Minimalna szybko?? Neostrady, a wymogi UE

Data: 2011-02-13 13:28:05
Autor: Radek D
Minimalna szybko?? Neostrady, a wymogi UE
    Ostatnio zadzwoniła do brata pani z Tepsy, która zaoferowała  mu sporządzenie
nowej umowy, ale na internet z szybkością 512 kb/s, bo ponoć są jakieś wymogi Unii

A czy to czasem nie dzwonili z Telekomunikacji Nowa czy tam Novum ?
Dokładnie taki sam kit o Unii wciskali mojej mamie - namawiając na podpisanie nowej umowy. Oczywiście podczas rozmowy telefonicznej konsultant nie raczył wspomnieć, że jego firma nie ma nic wspólnego
z TPSA, a wręcz starał się przekonać, że jest z TPSA i to tylko
rutynowa czynność.

Data: 2011-02-13 22:31:53
Autor: mvoicem
(13.02.2011 13:28), Radek D wrote:
[...]

Swoją drogą, to może być prawda - tekst o tym że unia cośtam wskazuje na
jakąś bajkę potłuczonego marketingowca.

p. m.

Minimalna szybko?? Neostrady, a wymogi UE