Mini media player

Data: 2010-09-15 11:18:15
Autor: OMSON
Mini media player
Czy ktoś ma doświadczenie z takimi małymi odtwarzaczami mediów, które wysyłają sygnał po HDMI a przyjmują dane z rożnych źródeł (pendrive, HDD USB, karty flash itp)?
Na Allegro wypatrzyłem takie niedrogie maleństwa:

http://allegro.pl/mini-media-player-box-4world-hdmi-usb-sd-divx-i1225695885.html
http://allegro.pl/super-tani-odtwarzacz-hd-art-divx-avi-full-hd-i1222122595.html
http://allegro.pl/hdmi-media-player-sumvison-micro-1080p-divx-mp3-i1222745812.html

Dobrze się to spisuje czy raczej badziew (jakość obrazu/obsługa formatów medialnych - napisów)?

Pzdr, OMSON

Data: 2010-09-15 13:06:15
Autor: boxfish
Mini media player
W dniu 2010-09-15 11:18, OMSON pisze:
[...]

Imo bez sensu, nie obsługują mkv i upscalują obraz do 1080, lepiej wydać dwa razy tyle za HD i mkv

Mini media player