Minister Gróbarczyk zapowiada budowę Portu Centralnego na Zatoce Gdańskiej

Data: 2019-02-28 10:06:00
Autor: Pajdak
Minister Gróbarczyk zapowiada budowę Portu Centralnego na Zatoce Gdańskiej
pijaczek  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5c77a3a3$0$474$65785112news.neostrada.pl...
https://wpolityce.pl/gospodarka/435892-minister-grobarczyk-zapowiada-nowe-inwestycje

Nam sie należy!

https://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2018/11/wielka-afera-pis-1-662x497.jpg

--
Pajdak

Data: 2019-03-01 16:24:54
Autor: Silvio Balconetti
Am 28.02.19 um 10:06 schrieb Pajdak:
[...]

A kosmodromu nie wybuduja? ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti

Data: 2019-03-01 17:52:24
Autor: u2
W dniu 01.03.2019 o 16:24, SB pisze:
[...]

ano, wtedy można by pajdaka z esbekiem wysłać w kosmos na Marsa, bilet powrotny za darmo:)
--
George Orwell :

Minister Gróbarczyk zapowiada budowę Portu Centralnego na Zatoce Gdańskiej