16:57:09
Autor: Trybun
Mimo
W dniu 2013-02-07 23:28, jr pisze:

> [...]

komuny nigdzie za granice nie jezdzilem, poza ta Szwecja (gdzie mialem sie

Do Szwecji każdy PRLczyk mógł jechać. Chodziło tylko o drobnostkę - wizę wjazdową do Królestwa Szwecji. Dotyczyło to właściwie prawie całego świata - chodziło o wizy, a wyjazd stawał się prostą sprawą.

Data: 2013-02-10 21:08:42
Autor: jr
Mimo

|W dniu 2013-02-07 23:28, jr pisze:

| > |

| Do Szwecji każdy PRLczyk mógł jechać.

:-DD
W podwoziu tira, czy w plywajacej balii?

 Chodziło tylko o drobnostkę - wizę
| wjazdową do Królestwa Szwecji.

Wiza to pryszcz, schody zaczynaly sie na milicji.

Data: 2013-02-08 17:38:55
Autor: Przemysław M.
Mimo
Dnia Thu, 07 Feb 2013 22:02:28 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Co to ja jestem pośrednictwo wizowe? Zapylaj z czerwonym sztandarem na
ramieniu do ich ambasady i błagaj by pozwolili wyjechać ci do raju. Nie
wiem gdzie były przetrzymywane paszporty. To nie moje czasy. To wasze. Tacy
jak ty je tworzyli więc do kogo pretensje?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-02-09 16:56:50
Autor: Trybun
Mimo
W dniu 2013-02-08 17:38, Przemysław M. pisze:

[...]

A więc z jakiej paki proponujesz mi podróż do tego kraju, do którego dostanie wizy jest niemożliwe?

Data: 2013-02-10 21:08:02
Autor: jr
Mimo

| A więc z jakiej paki proponujesz mi podróż do tego kraju, do którego
| dostanie wizy jest niemożliwe?

Dlaczego niemozliwe?
Jezdza tam zaprzyjaznieni dziennikarze, ostatnio nawet biznes chca tam przyciagnac.
Masz pieniadze, nie ma problemu. Phenjan ma dwa razy w tygodniu polaczenie lotnicze z Pekinem, raz w tygodniu z Wladywostokiem. Z Moskwy jezdza tam dwa pociagi - jeden przez Pekin, drugi przez Wladywostok.

Mimo