Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.

Data: 2010-12-17 17:52:38
Autor: Tomek
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
W obwodzie królewieckim. Mogą tez przenosić głowice jądrowe. Są to rakiety typu ziemia-ziemia, a więc są bronią ofensywną.
Przypominam, że Rosjanie obiecali, że nie zainstalują tam rakiet, jeśli Amerykanie nie zainstalują tarczy w Polsce.
Tarczy nie mamy, a rakiety za miedzą - owszem. I to mimo miłości Tuska i Komorowskiego do Putina i Miedwiediewa.
A nasz premier i prezydent powinni uczyć się od Rosjan, jak się robi politykę, a nie patrzeć na słupki, poklepywania i "dobrą opinię w Europie", tylko twardo bronić interesów Polski i Polaków, tak jak przysięgali obejmując urząd. Więc to albo wydymani idioci, albo zdrajcy.
Tomek

Data: 2010-12-17 17:01:25
Autor: obserwator
Tomek <tentom@tlen.pl> napisał(a):
[...]

 ten rzad trzeba natychmiat zmienic, poki nie jest za pozno.

Data: 2010-12-17 19:39:52
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze w piątek, 17 grudnia 2010 18:01, na grupie pl.soc.polityka:
 ten rzad trzeba natychmiat zmienic, poki nie jest za pozno.
wystarczy konstruktywne wotum nieufności i załatwione. chyba, że nowe przedterminowe
wybory, skoro mowa o "natychmiast".
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-17 18:14:50
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 17:52, Tomek pisze:
W obwodzie królewieckim. Mogą tez przenosić głowice jądrowe. Są to
rakiety typu ziemia-ziemia, a więc są bronią ofensywną.

A jankeskie patrioty utknęły w polskiej zimie. Dziwne, bo na Alasce
radzą sobie doskonale ;)

Data: 2010-12-17 17:18:24
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> rakiety typu ziemia-ziemia, a więc są bronią ofensywną.

A jankeskie patrioty utknęły w polskiej zimie. Dziwne, bo na Alasce

 agent sowiecki Radek Sikorski, juz o to zadbal aby utknęły.

Data: 2010-12-17 20:28:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 18:18,  obserwator pisze:
agent sowiecki Radek Sikorski, juz o to zadbal aby utknęły.

Czyli double agent, as usual ;)

Data: 2010-12-17 19:51:01
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Podpowiem ci cos: sprawdz depesze na jego temat na Wikileaks oraz zastanow sie,
dlaczego nie moze byc tez Izraelskim.  Ale nie wykluczam, ze ma jakies interesy z lewakami zydowskimi z USA.

Data: 2010-12-17 20:53:33
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:51,  obserwator pisze:
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze względu na żonkę.

Data: 2010-12-17 20:07:09
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze względu na żonkę.

ale udowodnij to. Pisac mozna co slina na jezyk przyniesie. Chodzi o to aby
takich niesprawdzonych informacji nie podawac publicznie, bo to jest
dezinformacja. Popelniacie na tej grupie podstawowy blad. Ladujecie wszytkich do jednego
wora, bo uwazacie, ze jak ktos jest ozeniony z Zydowka, to musi byc agentem
jankesow lub Izraela.

Przeciez zona Komorowskiego, ma korzenie zydowskie. To co ? On tez jest
projankeski lub proizraelski?

W Polsce zyja Polacy, ktorzy popieraja ewidentnie prokremlowska PO i tacy
ktorzy sa tej partii zdecydowanie przeciwni.

Jednak to sa Polacy i tamci sa Polacy. Warto myslec logicznie, a nie jak chlopcy w krotkich majteczkach.

O Michiku i tej bandzie z Czerskiej juz pisalem , wiec nie bede sie powtarzal.

Data: 2010-12-17 20:11:58
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście.

ty tez tu dorabiasz czy sie nudzisz? to ile jeszcze chcesz abym postow do
ciebie, wyslal? Na glupka nie wygladzasz:)

Data: 2010-12-17 21:14:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:11,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście.

ty tez tu dorabiasz czy sie nudzisz? to ile jeszcze chcesz abym postow do
ciebie, wyslal? Na glupka nie wygladzasz:)

Nie ma obowiązku wysyłać. Jak nie chcesz nie musisz. Odwrotnie niż TW
Bolek :)

Data: 2010-12-17 20:54:59
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0bbfbe$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

agentem to jest tez i jankeskim...

Data: 2010-12-17 20:56:00
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:54, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4d0bbfbe$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-17 20:51,  obserwator pisze:
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze wzglĂŞdu na ÂżonkĂŞ.

agentem to jest tez i jankeskim...

