Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają

Data: 2010-10-29 23:09:54
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają
Witam serdecznie.

Pojeździłem sobie wczoraj dość ostro po okolicznych, krętych drogach. Było około 4-5 stopni za oknem i mimo, że asfalt był suchy, to opony nie trzymały jak powinny...
To chyba jakieś radzieckie? Bo dobre opony letnie na suchym nawet przy -20st. C.
trzymają sie nie gorzej niż zimówki. Przynajmniej, te na których zawsze
jeździłem zimą. Właściwie to wymuszoną przez obfity śnieg zmianę na zimowe
zawsze odczuwałem jako pogorszenie przyczepności na suchym w stosunku do
letnich, ale może zimówki miałem radzieckie? ;-)
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają