Minimializm

Data: 2009-11-05 05:50:17
Autor: Tandol
Minimializm
Data: 2009-11-05 18:52:57
Autor: Ryszard Mikke
Minimializm
Tandol <tandol@icpnet.pl> napisał(a):

http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp

Har har, przyjrzyjcie się fotce roweru samego i z jeźdźcem.

Ten facet na jajach jedzie...

Wróżę pojazdowi wielką przyszłość na wystawach.

rmikke

Data: 2009-11-05 22:00:53
Autor: stefandora
Minimializm
Ryszard Mikke wrote:
Wróżę pojazdowi wielką przyszłość na wystawach.

Bo to nie o jazdę chodzi. Wszystko jest wyjaśnione w tekście:

Our target lived / worked in an inner city environment with minimal space. Bicycling at this level can be *more about fashion and culture* than speed and performance.

Consider it a *cafe racer* with the performance of a beach cruiser.

:)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 22:56:13
Autor: Coaster
Minimializm
stefandora wrote:
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Okreslenie 'cafe racer' nie jest pejoratywne.

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-11-05 23:23:00
Autor: stefandora
Minimializm
Coaster wrote:
stefandora wrote:
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Biorąc pod uwagę fakt, że tym rowerem nie rozwiniesz żadnych prędkości, pozostaje jedynie cafe racer. From one Starbucks to another.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-06 11:48:08
Autor: Coaster
Minimializm
stefandora wrote:
Coaster wrote:
stefandora wrote:
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Kiedys, dawno interesowalem sie tematem motocyklowych  'cafe racerow'. Chodzi o to, ze sprzet okreslany jako 'cafe racer' byl stylizowany optycznie i tuniowany mechanicznie. Byl to pelnowartosciowy motocykl rozwijajacy znaczne predkosci na krotkich 'kawiarnianych' dystansach.

" [...] The goal of many was to be able to reach 100 miles per hour (called simply "the ton") along such a route where the rider would leave from a cafe, race to a predetermined point and back to the cafe before a single song could play on the jukebox, called record-racing. [...]"
" [...] The cafe racer is a motorcycle that has been modified for speed and good handling rather than comfort. [...]"
" [...] A signature trait were low, narrow handlebars that provided more precise control at high speeds and allowed the rider to "tuck in" to lessen wind resistance. [...]"
" [...] The bikes had a raw, utilitarian and stripped-down appearance while the engines were tuned for maximum speed. [...]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Cafe_racer

Analogicznie, rower okreslany jako 'cafe racer' powinien byc 'scigantem', sprawnym pojazdem a nie niedana, wolna konstrukcja. Ta konstrukcja o ktorej dyskutujemy powinna sie raczej nazywac *cafe loser* ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-11-06 03:13:15
Autor: Stefandora
Minimializm
On 6 Lis, 11:48, Coaster <manyp...@mac.com> wrote:

> [...]

'scigantem', sprawnym pojazdem a nie niedana, wolna konstrukcja. Ta
konstrukcja o ktorej dyskutujemy powinna sie raczej nazywac *cafe loser* ;-)

I dokładnie o to mi chodziło :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 19:32:26
Autor: karmi
Minimializm
Tandol pisze:
http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp
Ma?a baza, cudaczna pozycja, niech "dizajner" sam na tym s'miga

karmi

Data: 2009-11-05 19:39:34
Autor: stefandora
Minimializm
Tandol wrote:
http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp

To to pedały czy podpórki...? Nie wiem jaki jest komfort kręcenia w tej pozycji...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 18:46:39
Autor: Ryszard Mikke
Minimializm
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Tandol wrote:
> http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_
bike_15092.asp

To to pedały czy podpórki...? Nie wiem jaki jest komfort kręcenia w tej pozycji...

A wystarczyłoby tył wyżej i dałoby się jeździć...

I nie wiem, jak ten amor ma sie do minimalizmu.

rmikke

Data: 2009-11-05 21:55:49
Autor: stefandora
Minimializm
Tandol wrote:
> [...]

A wystarczyłoby tył wyżej i dałoby się jeździć...

I nie wiem, jak ten amor ma sie do minimalizmu.

Bo to na polskie urban drogi i pseudościeżki.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 19:59:00
Autor: Jacek Maciejewski
Minimializm
Dnia Thu, 5 Nov 2009 05:50:17 -0800 (PST), Tandol napisał(a):

http://www.core77

Źle sie jeździ opierając się na kierze. Nadgarstki bolą... --
Jacek

Data: 2009-11-05 13:08:16
Autor: Jesse Custer
Minimializm
Data: 2009-11-06 01:37:15
Autor: AL
Minimializm
Tandol pisze:
http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp

hehe - wlasnie chcialem dodac ten przyklad jako nowej odmiany ostrego kola w wersji dla twardzieli ;)
http://gadzetomania.pl/2009/11/05/minimalistyczny-rower-miejski-koniec-z-lancuchami/

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-11-06 13:46:01
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Minimializm
Dnia 05.11.2009 14:50 użytkownik Tandol napisał :
http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp

Zwłaszcza ta Reba jest minimalistyczna. :-D

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Minimializm