Minęło ponad osiem.....

Data: 2011-01-01 08:44:33
Autor: Azor jest pedałem
Minęło ponad osiem.....
godzin roku, w którym swój parszywy żywot zakończy partia zwana picem. Amen.

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2011-01-01 09:19:18
Autor: u2
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 08:44, Azor jest pedałem pisze:
godzin roku, w którym swój parszywy żywot zakończy partia zwana picem.
Amen.

Od kiedy kałecki mówisz amen ? :)

Data: 2011-01-01 10:30:11
Autor: Panslavista
Minęło ponad osiem.....

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d1ee387$0$2448$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-01 08:44, Azor jest pedałem pisze:
godzin roku, w którym swój parszywy żywot zakończy partia zwana picem.
Amen.

Od kiedy kałecki mówisz amen ? :)

Bo to kiwon...
Amen to po jebrajsku magiczne zaklęcie "niech się stanie".

Data: 2011-01-01 10:38:54
Autor: u2
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 10:30, Panslavista pisze:
Bo to kiwon...
Amen to po jebrajsku magiczne zaklĂŞcie "niech siĂŞ stanie".

Nie słyszałem aby wyznawcy judaizmu mówili amen. Czyżby kałecki się
nawrócił ? :)

Data: 2011-01-01 12:26:55
Autor: Azor jest pedałem
Minęło ponad osiem.....

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Bo to kiwon...
Amen to po jebrajsku magiczne zaklęcie "niech się stanie".

Powiedział Żyd z Nieporętu, o nicku Panslavista.

Przemysław Warzywny

Data: 2011-01-01 13:32:02
Autor: u2
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 12:26, Azor jest pedałem pisze:

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

Bo to kiwon...
Amen to po jebrajsku magiczne zaklęcie "niech się stanie".

Powiedział Żyd z Nieporętu, o nicku Panslavista.

A odpowiedział mu Żyd z Radomia niejaki kałecki :)

Data: 2011-01-01 12:12:32
Autor: jadrys
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 08:44, Azor jest pedałem pisze:
godzin roku, w którym swój parszywy żywot zakończy partia zwana picem. Amen.

Przemysław Warzywny

--

Aż się boję tej "złotej ery" PO która nastanie gdy PiS zniknie ze sceny politycznej.

Data: 2011-01-01 12:25:11
Autor: Azor jest pedałem
Minęło ponad osiem.....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Aż się boję tej "złotej ery" PO która nastanie gdy PiS zniknie ze sceny politycznej.

Opozycja powinna być zawsze, byle nie była bandą idiotów jaką jest pic. Ze ze szczególnym uwzględnieniem jej herszta.

Przemysław Warzywny

Data: 2011-01-01 12:37:34
Autor: jadrys
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 12:25, Azor jest pedałem pisze:

[...]

Opozycja w stylu SLD? Nie żartuj Jacku z poważnych rzeczy.

Data: 2011-01-01 16:42:08
Autor: Azor jest pedałem
Minęło ponad osiem.....

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ifn3m4$bob$1news.onet.pl...
[...]

W czym ta picowska lepsza od eseldowskiej?

Przemysław Warzywny

Data: 2011-01-01 16:52:46
Autor: u2
Minęło ponad osiem.....
W dniu 2011-01-01 16:42, Azor jest pedałem pisze:
Opozycja w stylu SLD? Nie żartuj Jacku z poważnych rzeczy.

W czym ta picowska lepsza od eseldowskiej?

Picowska czyli pelobanda w niczym, bo podobnie jak LSD doszły do wladzy
w jednym tylko celu : nachapać się. Nie tylko Barbara B. ale Ola J.,
Wlodek Cz i kilku innych prominentnych notabli z LSD tworzyło GTW.
Obecnie GTW tworzy Nocna Zmiana z nadania Bolka, czyli Donek i Waldek.

A Donek to czołowy picuś glancuś z pełobandy.

Data: 2011-01-01 20:51:09
Autor: jadrys
Minęło ponad osiem.....
[...]

Chociaż sprawia wrażenie prawdziwej opozycji...

Data: 2011-01-01 20:49:56
Autor: wekon
Minęło ponad osiem.....
"Azor jest pedałem"  wrote in message news:ifmm12$41m$1inews.gazeta.pl...

[...]

prędzej zdechniesz kanalio antypolska

wekon

Minęło ponad osiem.....