Mini jack - mikro przedluzacz

Data: 2017-02-03 12:41:24
Autor: atm
Mini jack - mikro przedluzacz
Kupilem ostatnio bumpar na telefon, wszystko jest ok poza jednym elementem: otwor w bumperze nie pozawala wcisnac do konca wtyczki sluchawek. Czy mozecie polecic jakis mikro przedluzacz, ktory mialby wystarzajaco cienka wtyczke? Chodzi mi dokladnie o cos takiego:
http://www.ebay.com/itm/Headphone-extension-for-Jack-Mophie-Juice-pack-Iphone-5-Helium-Air-Plus-Mic-/282026918005?hash=item41aa1d4075%3Ag%3AfRUAAOSwSclXLkL0

Data: 2017-02-03 16:17:41
Autor: Ich brauche Informationen, eine Meinung bilde ich mir selbst!
Mini jack - mikro przedluzacz
atm <_@vp.pl> Wrote in message:
Kupilem ostatnio bumpar na cymbalofon, wszystko jest ok poza jednym elementem: otwor w bumperze nie pozawala wcisnac do konca wtyczki

jop twaju... ! ... !

co za siermiega!

w zderzaku powieksz otwor!

--
?

Data: 2017-02-03 19:51:38
Autor: Uncle Pete
On 2017-02-03 12:41, atm wrote:
[...]

Czy rozwiercenie otworu w bumperze na pewno nie wchodzi w grę?

Data: 2017-02-03 20:30:37
Autor: atm
Mini jack - mikro przedluzacz

Czy rozwiercenie otworu w bumperze na pewno nie wchodzi w grę?

Nie, zbyt wylajtowana wersja; poza tym zbyt rzadko korzystam ze sluchawek, zeby to mialo sens. Taki mikro przedluzacz idealnie rozwiazalby sprawe.

Data: 2017-02-03 20:09:09
Autor: z
W dniu 2017-02-03 o 12:41, atm pisze:
[...]

I nie da się rozwiercić, spiłować, naciąć, stopić lutownicą... cokolwiek zrobić manualnie ;-)  z tym otworem lub wtyczką? :-)

PS. Nie pamiętam takiego pokrowca czy etiu którego bym nie musiał udoskonalać. :-)

Data: 2017-02-03 20:31:42
Autor: atm
[...]

Ale ja nie chce isc w slady Adama S. ;) Nie wiem tylko jak znalezc w PL ten krotki kabelek.

Data: 2017-02-03 20:40:57
Autor: z
W dniu 2017-02-03 o 20:31, atm pisze:

Ale ja nie chce isc w slady Adama S. ;) Nie wiem tylko jak znalezc w PL
ten krotki kabelek.

Skoro nie potrafisz spiłować wtyczki to szukaj słuchawek lub przelotki.
Wolny kraj :-)
Zdolności Adama S. to nie ujma tylko normalna umiejętność przydająca się w życiu. Ale teraz wszystko dziadzieje więc muszę się nauczyć nie dziwić :-)

Data: 2017-02-03 21:05:43
Autor: atm
On 03.02.2017 20:40, z wrote:
[...]

:-)

Nie jest dla mnie problemem zeskrobanie wtyczki, ale traktuje to jako prowizorke. Wiele rzeczy jest estetycznie zaprojektowanych i skrobanie, wierenie i inne tego typu rozwiazania srednio mi pasuja.
Z bumpera tez chetnie bym zrezygnowal bo to kolejna dziwna prezerwatywka no ale niestety producent wymyslil sobie szkalny przod i tyl.  Teraz bodajze Xiaomi wysunelo sie na prowadzenie: przod szklany tyl i ramka ceramiczne: https://www.youtube.com/watch?v=VeLKqjvmFvQ

Data: 2017-02-03 21:19:19
Autor: atm
On 03.02.2017 21:05, atm wrote:
On 03.02.2017 20:40, z wrote:
[...]

Ok, zrobilem prowizorke i dosc estetycznie zdjalem troche gumy z koncowki. Wyglada nienajgorzej.

Data: 2017-02-04 00:01:00
Autor: z
W dniu 2017-02-03 o 21:05, atm pisze:
Nie jest dla mnie problemem zeskrobanie wtyczki, ale traktuje to jako
prowizorke. Wiele rzeczy jest estetycznie zaprojektowanych i skrobanie,
wierenie i inne tego typu rozwiazania srednio mi pasuja.

Zrób to tak żeby wyglądało estetycznie.

Data: 2017-02-03 20:44:14
Autor: atm
On 03.02.2017 20:31, atm wrote:

[...]

Ok, mniej wiecej mam, moglby byc troche krotszy:
http://sklep.vega-tronik.eu/przedluzacz-jack-35mm-wt-4pin-jack-35mm-gn-4pin-p-8803.html

Data: 2017-02-14 00:50:20
Autor: Krystek
W dniu 2017-02-03 20:44, atm pisze:

[...]