Miniserial "Diuna"

Data: 2014-02-01 13:39:49
Autor: Maciek
Miniserial "Diuna"

Czolem,

Czy ktos ogladal miniserial "Diuna" i moze powiedziec, czy warto sie za to
brac? Jak wypada - aktorsko i fabularnie, o FX nie pytam - na tle filmu
Lyncha?

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2014-02-01 13:54:05
Autor: mr misio
Miniserial "Diuna"
Użytkownik Maciek napisał:

[...]

Lynch stworzyl swoja mroczna wizje, ktora mnie sie podobala, choc calkiem inaczej sobie wyobrazalem czytajac ksiazke. Ale nie przeszkadzalo, potrektowalem to jako Diune Lyncha w przeciwienstwie do Diuny Herberta.

Miniserial mnie zmeczyl. Taka dosc marna tv-podobna produkcja, choc jak mawiaja wierniejsza ksiazce. Ale co z tego? Ogladac sie tego nie dalo.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-01 15:29:37
Autor: Habeck Colibretto
Miniserial "Diuna"
Dnia 01.02.2014, o godzinie 13.54.05, na pl.rec.film, mr misio napisał(a):

[...]

Ale za to muzyka...!!!

--
Pozdrawiam,
*Habeck*