Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode

Data: 2011-10-14 11:18:56
Autor: Neko
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
w postaci awansu.

Data: 2011-10-14 11:36:06
Autor: Zahir
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:j78uqk$7at$1news.onet.pl...
w postaci awansu.

Wymnień te kłamstwa. Czyżby chodziło ci o szczepionkę przeciwko pisowskiej grypie?

--
Zahir

Data: 2011-10-14 14:01:23
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
W Moskwie klamala, interesuj sie troche bo potem taki tymochowicz bedzie jezdzil po tobie jak po typowym przedstawicielu polskiego spoleczenstwa:
http://www.youtube.com/watch?v=D2OxYiuct1U&feature=player_embedded

sz.

Data: 2011-10-14 14:04:57
Autor: Zahir

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:j798au$i6s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Udowodnij, że kłamała. Czyim klonem jesteś?

--
Zahir

Data: 2011-10-14 14:54:12
Autor: T.

Użytkownik "Zahir" <zahir@desert.is> napisał w wiadomości news:4e982566$0$8439$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Sama się przyznała.
T.

Data: 2011-10-14 18:33:03
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e98334a$0$5814$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Do przekopania ziemi w Smoleńsku na metr głeboko.
I to w sejmie ! To mało ?
A dziennikarze na tej "przekopanej" ziemi znależli potem
masę przedmiotów po katastrofie/ np. dokumenty, pieniądze/

bolek

Data: 2011-10-14 21:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e986440$0$5817$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czytałem dziennikarzy, którzy potwierdzali to, co powiedziała Kopacz.

Data: 2011-10-14 22:29:47
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Czytałem dziennikarzy, którzy potwierdzali to, co powiedziała Kopacz.

Nie sadze, zebys cos takiego czytal.
http://www.youtube.com/watch?v=JdB6H9kgItU

sz.

Data: 2011-10-15 09:48:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:j7a64d$inm$1inews.gazeta.pl...
Czytałem dziennikarzy, którzy potwierdzali to, co powiedziała Kopacz.

Nie sadze, zebys cos takiego czytal.
http://www.youtube.com/watch?v=JdB6H9kgItU

Czytałem także, że niektóre rodziny ofiar katastrofy smoleńskiej mają pretensje do Rosjan, że ci przyjęli ich w Moskwie bardzo serdecznie. Zdaje się, że były to rodziny członków PiS-u.

Data: 2011-10-15 10:49:53
Autor: szufla
[...]

Czego to ruscy nie robili dla pijaru.
A co to ma w ogole wspolnego z klamstwami Kopacz ?

sz.

Data: 2011-10-15 11:02:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:j7bhfu$i06$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widzę, że jesteś chory, a z chorymi nie dyskutuję.

Data: 2011-10-15 11:11:22
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Widzę, że jesteś chory, a z chorymi nie dyskutuję.

Od poczatku nie powinienes sie odzywac bo nie masz zadnych argumentow i tylko sie kompromitujesz.
..

sz.

Data: 2011-10-15 11:23:10
Autor: stevep
Dnia 15-10-2011 o 11:02:30 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Raczej psychol.

--
stevep

Data: 2011-10-15 10:59:06
Autor: szufla
Przeczytaj matole skonczony !
http://orka2.sejm.gov.pl/Debata6.nsf/main/2D87A9CA

"Z wielką uwagą obserwowałam pracę naszych patomorfologów przez pierwsze godziny. Pierwsze godziny nie były łatwe i to państwo musicie wiedzieć. Przez moment nasi polscy lekarze byli traktowani jako obserwatorzy tego, co się dzieje. To trwało może kilkanaście minut, a potem, kiedy założyli fartuchy i stanęli do pracy razem z lekarzami rosyjskimi, nie musieli do siebie nic mówić. Wykonywali jak fachowcy swoją pracę, z wielkim poszanowaniem ofiar tej katastrofy. "

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

"Minister zdrowia Ewa Kopacz przyznała w "Kropce nad i" w TVN24, że polscy lekarze w Moskwie nie brali udziału w sekcjach zwłok ofiar katastrofy smoleńskiej"

http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Kopacz-polscy-lekarze-nie-byli-przy-sekcjach-zwlok,wid,12818701,wiadomosc.html?ticaid=1d342

sz.

