Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ?

Data: 2009-08-05 01:31:28
Autor: MałgosiaK
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ?
On 3 Sie, 13:44, "Zygmunt M. Zarzecki"
<zygm...@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:
Reklamowałem coś w pewnym banku.
Po zgłoszeniu e-mailem otrzymałem odpowiedź, że w ciągu 30 dni (dla mnie
to są kalendarzowe, bo nie zaznaczono, że robocze) reklamacja zostanie
rozpatrzona i w ciągu tych 30 dni mnie poinformują.
Te 30 dni właśnie minęły.

Pewien bank nagle "przypomniał sobie" o mnie i zaczął naliczać jakieś
kwoty za niby odnawialny kredyt, który spłaciłem 2 lata temu.
Kredyt był śmiesznie mały (kilkaset złotych).
Zaczęli dzwonić z jakiejś firmy windykacyjnej i prawniczej itd.
Postraszyłem, że to podpada pod nękanie i przestali.

Co z nimi robić?
Nie mam ochoty i czasu by się z nimi więcej patyczkować, jeśli będą
skakać, to sprawę nagłośnię, bo ktoś bez mojej wiedzy zmienił zapis w
umowie albo "system im się pomylił" i zaczekował kredyt odnawialny, co
oznacza pobieranie co miesiąc kilkudziesięciu złotych, na co ja się nie
zgodziłem, bo potrzebowałem pieniędzy tylko jednorazowo.

zyga

podaj mi nr reklamacji

MałgosiaK(mBank)

Data: 2009-08-05 03:30:52
Autor: bradley.st
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ?
On 5 Sie, 04:31, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:

podaj mi nr reklamacji

MałgosiaK(mBank)

He he he... Zaczyna sie robic jak na forum mB.

W sytuacji krytycznej pojawia sie Swieta Malgorzata Na Bialym Koniu i
znikaja troski i problemy. Gawiedz wiwatuje i podrzuca kapelusze.
"Maksimum korzysci i wygoda!" tryumfuje.

Prosze mnie zle nie zrozumiec, doceniam jak najbardziej prace
MałgosiK. Nie rozumiem tylko dlaczego klienci banku musza pisac na
forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

Data: 2009-08-05 07:54:45
Autor: MałgosiaK
On 5 Sie, 12:30, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

forach zeby ktos zajal sie ich reklamacja - jakby normalne,
standardowe kanaly komunikacji z bankiem nie mogly wystarczyc.

Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

MałgosiaK (mBank)

Data: 2009-08-05 08:06:30
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 10:54, MałgosiaK <malko...@gmail.com> wrote:

Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

I jest to jak najbardziej chwalebne. Mnie zastanawia tylko koniecznosc
istnienia "grupy do zadan specjalnych" przeczesujacej fora i
eliminujacej problemy, z ktorymi standardowo powinni radzic sobie
pracownicy call center / back office.

To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej
swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych.

Data: 2009-08-05 17:54:29
Autor: Valdi.Pavlack
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
"bradley.st"

To nie dowod wyjatkowej troski banku o klientow, tylko raczej
swiadectwo jakosci pracy wyzej wymienionych.

Dodajmy - jakości mizernej, w większości przypadków.

Data: 2009-08-05 17:02:36
Autor: Valdi.Pavlack
Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej?
"MałgosiaK"

Z naszej strony staramy się reagować w sytuacjach gdy Klient
sygnalizuje że gdzieś "coś" nie zadziałało
Gwarantuję, że nie rzucam się na każdą reklamację :)
Takie sygnały są dla nas istotne i staramy się je eliminować

To doskonały PR mBanku, czy szczera odpowiedź na post jankesa Braldey'a? :)

MałgosiaK (mBank)

Valdi (klient kilku banków)

Data: 2009-08-05 12:56:20
Autor: Valdi.Pavlack

[...]

Bo znaczny procent pracowników partyline w mBanku to pospolite blondyny,
które ogarnia przerażenie na samo "dzień dobry" ze strony klienta..., zaś
rzeczowa pomoc klientowi w jego problemach to już Himalaje. A wynikiem tego
jest to, że trzeba pisać na forum, grupę itp. - przykre, smutne ale
prawdziwe.

Podsumowując.
Witamy w bankozaurze :)

Data: 2009-08-05 05:18:47
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 06:56, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

A wynikiem tego
jest to, że trzeba pisać na forum, grupę itp. - przykre, smutne ale
prawdziwe.

Ale to jest zle, nie w porzadku i wbrew dobrym interesom banku!

Tak wiem, wiem, "Co ja wiem o zabijaniu.", "To nie Ameryka, prosze
pana." etc., etc... :) [Ostatni cytat autentyczny, ale nie pamietam
juz jakiego to banku pracownik mnie nim uraczyl.]

Data: 2009-08-05 14:24:46
Autor: Valdi.Pavlack

Ale to jest zle, nie w porzadku i wbrew dobrym interesom banku!

Może to brzmi dziwnie, ale mi tego nie musisz mówić :)

Tak wiem, wiem, "Co ja wiem o zabijaniu.", "To nie Ameryka, prosze
pana." etc., etc... :) [Ostatni cytat autentyczny, ale nie pamietam
juz jakiego to banku pracownik mnie nim uraczyl.]

:) Naprawdę cię lubię brad :)

Data: 2009-08-05 05:51:41
Autor: bradley.st
On 5 Sie, 08:24, "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavl...@PSL.NOspam.pl> wrote:

> [...]
> pana." etc., etc... :) [Ostatni cytat autentyczny, ale nie pamietam
> juz jakiego to banku pracownik mnie nim uraczyl.]

Nie, no, staram sie. :) W koncu jako samomianowany reprezentant spraw
okolobankowych Panstwa Imperialistycznego, mam pewne obowiazki, nie?

Data: 2009-08-05 15:09:31
Autor: Valdi.Pavlack

Nie, no, staram sie. :) W koncu jako samomianowany reprezentant spraw
okolobankowych Panstwa Imperialistycznego, mam pewne obowiazki, nie?

Może USA są imperialistyczne (nie może tylko są!) ale Ty jesteś wporządku
Jankes (chyba) :)

Minął okres rozpatrzenia reklamacji - co dalej ?