[GWW] Minimum dla...

Data: 2009-09-10 13:45:39
Autor: Monty
[GWW] Minimum dla...
Na grupie dużo ekspertów statystycznych, więc liczę na pomoc. Gdzie mogę znaleźć jakie jest minimum wynagordzenia dla zawodników ze stażem X lat gry. Tak rok po roku jeśli chodzi o wiek, ile zawodnik musi otrzymać od swojego klubu. TIA.

Monty

Data: 2009-09-10 06:01:59
Autor: sooobi
Minimum dla...
On 10 Wrz, 14:45, "Monty" <mo...@nospam.com> wrote:
[...]

wystarczy wpisac w google "nba minimum salary" - 1 link od gory:)

Data: 2009-09-10 15:14:16
Autor: wiLQ
Minimum dla...
sooobi napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> klubu. TIA.

wystarczy wpisac w google "nba minimum salary" - 1 link od gory:)

Hmm, w sumie nie jest powiedziane, ze chodzilo o NBA...  Przynajmniej ja
bym sie tak bronil przed oczywistym i spodziewanym zarzutem lenistwa ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-09-10 15:01:32
Autor: Tomasz Radko
[GWW] Minimum dla...
Monty pisze:
[...]

Juz de gugiel, Luk.

http://members.cox.net/lmcoon/salarycap.htm#Q11

pzdr

TRad

Data: 2009-09-10 22:37:16
Autor: Monty
[GWW] Minimum dla...
Użytkownik "Monty" <monty@nospam.com> napisał w wiadomości news:h8asdm$28$1inews.gazeta.pl...

Nie mówiłem, że chodzi o NBA ;-))

Monty

Data: 2009-09-10 23:35:56
Autor: L'e-szczur
Minimum dla...
On 10 Wrz, 23:37, "Monty" <mo...@nospam.com> wrote:
Użytkownik "Monty" <mo...@nospam.com> napisał w wiadomościnews:h8asdm$28$1inews.gazeta.pl...

Nie mówiłem, że chodzi o NBA ;-))

Poza NBA w koszykowce nie ma skal płacowych. Powinienes o tym
wiedziec ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-09-11 00:27:32
Autor: sooobi
Minimum dla...
On 11 Wrz, 08:35, "L'e-szczur" <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

> Nie mówiłem, że chodzi o NBA ;-))

Poza NBA w koszykowce nie ma skal płacowych. Powinienes o tym

Skad wiesz ze pytal o koszykowke?:P

Data: 2009-09-11 00:31:54
Autor: L'e-szczur
Minimum dla...
On 11 Wrz, 09:27, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> Poza NBA w koszykowce nie ma skal płacowych. Powinienes o tym
> wiedziec ;-)

Skad wiesz ze pytal o koszykowke?:P

LOL!

Data: 2009-09-11 09:40:29
Autor: s
Minimum dla...
[...]

Sugerujesz NTG?:-)

Pozdr

Data: 2009-09-11 10:20:47
Autor: Hubertus Blues
Minimum dla...
sooobi pisze:
[...]

Skąd wiesz, że pytał?
;)

--
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo sie moze skonczyc zle..."

[GWW] Minimum dla...