Czyli double agent :)

Data: 2010-12-17 20:09:46
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent :)
 skoro juz tak sobie pierdolimy na sucho, to ja mysle, ze jest poczworny agent.

Kto da wiecej:))

Data: 2010-12-17 21:12:30
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:09,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent :)
 skoro juz tak sobie pierdolimy na sucho, to ja mysle, ze jest poczworny agent.

Kto da wiecej:))

Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025917,title,Ile-twarzy-mial-Swiatowid-znow-wpadka-Komorowskiego,wid,12414252,wiadomosc.html

Data: 2010-12-17 20:24:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

pewnie wczesniej wypil palikotowke, wiec cos mu sie popieprzylo. On w ogole ma juz chyba zaawansowana miazdzyce, bo strasznie bredzi.

Data: 2010-12-17 21:34:24
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:24,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

pewnie wczesniej wypil palikotowke, wiec cos mu sie popieprzylo. On w ogole ma juz chyba zaawansowana miazdzyce, bo strasznie bredzi.

Oraz cukrzycę. Musi, biedaczek, się ograniczać w swoim obżarstwie.

Data: 2010-12-17 20:56:17
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4d0b954f$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dlaczego my nie instalujemy rakiet ? Te co stoją w muzum lotnictwa w Krakowie, jakby je podremontowac i dyslokować nad granice, to by doleciały do tamtych i już by jakiś temat do dyskusji był. A my nic, tylko hameryko ratuj nas starym sprzętem i jednym batalionem tekturowych patriotów.

Zennon

Data: 2010-12-17 20:57:49
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:56, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Patrioty nie strzelają browarkiem, dlatego nikt nie instaluje.

Data: 2010-12-17 20:14:14
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> patriotów.

Patrioty nie strzelają browarkiem, dlatego nikt nie instaluje.

Jemu wystarczy dac dobrej wojskowej grochowki, to niewatpliwie wystartuje,
nawet bez specjalnego remontu.

Data: 2010-12-17 21:16:02
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:14,  obserwator pisze:
Patrioty nie strzelają browarkiem, dlatego nikt nie instaluje.

Jemu wystarczy dac dobrej wojskowej grochowki, to niewatpliwie wystartuje,
nawet bez specjalnego remontu.

Ostatnio z grochówki przerzucił się na browarek. Stąd te nieodwracalne
zmiany w jego mózgu. :)

Data: 2010-12-17 20:27:00
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Ostatnio z grochówki przerzucił się na browarek. Stąd te nieodwracalne
zmiany w jego mózgu. :)

browarek jest wlasnie bardzo dobry na *musk* :), ale on pewnie nie ma na niego
forsy. --

Data: 2010-12-17 21:35:53
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:27,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

To pewnie duje denaturat, jak za starych dobrych czasów :)

Data: 2010-12-17 21:53:42
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iegh2k$rg1$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

No proszę, jak łatwo zdemaskować dwóch agencików, którzy dążą do osłabienia polskiego potencjału wojskowego. Nie różnicie się w tym momencie niczym, od Klicha i Sikorskiego.

Zennon

Data: 2010-12-17 21:01:51
Autor: obserwator
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a):
No proszę, jak łatwo zdemaskować dwóch agencików, którzy dążą do osłabienia polskiego potencjału wojskowego. Nie różnicie się w tym momencie niczym, od Klicha i Sikorskiego.

nie ma co juz oslabiac piekna Eulalio. Wszysktko juz oslabione. --

Data: 2010-12-17 22:17:16
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 22:01,  obserwator pisze:
[...]

Dla Zenka już Cyce nawet obwisły.

Data: 2010-12-17 22:39:37
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iegj3v$5ma$1inews.gazeta.pl...
[...]

I dlatego potrzeba dużo krzykaczy takich jak Wy, żeby ten stan utrzymać, żebyśmy przez przypadek za silni w Europie nie byli. I robią to po koleji wszystkie ekipy. A rakiety, to w obecnych czasach broń o najlepszym stosunku ceny i małego skomplikowania do siły odstraszania. W 70-tych latach, spokojnie sami robiliśmy rakiety o zasięgu około 150 km. Ale teraz nie wolno. Mamy straszyć ruskich tekturowymi Patriotami i broń Boże nie mieć w zasięgu rakiet żadnej okolicznej stolicy, ani większego zgrupowania wojsk.

