Mini Bike na Drodze ?

Data: 2014-08-23 19:11:20
Autor: sebolwg
Mini Bike na Drodze ?
Witam.Mam takie pytanie odnośnie Mini Bike.
Gdybym jeździł tym po mieście wiadomo bez papierów
z Prawem Jazdy kat AM, Policja mogła by mnie jakoś porządnie Ukarać ?

Data: 2014-08-24 11:20:29
Autor: Paula_14
Mini Bike na Drodze ?
Jeżeli ma światła i kierunki to raczej nie powinni nic mówić. ;)
 Zgodnie z art.2 pkt.46) ustawy Prawo o ruchu drogowym/ Dz.U.Nr 108 poz 908 z 2005 roku ze zmianami/ motorower to pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h

Data: 2014-08-24 13:56:08
Autor: Grzybol
Mini Bike na Drodze ?
Użytkownik "Paula_14" <prosiakpepa@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
Jeżeli ma światła i kierunki to raczej nie powinni nic mówić. ;)

Czyli światła i kierunki zastępują dowód rejestracyjny i ubezpieczenie?

--
Grzybol

Mini Bike na Drodze ?