[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. Oławy - 1.12.2012

Data: 2012-11-19 15:32:21
Autor: Dominik Mirowski
[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. Oławy - 1.12.2012
Jak co roku na pocz±tku grudnia zapraszamy na poznawanie okolic Wrocławia noc±. Impreza odbędzie się Bystrzycy koło Oławy, planujemy spełnić marzenia miło¶ników historii od starożytnej (grodziska i cmentarzyska) do nowożytnej(bunkry).

Miejsce startu / baza : zostanie podane wkrótce na stronie. Start : 18:00 Koniec : gdy ostatni wróc± z lasu :) Wpisowe : 10 pln Strona imprezy : http://mini.artemis.wroclaw.pl/ pozdrawiam i zapraszam

Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2012-11-20 11:02:52
Autor: Mike
W dniu 2012-11-20 00:32, Dominik Mirowski pisze:
[...]

Super, to s± fajne tereny:) Będzie gęęęsty las :)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2012-12-03 22:18:37
Autor: Mike
[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. Oławy - 1.12.2012
W dniu 2012-11-20 00:32, Dominik Mirowski pisze:
Jak co roku na pocz±tku grudnia zapraszamy na poznawanie okolic Wrocławia noc±.

A było tak:

http://mikemtb.org/relacje/2012_12_01_mininocnamasakra.html

Data: 2012-12-03 23:07:18
Autor: Wojtek Paszkowski

"Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote in message news:k9j5b6$562$2mx1.internetia.pl...
A było tak:

http://mikemtb.org/relacje/2012_12_01_mininocnamasakra.html

NTG! Fuj, tak z kapcia...

A już za 2 tygodnie najbardziej kultowe zawody rowerowe w roku :)

http://maratony.home.pl/masakra/

Tylko szkoda, że rowerzystów chętnych pojeĽdzić w tak pięknych okoliczno¶ciach przyrody coraz mniej.

pozdr

Data: 2012-12-04 01:44:47
Autor: Dominik Mirowski
W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 23:07:18 UTC+1 użytkownik Wojtek Paszkowski napisał:

A już za 2 tygodnie najbardziej kultowe zawody rowerowe w roku :)
http://maratony.home.pl/masakra/

Tylko szkoda, że rowerzystów chętnych pojeĽdzić w tak pięknych okoliczno¶ciach przyrody coraz mniej.

Wiesz, znaj±c trasy Daniela to wcale im się nie dziwie ;). Ja dla rozrywki TP50 z której pewnie wyjdzie 60+ :).
--
Dominik Mirowski
http://www.light-test.info

Data: 2012-12-04 18:14:38
Autor: Mike
[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. Oławy - 1.12.2012
http://mikemtb.org/relacje/2012_12_01_mininocnamasakra.html

NTG! Fuj, tak z kapcia...

:D wyszedłem z założenia, że jak 3/4 roku ¶cigam się na rowerze, to raz można z buta :). Ogólnie jako¶ orientacja biegowa do mnie bardziej przemawia niż rowerowa :) nie wiem czemu :]

Data: 2012-12-04 19:29:07
Autor: biodarek
[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. OĹ‚awy - 1.12.2012
W dniu 2012-12-03 23:07, Wojtek Paszkowski pisze:

"Mike" <mikemtb@mail.patrz.w.sigu> wrote in message
A było tak:

http://mikemtb.org/relacje/2012_12_01_mininocnamasakra.html

NTG! Fuj, tak z kapcia...

Właśnie - jak zwierzęta ;)

A juĹĽ za 2 tygodnie najbardziej kultowe zawody rowerowe w roku :)

http://maratony.home.pl/masakra/

Tylko szkoda, że rowerzystów chętnych pojeździć w tak pięknych
okolicznościach przyrody coraz mniej.

Jesteście nienormalni! Ale tak pozytywnie nienormalni :)
Jakby było bliżej i nie -15*C to może bym się i skusił. Folii NRC nie mam... chociaż może w apteczce, w samochodzie... Dziwne, że piersiówki nie trzeba mieć obowiązkowo ;)

--
biodarek

Data: 2012-12-04 20:50:06
Autor: Mike
[WRO] Mini Nocna Masakra - Bystrzyca k. OĹ‚awy - 1.12.2012
Jakby było bliżej i nie -15*C to może bym się i skusił. Folii NRC nie
mam... chociaĹĽ moĹĽe w apteczce, w samochodzie... Dziwne, ĹĽe piersiĂłwki

:D -15* a nawet -17*C było dwa lata temu podczas MNM, która wtedy odbywała się na Ślęży no i do tego z 30-40cm śniegu, to była świetna impreza :)
Mi tam rybka przebiec się te 1:30, ale podziw to dopiero należy się ludziom, co idą trasę czysto rekreacyjnie, często z dzieciakami po te 5-6h, to już lekka masakra jest :)