Mimo, ¿e

Data: 2010-10-29 20:21:17
Autor: to
Mimo, ¿e
begin Katanka
Chyba pora zmieniac opony na zimowe, choć za oknem pięknie słońce
świeci. Będzie poprawa podczas takich samych warunków na tej samej
drodze, czy raczej nie?

Zależy jakie letnie i jakie zimowe. O tym nic nie napisałeś.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-30 10:44:03
Autor: Katanka
Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają
to wrote:
[...]

Letnie to Continental Conti Sport 2 235x40/R18
Zimowe to GoodYear Ultragrip Perrformance 235x40/R18

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-10-30 15:31:16
Autor: to
Mimo, ¿e
begin Katanka
Letnie to Continental Conti Sport 2 235x40/R18 Zimowe to GoodYear
Ultragrip Perrformance 235x40/R18

Mam te same letnie tylko w rozmiarze 225/40/R18. Moim zdaniem to bardzo fajne opony i teraz też jeździ się na nich dobrze. Faktycznie, jak temperatura spada w okolice 0 to przyczepność jest jakby trochę mniejsza, ale i tak jest dobrze. Wątpię, żeby na zimówkach było lepiej. Niestety na Twoich zimówkach nie jeździłem, więc bezpośredniego porównania nie mam.

PS. Twoje CSC2 też mają tendencje do wydawania z siebie smrodu spalonej gumy przy szybkich łukach pokonywanych z lekkim uślizgiem?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-30 17:46:20
Autor: Katanka
to wrote:

PS. Twoje CSC2 też mają tendencje do wydawania z siebie smrodu
spalonej gumy przy szybkich łukach pokonywanych z lekkim uślizgiem?

Niestety nie wiem. Nie lubię bardzo podsterownych. Dlatego nawet jak jeżdżę agresywnie, to na granicy przyczepności i raczej nie staram się jej przekraczać. Jak tylko przód zaczyna uciekać, to odpuszczam, bo niepewnie się czuję. Dlatego pewnie nie czułem spalenizny nigdy.

Ps. Marzy mi się auto z tylnym napędem. Takim bym się bawił poslizgami :)

Data: 2010-10-31 04:09:34
Autor: to
Mimo, ¿e
begin Katanka
Niestety nie wiem. Nie lubiÄ™ bardzo podsterownych. Dlatego nawet jak
jeżdżę agresywnie, to na granicy przyczepności i raczej nie staram się
jej przekraczać. Jak tylko przód zaczyna uciekać, to odpuszczam, bo
niepewnie się czuję. Dlatego pewnie nie czułem spalenizny nigdy.

Muszę kiedyś przejechać się jakimś mocniejszym mk4. Bo w mk3 o podsterowność trzeba się mocno postarać ostro przesadzając z gazem w zakręcie.

Ps. Marzy mi się auto z tylnym napędem. Takim bym się bawił poslizgami
:)

A mi awd i ok. 350-400 KM. Mam nadzieję, że następne takie będzie.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-10-31 07:18:40
Autor: Katanka
to wrote:
[...]

Nie trzeba ostro dawać w gaz, wystarczy za szybko wejść.

Data: 2010-11-02 07:41:11
Autor: to
Mimo, ¿e
begin Katanka
[...]

To mk3 raczej tyłem wtedy wyjeżdża. Dziwne. ;)

--
ignorance is bliss

Mimo, ¿e