Mina Sławeczka.

Data: 2010-05-06 23:49:35
Autor: azot
Mina Sławeczka.
1 700 000 podpisów to pikuś. Bez znaczenia.
Mina Sławka Nowaka - BEZCENNA!

Jak to się nazywa? Opad szczeny?

azot

Data: 2010-05-07 08:02:08
Autor: jadrys
Mina Sławeczka.
W dniu 2010-05-06 23:49, azot pisze:
1 700 000 podpisów to pikuś. Bez znaczenia.
Mina Sławka Nowaka - BEZCENNA!

Jak to się nazywa? Opad szczeny?

azot

Podejrzewam że cała ta klika zwana PO jest w stanie szoku.. Miało być szybko łatwo i przyjemnie, a tu proszę pierwszy prztyczek w nos..

Data: 2010-05-08 01:23:22
Autor: Ikselka
Mina Sławeczka.
Dnia Fri, 07 May 2010 08:02:08 +0200, jadrys napisał(a):

[...]

Jak się żyje w wyimaginowanym świecie własnej wspaniałości, to
rzeczywistość potrafi prztyczkiem w nos wręcz powalić...
:-)

Data: 2010-05-07 08:13:13
Autor: Piotr
Mina Sławeczka.
Dnia Thu, 6 May 2010 23:49:35 +0200, azot napisał(a):

1 700 000 podpisów to pikuś. Bez znaczenia.
Mina Sławka Nowaka - BEZCENNA!

Jak to się nazywa? Opad szczeny?

Faktycznie pokazywali jego morduchnę, miodzio!
Ja tak sobie myślę, że Jarosław Milczący, to świetny pomysł na kampanię.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-08 09:36:16
Autor: cytryna
Mina Sławeczka.
> [...]

Faktycznie pokazywali jego morduchnę, miodzio!
Ja tak sobie myślę, że Jarosław Milczący, to świetny pomysł na kampanię.

Uruchomiwszy wyobraźnie zobaczyłem Sławeczka z twarzą jak stopa cygana pędzącego na arabskim wałachu prosto w przepaść. Morduchna - miodzio!

--

Mina Sławeczka.