Minimializm

Data: 2009-11-05 19:39:34
Autor: stefandora
Minimializm
Tandol wrote:
http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_bike_15092.asp

To to pedały czy podpórki...? Nie wiem jaki jest komfort kręcenia w tej pozycji...

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-05 18:46:39
Autor: Ryszard Mikke
Minimializm
stefandora <stefandora@onet.eu> napisał(a):
Tandol wrote:
> http://www.core77.com/blog/object_culture/jruiter_studios_super-minimal_city_
bike_15092.asp

To to pedały czy podpórki...? Nie wiem jaki jest komfort kręcenia w tej pozycji...

A wystarczyłoby tył wyżej i dałoby się jeździć...

I nie wiem, jak ten amor ma sie do minimalizmu.

rmikke

Data: 2009-11-05 21:55:49
Autor: stefandora
Minimializm
Tandol wrote:
> [...]

A wystarczyłoby tył wyżej i dałoby się jeździć...

I nie wiem, jak ten amor ma sie do minimalizmu.

Bo to na polskie urban drogi i pseudościeżki.

--
Dorota,
Szprota.

Minimializm