Mini PC z RTX

Data: 2021-04-11 14:51:43
Autor: buf
Mini PC z RTX
Witam,
Składam mini pc do grania i potrzebuje zlozyc to z jak najmniejszych
komponentów ala najnowszy NUC od Intela z miejscem na kartę graf.
Wypadłem kompletnie z obiegu. Moze ktos skladal cos podobnego i
doradzi komponenty. Bedzie i9 10gen, 2xdysk M.2 jakis zasilacz, plyta
krótki GTX 1070 ale docelowo jakis mocny RTX i jakas mini obudowa, im mniejsza tym lepiej. Doradzicie konkretne modele zeby to zbudować?

TIA

Data: 2021-04-12 02:26:37
Autor: Smok Eustachy
Mini PC z RTX
W dniu 11.04.2021 o 16:51, buf pisze:
[...]

  Chłodzenie jest tu kluczem.

Data: 2021-04-13 11:13:48
Autor: m4rkiz
Mini PC z RTX
On 2021-04-11 16:51, buf wrote:
Składam mini pc do grania i potrzebuje zlozyc to z jak najmniejszych
komponentów ala najnowszy NUC od Intela z miejscem na kartę graf.

Nie lubię jak ktoś zaczyna od tłumaczenia wątkodawcy że wie lepiej od niego co chce, ale masz bardzo wykluczające się założenia i najprawdopodobniej zapłacisz setki złotych więcej za sprzęt który będzie sobie radził gorzej, albo tysiące więcej za sprzęt który będzie sobie radził tak samo dobrze jak najtańszy odpowiednik w dużej, dobrze wentylowanej obudowie.

[...]

Karty graficzne są obecnie albo bardzo drogie albo ekstremalnie drogie, gdybym miał fantazję budowania dzisiaj czegoś podobnego zacząłbym od karty, dobrał do niej zasilacz a następnie obudowę (w tym chłodzenie procesora, raczej aio).

Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.

Data: 2021-04-15 20:19:45
Autor: buf
Mini PC z RTX
Dnia 13.04.2021 m4rkiz <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał/a:

[...]

Katę to właściwie mam, GTX 1070, tylko ze długą.
Zasilacz tez, duzy. podobo sa mniejsze.

Działanie w odwrotnym kierunku tj. wybór najmniejszej budy a potem szukanie pasujących podzespołów to gwarancja przepłacenia grubej kasy.

karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach. Chce mini PC.
kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

Data: 2021-04-16 08:20:08
Autor: ToMasz
Mini PC z RTX
W dniu 15.04.2021 o 22:19, buf pisze:
[...]

Podobno? właśnie kolega zasugerował że to "podobno" należało by zamienić na znalazłem taki który uciągnie rtxsa i wejdzie do obudowy minipc

[...]

jak byłem w przedszkolu, to słyszałem podobne teksty, ale wtedy mówiło się że mój wujek ma auto z e-fu. Zazwyczaj odpowiadało się że mój ma słonia w karafce.

Chce mini PC.

a moja córka kucyka, i co z tego?

kropka. Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury. A najlepiej jak
nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

Tak panie. wszyscy będziemy siedzieć cicho. Mamy nadziej że jak poskładasz minipc, z zasilaczem 650w i rtxsem, nauczysz nas jak to się robi.

ToMasz

chyba w imieniu wszystkich którzy chcieli Cię naprostować, ale dali se luz

Data: 2021-04-17 02:56:31
Autor: Smok Eustachy
Mini PC z RTX
W dniu 16.04.2021 o 08:20, ToMasz pisze:
/.../

chyba w imieniu wszystkich którzy chcieli Cię naprostować, ale dali se luz

+ 5 pkt

Data: 2021-04-16 15:43:38
Autor: RadoslawF
Mini PC z RTX
W dniu 2021-04-15 o 22:19, buf pisze:

[...]

Daj znać jak ten NUC wyświetli cyberpanka w stu efpesach.
A do tego czasu radził bym przestać się ośmieszać.
Zamiast tego powertuj sieć, znajdziesz tam pouczające rozwiązania.
https://www.youtube.com/watch?v=DALBOH-Fi1Y
https://www.youtube.com/watch?v=jbEiV6-K_JE

Pozdrawiam

Data: 2021-04-17 07:29:25
Autor: pioruns
Mini PC z RTX
On 16/04/2021 14:43, RadoslawF wrote:

[...]

Ale jazda, 103 C na sekcji zasilania i throttling calego kompa :D haha

--
pozdrawiam,   pioruns
_,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

Data: 2021-04-17 11:18:51
Autor: RadoslawF
Mini PC z RTX
W dniu 2021-04-17 o 08:29, pioruns pisze:

[...]

Ale za to jaka piękna mała obudowa.  :-))))))))))))))))))

Pozdrawiam

Data: 2021-04-16 22:13:03
Autor: m4rkiz
Mini PC z RTX
On 2021-04-15 22:19, buf wrote:
karta która wykopała mi sporo szitkojnów, za które właśnie kupuje i10
daje mi ten komfort, ze traktuje to jak za darmo bo i tak zostało na
conajmniej 4 takie zestawy. Wiec nie mow mi o kosztach.
Jak się już licytujemy na długość przyrodzenia to ja kopałem 10 lat temu, ale dla mnie to jeszcze nie powód żeby wywalać kasę przez okno.

> Chce mini PC. kropka.

Wolno ci, zwróciłem tylko uwagę na kilka spraw o których nie wspomniałeś w poście, nie płacisz mi za pomoc, jest to grupa DYSKUSYJNA, a jak ktoś kiedyś trafi na ten wątek to lepiej żeby miał pełniejszy obraz sytuacji.

Aha o chłodzeniu tez mnie nie pouczaj bo mój NUC od intela
chodzi piaty rok i nic mu nie jest z powodu temperatury.
Poczytaj o thermal throttlingu bo to że coś sobie jakoś działa to jeszcze nie znaczy że nie może działać lepiej. A w małych budach z prądożernymi częściami jest to spory problem.

> A najlepiej jak nic ciekawego nie masz do powiedzenia, to siedz cicho.

A jak w gimnazjum leci?

Data: 2021-04-18 22:54:51
Autor: Roman Tyczka
Mini PC z RTX