Minister Fotyga

Data: 2010-09-16 16:44:13
Autor: magdaverakosiorek
Minister Fotyga
Słyszałam wywiad z min. Fotygą. Jestem pod wrażeniem, co za
inteligencja, elokwencja, kultura. Nic dziwnego że gdy pani Fotyga
stała na czele MSZ Polska odnosiła niebywałe sukcesy jak choćby
niepodległość Gruzji. Nie to co ten głupek Sikorski.
magdavera

Data: 2010-09-17 10:22:00
Autor: Krzysztof
Minister Fotyga
[...]
Z była minister , lub minister pisu.
Faktycznie to do sukcesu w Gruzji niewiele brakowało, kilka serii z kałacha więcej i byłyby nowe wybory prezydenckie.

K.

Data: 2010-09-17 10:53:45
Autor: mkarwan
Minister Fotyga
Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i6v8f8$fn1$1inews.gazeta.pl...
[...]

W Gruzji sie udało, więc...?

Data: 2010-09-17 11:48:19
Autor: Krzysztof
Minister Fotyga

Z była minister , lub minister pisu.
Faktycznie to do sukcesu w Gruzji niewiele brakowało, kilka serii z
kałacha  więcej i byłyby nowe wybory prezydenckie.

W Gruzji sie udało, więc...?

Co sie udało ? Zrobić z prezia nieodpowiedzialnego człowieka ? A dokładniej wyglada na to, że Lechu sam z siebie zrobił nieodpowiedzialnego człowieka - postawił na szalę możliwość rozpętania wojny w imieniu Polski, w przypadku jego "męczeńskiej" śmierci. Ciekawe kto mu doradzał takie działanie - mogłoby to bardzo wiele wyjaśnić. Za takie działanie to powinien być Trybunał Stanu i dożywotni zakaz pełnienia jakichkolwiek funkcji publicznych. Nieodpowiedzialni ludzie powinni zajmować się wyłącznie nieopowiedzialnymi zajęciami.
K.

Minister Fotyga