Minister Grabarczyk zmiażdżył kłamstwa picowskiej bandy!

Data: 2011-08-30 10:21:16
Autor: Tomek
Minister Grabarczyk zmiażdżył kłamstwa picowskiej bandy!

A niedługo minie 500 dni urzędowania Komorowskiego, który obiecał 1000 km dróg szybkiego ruchu i autostrad. Prędzej się zesra...
Tomek

Data: 2011-08-30 10:37:54
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5c9dde$0$2508$65785112news.neostrada.pl...

A niedługo minie 500 dni urzędowania Komorowskiego, który obiecał 1000 km dróg szybkiego ruchu i autostrad. Prędzej się zesra...
Tomek

Gdyby nie prymitywny język którym się posłużyłeś mógłbym z tobą przedyskutować rolę prezydenta w państwie. Najwyraźniej nie masz pojęcia o strukturze władzy państwowej i zadaniach poszczególnych jej szczebli.

Zahir

Data: 2011-08-30 10:47:45
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5ca162$0$2498$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To po co kłamał? No chyba że nie wiedział o roli prezydenta w naszym państwie... Czyli - albo głupek, albo oszust. Masz inne wytłumaczenie?
T.

Data: 2011-08-30 11:08:20
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5ca410$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak. Masz problemy ze słuchem albo czytasz propisowskie gazety. Przypominasz, prezes PiS na etapie kampani wyborczej obiecywał wybudowanie 3 mln mieszkań. Chyba nie wiedział o roli premiera w naszym państwie. Czyli - albo głupek albo oszust. Stawiam na oba.

Zahor

Data: 2011-08-30 11:28:25
Autor: Tomek

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e5ca883$0$3492$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Rządził tylko 2 lata, a program zaczynał mieć realne kształty. I nie obiecywał, że to nastąpi w ciągu 4 lat. I budownictwo ruszyło. Teraz się zwija - mieszkań oddawanych jest coraz mniej. Natomiast jest pewna informacja, którą nie bardzo wiem jak zakwalifokować - czy jest dobra, czy zła. Otóż tanieją mieszkania. Generalnie - ok, zwłaszcza dla młodych. Ale dlaczego tanieją? Nie dlatego, że spadają ceny materiałów budowlanych, ale dlatego, że maleje popyt. Ludzi na nie nie stać. To obrazuje początek znacznie głębszego kryzysu w gospodarce. Od tego zaczął sie osrty zjazd w gospodarce USA. Bezrobocie tam już szacują na 20% (akurak biurko w biurko mam kolegę, który po 27 latach w USA wrócił do Polski, więc mam informacje z pierwszej ręki), a przypominam, że oficjalnie bezrobotny w USA to taki, który jest zarejestrowany. Osoby niezarejestrowane (czyli nie pobierające zasiłku) nie występują w statystyce. Dlatego oficjalnie mają 9%. U nas to się zaczyna.
Generalnie źle oceniam rządy PO - ostry zjazd niemal w każdej dziedzinie. I to zanim zaczął się śiwatowy kryzys - wystarczy przejrzeć materiały GUS o PKB i zadłużeniu państwa. A na kredyt to i ja mogę sobie kupić posiadłość i przecinać wstęgę...
Tomek

Data: 2011-08-30 15:42:29
Autor: CeSaR
Minister Grabarczyk zmiażdżył kłamstwa picowskiej bandy!
Rządził tylko 2 lata, a program zaczynał mieć realne kształty. I nie obiecywał, że to nastąpi w ciągu 4 lat. I budownictwo ruszyło.

I Pan widział, że to było dobre........
Weź się ogarnij i pomyśl.
I po 2 latach oddał władzę bo mu się zaczęło udawać?

Data: 2011-08-30 16:18:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5cad98$0$2491$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A dziś na pasku w TV widziałem 4,3% wzrostu PKB r/r w II kw 2011 - to jest ten zjazd?

Data: 2011-08-31 09:50:57
Autor: Tomek

--
Ale to wszystko na kredyt. Zwróć uwagę, że nasz kredyt to znacznie więcej, niż przyrost PKB. Więc śmiem twierdzić, że te pieniądze zostały częściowo zmarnowane. Przy takim zaciąganiu kredytów, rzędu 100 mld rocznie (sam przyrost), powinniśmy mieć wzrost ok. 7-8%. Zobaczymy, jaki będziemy mieli "wzrost", jak dojdzie do zapadalności długów. W przyszłym roku coś ok. 120 mld zł.
W Argentynie produkcja i PKB spadło o ok. 30% w chwili, gdy wierzyciele zaczęłi się domagać spłat, a ludziom praktycznie zabrali wszystkie oszczędności. A wcześniej ten kraj miał same wzrosty - też na kredyt. Rzeczywiście fajna perpektywa...

Data: 2011-08-31 10:49:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4e5de840$0$2450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Reasumując:

Cokolwiek by PO nie zrobiło to i tak będzie źle.

Cokolwiek PiS by nie obiecał to będzie bardzo dobrze.

