Data: 2009-08-05 01:31:28 | |
Autor: MałgosiaK | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 3 Sie, 13:44, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote: Reklamowałem coś w pewnym banku. podaj mi nr reklamacji MałgosiaK(mBank) |
|
Data: 2009-08-05 03:30:52 | |
Autor: bradley.st | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:
He he he... Zaczyna sie robic jak na forum mB. W sytuacji krytycznej pojawia sie Swieta Malgorzata Na Bialym Koniu i znikaja troski i problemy. Gawiedz wiwatuje i podrzuca kapelusze. "Maksimum korzysci i wygoda!" tryumfuje. Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne, standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc. |
|
Data: 2009-08-05 07:54:45 | |
Autor: MałgosiaK | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 5 Sie, 12:30, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote: Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :) Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować MałgosiaK (mBank) |
|
Data: 2009-08-05 08:06:30 | |
Autor: bradley.st | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 5 Sie, 10:54, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:
I jest to jak najbardziej chwalebne. Mnie zastanawia tylko koniecznosc istnienia "grupy do zadan specjalnych" przeczesujacej fora i eliminujacej problemy, z ktorymi standardowo powinni radzic sobie pracownicy call center / back office. To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych. |
|
Data: 2009-08-05 17:54:29 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? | |
"bradley.st"
news:a9dfac2c-d8b7-4b50-b073-03acf5db02a3s6g2000vbp.googlegroups.com To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej Dodajmy - jakości mizernej, w większości przypadków. |
|
Data: 2009-08-05 17:02:36 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? | |
"MałgosiaK"
news:2b9f7543-b187-4859-a7cb-15d5e97fb3a0c2g2000yqi.googlegroups.com Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient To doskonały PR mBanku, czy szczera odpowiedź na post jankesa Braldey'a? :) MałgosiaK (mBank) Valdi (klient kilku banków) |
|
Data: 2009-08-05 12:56:20 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? | |
"bradley.st"
news:ac31ee5c-1d94-446b-a46a-c76d26a3c753w6g2000yqw.googlegroups.com Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace Bo znaczny procent pracowników partyline w mBanku to pospolite blondyny, które ogarnia przerażenie na samo "dzień dobry" ze strony klienta..., zaś rzeczowa pomoc klientowi w jego problemach to już Himalaje. A wynikiem tego jest to, że trzeba pisać na forum, grupę itp. - przykre, smutne ale prawdziwe. Podsumowując. Witamy w bankozaurze :) |
|
Data: 2009-08-05 05:18:47 | |
Autor: bradley.st | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 5 Sie, 06:56, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
Ale to jest zle, nie w porzadku i wbrew dobrym interesom banku! Tak wiem, wiem, "Co ja wiem o zabijaniu.", "To nie Ameryka, prosze pana." etc., etc... :) [Ostatni cytat autentyczny, ale nie pamietam juz jakiego to banku pracownik mnie nim uraczyl.] |
|
Data: 2009-08-05 14:24:46 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? | |
"bradley.st"
news:e2382599-fd69-4183-bda6-9255d4f81cb5r27g2000vbn.googlegroups.com Ale to jest zle, nie w porzadku i wbrew dobrym interesom banku! Może to brzmi dziwnie, ale mi tego nie musisz mówić :) Tak wiem, wiem, "Co ja wiem o zabijaniu.", "To nie Ameryka, prosze :) Naprawdę cię lubię brad :) |
|
Data: 2009-08-05 05:51:41 | |
Autor: bradley.st | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ? | |
On 5 Sie, 08:24, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:
Nie, no, staram sie. :) W koncu jako samomianowany reprezentant spraw okolobankowych Panstwa Imperialistycznego, mam pewne obowiazki, nie? |
|
Data: 2009-08-05 15:09:31 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej? | |
"bradley.st"
news:d1493061-a164-456d-9e55-9038ddc2706ep23g2000vbl.googlegroups.com Nie, no, staram sie. :) W koncu jako samomianowany reprezentant spraw Może USA są imperialistyczne (nie może tylko są!) ale Ty jesteś wporządku Jankes (chyba) :) |
|