Minister Klich musi odej??

Data: 2011-02-03 18:53:59
Autor: u2
Minister Klich musi odej??
... w sumie mi go nie żal, bo podobnie jak większość jego kolesi z
nierządu PO-PSL nie ma najmniejszych kompetencji do sprawowanej
dotychczas funkcji.

Data: 2011-02-03 17:55:53
Autor: obserwator
Minister Klich musi odej??
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
... w sumie mi go nie żal, bo podobnie jak większość jego kolesi z
nierządu PO-PSL nie ma najmniejszych kompetencji do sprawowanej
dotychczas funkcji.

nie zaluj takich drani, oni litosci nie maja nad nikim.

Data: 2011-02-03 18:58:04
Autor: u2
Minister Klich musi odej??
W dniu 2011-02-03 18:55,  obserwator pisze:
nie zaluj takich drani, oni litosci nie maja nad nikim.

Nic co ludzkie nie jest mi obce, ale fakt, te gostki to wraża agentura.

Data: 2011-02-03 19:02:02
Autor: Rudy 102
Minister Klich musi odej??

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aecac$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-03 18:55,  obserwator pisze:
nie zaluj takich drani, oni litosci nie maja nad nikim.

Nic co ludzkie nie jest mi obce, ale fakt, te gostki to wraża agentura.

Ruskie czy Mosad?

JanKos

Data: 2011-02-03 19:01:36
Autor: Rudy 102
Minister Klich musi odej??

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iieq79$pf1$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nad takimi jak ty i u2 mają! Ludzie zwykle mają litość nad głupkami!

JanKos

Data: 2011-02-03 19:00:49
Autor: Rudy 102
Minister Klich musi odej??

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d4aebb7$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
.. w sumie mi go nie żal, bo podobnie jak większość jego kolesi z
nierządu PO-PSL nie ma najmniejszych kompetencji do sprawowanej
dotychczas funkcji.

Tylko prezes! Tylko prezes! Łubudubu! Łubudubu!

JanKos

Minister Klich musi odej??