Zennon

Data: 2010-12-17 22:30:26
Autor: obserwator
[...]

a do kogo ty masz zennonie pretensje? Do PiS-u i Kaczynskich? A kto zennonie
wybieral po kolei tych wszytkich medrcow ktorzy od okraglego stolu rzadzili
Polska? Ile lat trwaly rzady PiS?  Dlaczego ich uwalali bezwzglednie i rzucali
klody? Teraz od trzech lat rzadzi chyba twoj Donek ( jakos malo z niego sie
nasmiewasz), a przeciez to za jego rzadow rozpierniczyli do reszty wojsko
i zginelo wiecej polskich dowodcow, anizeli podczas II wojny swiatowej.

Puknil sie ty w swoja glowke i kup sobie teraz woreczki. Moga ci sie przydac.

Data: 2010-12-18 00:17:28
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iegoa2$ndk$1inews.gazeta.pl...
[...]

Boście taka prawica, jak z koziej dupy trąba. Lewactwo pomieszane z dewoctwem. Nic troski o silną polskę i silną gospodarkę. Pod krzyżami wołać hańba i targowica, to owszem potraficie, ale zbudować silną armię, to ponad Wasze siły. Swój czas polityczny przeje*.*liście i za Olszewskiego i za Kaczyńskiego. I jeszcze długo czasu minie, zanim polska prawica stanie się republikańską prawicą, a nie zbiorem lewackich kato-oszołomów.

Zennon

Data: 2010-12-17 23:36:59
Autor: obserwator
[...]

zennonie nie mow do mnie GW Michnika. Kaczynski taka prawice jeszcze zbuduje, chocia ma cala mase wrogow, nie tylko
na zewnatrz partii, ale co najgorsze wewnatrz. Polacy sa naprawde bardzo
zdemoralizowanym przez komunizm narodem.

Partia republikanska w USA powstawala w zupelnie innych warunkach anizeli te,
ktore mamy w postkomunistycznej Polsce. Tam ludzie ciezko najpierw harowali
zanim jakis dobrobyt osiagneli. Warto poczytac historie USA, aby wyrobic sobie
jakies obiektywne zdanie na ten temat.

Waznym zagadnieniem jest przede wszytkim zbudowanie stabilnej bazy prawnej
panstwa, a dopiero na tym fundamencie mozna budowac sine panstwo.

Wiesz zennnonie, moze Kaczynscy nie byli i nie sa taka indywidualnoscia jaka
byl Józef Piłsudski (wiesz ilu agentow krecilo sie wokol niego? - a przeciez
nie bylo jeszcze w Polsce komunistow), ale to byli ludzie ktorzy rzeczywiscie
mysleli o stworzeniu silnej Polski. Teraz zostal tylko Jaroslaw. Miejmy nadzieje, ze go nie zniszcza.

Data: 2010-12-18 00:48:30
Autor: Eulalia Browarek
[...]

Buchacha... Na socjaliście o mentalności Gomółki będziecie budować prawice ?!?!?! ;)))) Powodzenia ;))))))

Zennon

Data: 2010-12-18 00:23:29
Autor: obserwator
[...]

chcesz rozmawiac powaznie, to sprobuje ci wytlumaczyc dlaczego sie mylisz.
Jesli chcesz sie wyglupiac, to szkoda czasu.

To co napisales, to niestety ponownie kalka tego, co ci w glowe wtloczyly media.
Ja sie nawet niespecjalnie dziwie, ze tak jest. Pisalem tutaj juz o specyfice myslenia charakterystycznej dla tlumu.
Polega ona z grubsza na tym, ze przeciwnik dysponujacy odpowiednimi srodkami
(a w Polsce mamy do czynienia z bardzo silnym przeciwnikiem, ktory ma w rekach
prawie cala tube propagandowa. Najsilniejsza jest telewizja i radio.)
kreuje wroga (de facto ktory jest tylko jego wrogiem) i wali propagandowo w
niego jak w przyslowiowy beben. T

Taka technike manipulacji tlumem wielokrotnie juz w przeszlosci wykorzystywano
z dobrym skutkiem.
Perfekcyjnie opanowali ta technike sowieci.

No dobra, to tak z grubsza celem wprowadzenia o technice manipulacji tlumami.

Ale o co chodzi w tym wszytkim? Chodzi o to, zeby w ten sposob zniszczyc albo
konkretna osobe, albo grupe ludzi.

Przewaznie taki zabieg jest bardzo skuteczny, bo jak wiadomo na pochyle drzewo
kazda koza chetnie skoczy. Po prostu robi sie z niej ofiare (moze przypominasz
sobie jak to nawet czesto bywalo w klasie, kiedy chodziles do szkoly?).

Takie techniki niszczenia politycznego przeciwnikia, sa nie do pomyslenia
jednak w systemach zachodnich. Ponadto mobbing w przypadku takiego ucznia w
klasie, tez jest karalny.

Sa to po prostu techniki barbarzynskie, antyhumanitarne i cechuja spolecznosci
prymitywne.