Tylko głupi naród na tym się nie wyznaje i znów zagłosuje na PO mając PiS w głębokiej d....e.
I PO znów będzie rządziło, a PiS tym razem nie będzie uznawał rządu.

Data: 2011-08-31 12:45:57
Autor: Tomek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e5df57d$0$2439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"

W jakiś sposób masz rację - po prostu Po i PiS do dwie różne kategorie ludzi. Widać po tych różnych Rychach, Mirach i Grzechach. Kwestia podejścia do spraw państwowych i obywatelskich.
Tomek

Data: 2011-08-31 16:41:23
Autor: stevep
Dnia 31-08-2011 o 12:45:57 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł w  wiadomoÂści

UÂżytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisaÂł w
wiadomoÂści news:4e5cf130$0$3490$65785112news.neostrada.pl...

UÂżytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
Generalnie Âźle oceniam rzÂądy PO - ostry zjazd niemal w kaÂżdej
dziedzinie. I to zanim zacz¹³ siĂŞ Âśiwatowy kryzys - wystarczy  przejrzeĂŚ
materiaÂły GUS o PKB i zadÂłuÂżeniu paĂąstwa. A na kredyt to i ja mogĂŞ
sobie kupiÌ posiad³oœÌ i przecinaÌ wstêgê...
Tomek

A dziÂś na pasku w TV widziaÂłem 4,3% wzrostu PKB r/r w II kw 2011 - to
jest ten zjazd?

--
Ale to wszystko na kredyt. ZwróÌ uwagê, ¿e nasz kredyt to znacznie
wiĂŞcej, niÂż przyrost PKB. WiĂŞc Âśmiem twierdziĂŚ, Âże te pieniÂądze zostaÂły

ReasumujÂąc:

Cokolwiek by PO nie zrobiÂło to i tak bĂŞdzie Âźle.

Cokolwiek PiS by nie obiecaÂł to bĂŞdzie bardzo dobrze.

Tylko gÂłupi narĂłd na tym siĂŞ nie wyznaje i znĂłw zagÂłosuje na PO majÂąc  PiS
w g³êbokiej d....e.
I PO znĂłw bĂŞdzie rzÂądziÂło, a PiS tym razem nie bĂŞdzie uznawaÂł rzÂądu.

--
J. KaczyĂąski - "musimy uzyskaĂŚ wÂłaÂściwÂą odpowiedÂź"
"Jak nie wylÂądujĂŞ(my), to mnie zabije(jÂą)"

W jakiœ sposób masz racjê - po prostu Po i PiS do dwie ró¿ne kategorie
ludzi. WidaĂŚ po tych ró¿nych Rychach, Mirach i Grzechach. Kwestia  podejÂścia
do spraw paĂąstwowych i obywatelskich.
Tomek

I ty masz racje, PiS to po prostu ekonomiczne oszołomy.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-08-30 16:48:14
Autor: stevep
Dnia 30-08-2011 o 10:47:45 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisaÂł w wiadomoÂści

UÂżytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

A niedÂługo minie 500 dni urzĂŞdowania Komorowskiego, ktĂłry obiecaÂł 1000  km
drĂłg szybkiego ruchu i autostrad. PrĂŞdzej siĂŞ zesra....
Tomek

Gdyby nie prymitywny jĂŞzyk ktĂłrym siĂŞ posÂłuÂżyÂłeÂś mĂłgÂłbym z tobÂą
przedyskutowaĂŚ rolĂŞ prezydenta w paĂąstwie. NajwyraÂźniej nie masz  pojĂŞcia o
strukturze wÂładzy paĂąstwowej i zadaniach poszczegĂłlnych jej szczebli.

Zahir

To po co kÂłamaÂł? No chyba Âże nie wiedziaÂł o roli prezydenta w naszym
paĂąstwie... Czyli - albo gÂłupek, albo oszust. Masz inne wytÂłumaczenie?
T.

W twoim przypadku jedno i drugie, a na dodatek jestes debil.

Data: 2011-08-30 15:50:44
Autor: u2
W dniu 2011-08-30 10:21, Tomek pisze:
A niedługo minie 500 dni urzędowania Komorowskiego, który obiecał 1000 km dróg szybkiego ruchu i autostrad. Prędzej się zesra...
Tomek

Gdyby mial odpowiednia przemiane materii to by nie byl taki grubasny jak
kaszalocik :)

Data: 2011-08-30 16:49:36
Autor: stevep
Dnia 30-08-2011 o 15:50:44 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Gdybyś nie żarł gówna to nie byłbyś takim ciężkim idiotą..

--
stevep

Data: 2011-08-30 16:47:02
Autor: stevep
Dnia 30-08-2011 o 10:21:16 Tomek <kuki543@wp.pl> napisał(a):

A niedÂługo minie 500 dni urzĂŞdowania Komorowskiego, ktĂłry obiecaÂł 1000 km
drĂłg szybkiego ruchu i autostrad. PrĂŞdzej siĂŞ zesra...
Tomek

Ty się prędzej posrasz niz zmądrzejesz.