Minęło 4 miesiące i nic!:(

Data: 2011-04-19 17:31:21
Autor: ikaros30
Minęło 4 miesiące i nic!:(
Dnia Mon, 18 Apr 2011 14:29:22 +0200, ikaros30 napisał(a):

4 miesiące minęły od wypadku mojego syna. Policja nie określiła sprawcy

Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Trochę to straszne, gdy widzi się na własne
oczy bezwład sądownictwa w Polsce. Ja tylko obserwuję i widzę. W Gliwicach
odnowili budynek sądu okręgowego, wygląda teraz jak nowy. W środku
zamontowali masę napewno drogich urządzeń ochroniarskich. W Rybniku, który
jest moim miastem powiatowym wybudowano od podstaw nowy gmach filii sądu
okręgowego w Gliwicach. Masa kasy! A może by tak zatrudnić za te pieniądze
więcej sędziów i przyspieszyć to działanie prawa? Ale to już nie ta grupa
dyskusyjna. Odnośnie wypadku mojego syna, tak jak napisałem, przewiduję
taki przypadek, że to on zostanie uznany za winnego. Zastanawia mnie tylko,
z jaką prędkością musiał grzać facet z tyłu, żeby doganiając go skasował
auto i swoje i syna. Na lodzie i śniegu.

--
ikaros30@wp.pl

Data: 2011-04-20 16:01:35
Autor: radekp@konto.pl
Minęło 4 miesiące i nic!:(
Tue, 19 Apr 2011 17:31:21 +0200, w
<1rr569z9b6iu8$.7scncabhnvg6.dlg@40tude.net>, ikaros30 <ikaros30@wp.pl>
napisał(-a):

Ale to już nie ta grupa
dyskusyjna. Odnośnie wypadku mojego syna, tak jak napisałem, przewiduję
taki przypadek, że to on zostanie uznany za winnego.

Jeżeli dostał uderzenie z tyłu, to musiałby się nieźle podłożyć na
przesłuchaniu aby zostać uznany za winnego...

Pewnie wina będzie 50/50, ale to takie sobie gdybanie. Tak bym postawił u buka
:).

Minęło 4 miesiące i nic!:(