Inteligentny, myslacy cywilizowany czlowiek stara sie takich sytuacji unikac.

Natomiast w Polsce, paradoksalnie takie postawy sa uwazane za postepowe i na
topie. Reklamuje sie je w TV. A to przeciez chamstwo, barbarzynstwo i glupota
do kwadratu. I na koniec, akurat ty nalezysz do tych osob, ze wmieszales sie w ten tlum i z
nim sie utozsamiles. Myslisz, juz nie samodzielnie, ale tak jak ten tlum.

Powtarzasz brednie, bo ci sie nie chce sprawdzic jak tojest naprawde.

Kaczynscy nie sa socjalistami, ale bardziej centrystami.

A teraz ty mi odpowiedz czym w takim razie jest partia PO,ktora podobno miala
byc partia liberalna, prorynkowa i w ogole mialy nastapic w Polsce cuda niewida?

Data: 2010-12-18 00:48:18
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
Jeszcze cos dorzuce. Mnie tez bardzo smieszy, jak od czasu do czasu czytam
portal prawica.net .

To naprawde jest komedia, jak taki komunista i bufon jak Adam Wielomski udaje
konserwatyste i pieprzy farmazony, ze az glowa boli.

Zreszta ten portal prowadza prawdopodobnie byli komunisci.

Polska prawica jest silnie inwigilowana przez byle komunistyczne sluzby
specjalne, ktore po prostu ja rozwalaja i osmieszaja.

Na tej grupie taki sowiecki prowokator jak boukun, tez uwaza sie za prawice i
patriote. To z jednej strony moze byc zabawne, ale z drugiej - bardzo tragiczne. W tych trudnych warunkach, tylko Kaczynskim udalo sie jakos posklejac do kupy
towarzystwo i stworzyc silna partie opozycyjna z ktora lewactwo i PO, ma
powazny problem.

Data: 2010-12-18 02:41:26
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " obserwator" <darz_bor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ieguu1$dho$1inews.gazeta.pl...
[...]

[...] ciach pierdoły
Powtarzasz brednie, bo ci sie nie chce sprawdzic jak tojest naprawde.

Kaczynscy nie sa socjalistami, ale bardziej centrystami.

Kaczor jest praktycznie lewakiem no i paranoikiem, a od Gomółki różni go tylko to, że Gomółka był antysemitą, a Kaczyński odwrotnie ;) Zapomnij o prawdziwej prawicy w Polsce na jakieś 50 lat. Trochę szkoda, bo w demokracji potrzebna jest równowaga i taka solidna w stylu republikańskim prawica była by zdrową konkurencją i stanowiła by równowagę i przeciwwagę w demokracji. A jak na razie powtarzam: lewackie kato-oszołomy z tatusiami z KPP o niekoniecznie polskich korzeniach o socjalistycznych poglądach na gospodarkę udają polska narodową prawice. Już samo podliczenie ilości gejów na polskiej "prawicy" stawia ją pod mocnym znakiem zapytania ;) Jak doliczysz starozakonnych i lewaków, to zostaną Ci pojedyńcze sztuki ;)

Zennon

Data: 2010-12-18 03:18:49
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl> napisał(a): (...)

wypisujesz czlowieku totalne glupoty. Z glupota dyskutowac sie nie da.

Jesli ktos nazywa takiego czlowieka jak Kaczynski psycholem, to ja juz wiem
z kim mam do czynienia, wali od niego na kilometr esbecia.

Ponadto jakos to co wyrabia Tusk i jego partia ci nie przeszkadza. Kim sa
ludzie z wierchuszki tej partii i kto ja zlozyl, tez nie budzi u ciebie
watpliwosci. Tobie przeszkadza Kaczynski, wiec wypisujesz w sowieckim
stylu oszczerstwa i klamstwa na jego temat.

Jesli chodzi o polityke Kaczynskich w stosunku do zydow,to ja bym ci to
dokladnie wytlumaczyl,dlaczego tak a nie inaczej musiala ona wygladac.

Ale aby rozmawiac, to trzeba miec w miare powaznego i uczciwego partnera.
Niestety ty takim nie jestes. A juz przez moment myslalem,ze moze sie jednak w
ocenie w stosunku do ciebie myle, bo mody szczyl jestes. Dlatego w takiej sytuacji zawsze przypominam sobie co powiedzial Suworow, kiedy takich jak ty ludzi spotyka w sieci.

I na koniec piekny zennonie od woreczkow, Gomulka pisze sie przez *u* otwarte.
Powinienes o tym wiedziec, bo to przeciez twoj prekursor,a nie Kaczynskiego.

--

Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.