Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.

Data: 2010-12-17 18:14:50
Autor: u2
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
W dniu 2010-12-17 17:52, Tomek pisze:
W obwodzie królewieckim. Mogą tez przenosić głowice jądrowe. Są to
rakiety typu ziemia-ziemia, a więc są bronią ofensywną.

A jankeskie patrioty utknęły w polskiej zimie. Dziwne, bo na Alasce
radzą sobie doskonale ;)

Data: 2010-12-17 17:18:24
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> rakiety typu ziemia-ziemia, a więc są bronią ofensywną.

A jankeskie patrioty utknęły w polskiej zimie. Dziwne, bo na Alasce

 agent sowiecki Radek Sikorski, juz o to zadbal aby utknęły.

Data: 2010-12-17 20:28:29
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 18:18,  obserwator pisze:
agent sowiecki Radek Sikorski, juz o to zadbal aby utknęły.

Czyli double agent, as usual ;)

Data: 2010-12-17 19:51:01
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Podpowiem ci cos: sprawdz depesze na jego temat na Wikileaks oraz zastanow sie,
dlaczego nie moze byc tez Izraelskim.  Ale nie wykluczam, ze ma jakies interesy z lewakami zydowskimi z USA.

Data: 2010-12-17 20:53:33
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:51,  obserwator pisze:
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze względu na żonkę.

Data: 2010-12-17 20:07:09
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze względu na żonkę.

ale udowodnij to. Pisac mozna co slina na jezyk przyniesie. Chodzi o to aby
takich niesprawdzonych informacji nie podawac publicznie, bo to jest
dezinformacja. Popelniacie na tej grupie podstawowy blad. Ladujecie wszytkich do jednego
wora, bo uwazacie, ze jak ktos jest ozeniony z Zydowka, to musi byc agentem
jankesow lub Izraela.

Przeciez zona Komorowskiego, ma korzenie zydowskie. To co ? On tez jest
projankeski lub proizraelski?

W Polsce zyja Polacy, ktorzy popieraja ewidentnie prokremlowska PO i tacy
ktorzy sa tej partii zdecydowanie przeciwni.

Jednak to sa Polacy i tamci sa Polacy. Warto myslec logicznie, a nie jak chlopcy w krotkich majteczkach.

O Michiku i tej bandzie z Czerskiej juz pisalem , wiec nie bede sie powtarzal.

Data: 2010-12-17 20:11:58
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście.

ty tez tu dorabiasz czy sie nudzisz? to ile jeszcze chcesz abym postow do
ciebie, wyslal? Na glupka nie wygladzasz:)

Data: 2010-12-17 21:14:43
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:11,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiście.

ty tez tu dorabiasz czy sie nudzisz? to ile jeszcze chcesz abym postow do
ciebie, wyslal? Na glupka nie wygladzasz:)

Nie ma obowiązku wysyłać. Jak nie chcesz nie musisz. Odwrotnie niż TW
Bolek :)

Data: 2010-12-17 20:54:59
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d0bbfbe$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
[...]

agentem to jest tez i jankeskim...

Data: 2010-12-17 20:56:00
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 20:54, D. J. MC Donald Musk pisze:
UÂżytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:4d0bbfbe$0$27023$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-17 20:51,  obserwator pisze:
Czyli double agent, as usual ;)

Masz dowody na to ze jest podwojnym agentem? To je przedstaw.

Wszystko wsazuje na to, ze jest pojedynczym, prokremlowskim.

Odwrotnie, jest agentem jankeskim ze wzglĂŞdu na ÂżonkĂŞ.

agentem to jest tez i jankeskim...

Czyli double agent :)

Data: 2010-12-17 20:09:46
Autor: obserwator
Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent :)
 skoro juz tak sobie pierdolimy na sucho, to ja mysle, ze jest poczworny agent.

Kto da wiecej:))

Data: 2010-12-17 21:12:30
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:09,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Czyli double agent :)
 skoro juz tak sobie pierdolimy na sucho, to ja mysle, ze jest poczworny agent.

Kto da wiecej:))

Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1025917,title,Ile-twarzy-mial-Swiatowid-znow-wpadka-Komorowskiego,wid,12414252,wiadomosc.html

Data: 2010-12-17 20:24:21
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

pewnie wczesniej wypil palikotowke, wiec cos mu sie popieprzylo. On w ogole ma juz chyba zaawansowana miazdzyce, bo strasznie bredzi.

Data: 2010-12-17 21:34:24
Autor: u2
W dniu 2010-12-17 21:24,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Światowid ma cztery twarze. Bronek tego nie wiedział, sądził że ma więcej :)

pewnie wczesniej wypil palikotowke, wiec cos mu sie popieprzylo. On w ogole ma juz chyba zaawansowana miazdzyce, bo strasznie bredzi.

Oraz cukrzycę. Musi, biedaczek, się ograniczać w swoim obżarstwie.

Mimo miłości Tuska i Komorowskiego Rosji, oni instalują rakiety.