Mini AC

Data: 2010-03-22 09:31:40
Autor: Agent
Mini AC

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4ba7216c$1news.home.net.pl...
Witam,

Czy może ktoś zna ubezpieczalnię, gdzie można za rozsądne pieniądze wykupić mini AC (kradzież i szkoda całkowita) dla 11-letniego samochodu?

Pozdrawiam,

Np. PZU - nazywa sie minicasco - na 10 letnie auto o wartosci 11 tys zł zaproponowano mi tydzien temu 127 zł.

Data: 2010-03-22 10:59:30
Autor: bartekkr
Mini AC
Użytkownik "Agent" <wprzyjemski@onet.ue> napisał w wiadomości news:ho79td$uje$1news.onet.pl...
Np. PZU - nazywa sie minicasco - na 10 letnie auto o wartosci 11 tys zł zaproponowano mi tydzien temu 127 zł.

Z OWU wynika, ze jak sam rozbijesz, to nie dostajesz odszkodowania.

Ubezpieczenie minicasco zapewnia wypłatę odszkodowania, gdy Twój pojazd lub jego wyposażenie ulegną uszkodzeniu lub utracie wskutek:
nagłego działania siły mechanicznej w chwili zetknięcia pojazdu z pochodzącymi z zewnątrz pojazdu zwierzętami lub osobami;
zdarzeń losowych, np. powodzi, zatopienia, uderzenia pioruna, pożaru, wybuchu, opadu atmosferycznego, huraganu, osuwaniu lub zapadania się ziemi;
nagłego działania czynnika termicznego lub chemicznego pochodzącego z zewnątrz pojazdu;
działania osób trzecich, np. wandalizmu;
uszkodzenia wnętrza pojazdu przez osoby, których przewóz był wymagany potrzebą udzielenia pomocy medycznej;
kradzieży pojazdu, jego części lub
uszkodzenia pojazdu w następstwie jego zabrania w celu krótkotrwałego użycia, kradzieży pojazdu, jego części lub wyposażenia.

Data: 2010-03-22 11:44:50
Autor: Agent
Mini AC

Użytkownik "bartekkr" <krabar@gmail.com> napisał w wiadomości news:ho7f2l$cqt$1news.onet.pl...
[...]

No za prawie 1/10 ceny pełnego AC ubezpiecznia nie bedzie - tak dobrze nie ma.

Mini AC