Minicasco

Data: 2010-06-05 05:25:38
Autor: Jerry
Minicasco
On 4 Cze, 19:41, "neoniusz" <n...@joemonster.org> wrote:
Witajcie! Potrzebuje jakies ubezpieczenie niewielkie. Wlasciwie jedyne
potrzebne zabezpieczenie to wyplata pieniedzy w razie kradziezy. Auto z 2007
roku, warte ok. 100000zl, malo popularne na drogach. Nie potrzebuje zadnych
innych bajerow typu wyplaty za szkody parkingowe, stluczki itp., bo od tego
jest auto, zeby jezdzic. Wazne, zeby bylo bezpieczne w razie kradziezy.
Czytalem, ze warta ma w ofercie jakies minicasco. Ma to ktos? Ile moze
wyniesc skladka? Szukalem jakichs kalukatorow online, ale nic nie. Jedyna
opcja to wybranie sie do agenta?

dziwna sprawa, kupujesz samochód za 100000 zł, a szkoda Ci 3 kafli na
ubezpieczenie? tzn. rozumiem, że jesteś ostrożny, ale sam na sobie
doświadczyłem "zalet" mini casco i raczej więcej się na to nie
nabiorę :) może lepsze będzie dla Ciebie pełne casco ale z większym
udziałem własnym, np. 30%?
a' propos mini casco - sam nie spowodowałem nigdy stłuczki, ale ktoś
spowodował na moim, zaparkowanym samochodzie. sprawcy nie znaleziono,
a mnie naprawa i lakierowanie błotnika, zderzaka i maski kosztowały
2500 zł (zamienniki trudne do znalezienia bo to właśnie "niepopularny"
samochód był, a oryginały w ASO kosztowałyby jeszcze więcej). i taka
była oszczędność na mini casco :D

Data: 2010-06-05 15:04:12
Autor: Bydlę
Minicasco
Jerry wrote:

> dziwna sprawa, kupujesz samochód za 100000 zł

Gdzie napisał, że tyle zapłacił?
;>

> , a szkoda Ci 3 kafli na
> ubezpieczenie?

Tak napisał?
Bo pytał o to, czy ktoś z nas wie o istnieniu ubezpieczenia tylko od kradzieży.
I jeszcze (naiwnie) pytał, czy ktoś zna stawkę.
nie pisał, że 3kzł to za dużo.

> doświadczyłem "zalet" mini casco i raczej więcej się na to nie
> nabiorę :) może lepsze będzie dla Ciebie pełne casco ale z większym
> udziałem własnym, np. 30%?

Najtańsze jest pełne autocasco z udziałem własnym wynoszącym 100%.
Zero składki i tyle samo wynosi wypłata.
;>

--
Bydlę

Minicasco