Data: 2011-10-15 12:44:00
Autor: Leprechaun

Użytkownik "szufla" <brak@emaila.pl> napisał w wiadomości news:j7bi14$j86$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie wiem do kogo adresowałes te swoje wypociny i po co. Cos ty za jeden? Czyim jesteś klonem albo z kogo się zmutowałeś?

BomBel

Data: 2011-10-15 13:06:30
Autor: szufla
Przeczytaj matole skonczony !
Nie wiem do kogo adresowałes te swoje wypociny i po co. Cos ty za jeden?

Np. do takich tlukow jak ty, ktorzy jak widac nie maja zbyt wiele do powiedzenia

Czyim jesteś klonem albo z kogo się zmutowałeś?

To jakas tepacka nowomowa, czy moze zbyt wiele fantasy Georgea Lucasa w pustej pale ?

sz.

Data: 2011-10-14 16:27:12
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Debila zrobiles z siebie eunuchu z radomia.

sz.

Data: 2011-10-15 11:24:26
Autor: stevep
Dnia 14-10-2011 o 16:27:12 szufla <brak@emaila.pl> napisał(a):

Debila zrobiles z siebie eunuchu z radomia.

sz.

Eunuch to twój szef kretynie.

--
stevep

Data: 2011-10-14 15:30:45
Autor: stevep
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Dnia 14-10-2011 o 11:18:56 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

w postaci awansu.
Hmmm, to prezia powinni wziąść żywcem do nieba.

--
stevep

Data: 2011-10-14 15:35:48
Autor: cytryna
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
w postaci awansu.

A Klich za zniszczenie armii i wspóludział w zbrodni smoleńskiej - senatorski dupochron. Zwykły gang na usługach obcych i rodzimych służb.

Data: 2011-10-14 16:42:33
Autor: u2
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
W dniu 2011-10-14 11:18, Neko pisze:
w postaci awansu.

Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

Data: 2011-10-14 16:51:36
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

i jeszcze z  "wielką uwagą obserwowała pracę naszych patomorfologów"...w Moskwie :)

sz.

Data: 2011-10-14 16:56:14
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 16:51, szufla pisze:
Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

i jeszcze z  "wielką uwagą obserwowała pracę naszych patomorfologów"...w Moskwie :)

sz.

A miare sukcesu polskiej sluzby zdrowia p. Kopacz wykazuje wskazujac na
gigantyczne kolejki. Bo gdyby nie bylo kolejek, to sluzba zdrowia nie
bylaby do niczego przydatna :)

Data: 2011-10-14 18:35:52
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e984d92$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jak za komuny. Dyrektor nie nadaje się do niczego to awans do zjednoczenia.
Tam się za nic odpowiada, więc nic nie można spierdolić.

bolek

Data: 2011-10-14 19:04:43
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 18:35, bolek pisze:
[...]

Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko patriotyzm.

Data: 2011-10-14 19:14:32
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e986bab$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zależy od partii.

bolek

Data: 2011-10-14 19:24:09
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 19:14, bolek pisze:
Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko > patriotyzm.
Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zaleÂży od partii.

bolek

Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.

Data: 2011-10-14 19:41:29
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e987039$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-14 19:14, bolek pisze:
Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko
> patriotyzm.
Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zale?y od partii.

bolek

Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.

Słusznie, bo żeby być patriotą trzeba obowiązkowo włazić w dupę prezesa.

Data: 2011-10-14 19:51:12
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 19:41, bolek pisze:
Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.
Słusznie, bo żeby być patriotą trzeba obowiązkowo włazić w dupę prezesa.

Widocznie jestes pedalem skoro tak twierdzisz. Ale slusznie, tylko
Jarkowi udalo sie stworzyc w pelni patriotyczna partie. Ba, nie jest
antyzydowski jak ty, ani antyruski jak obserwator, ani antyniemiecki jak
Tusk, ani antygejowski jak Palikmiot.

Data: 2011-10-14 19:58:08
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e987690$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobry kawał. Z jednym ale.
Jak Kakstein może być antyżydowski ?

Data: 2011-10-14 20:00:30
Autor: u2
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
W dniu 2011-10-14 19:58, bolek pisze:
Dobry kawaÂł. Z jednym ale.
Jak Kakstein moÂże byĂŚ antyÂżydowski ?

Tak jak ty mozesz to i on moze.

Data: 2011-10-14 21:30:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9864ea$0$5798$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kolejki powoduje brak pieniędzy w NFZ i tym samym kontraktowanie zbyt małej ilości zabiegów, czy jak to się nazywa.
Specjaliści nie chcą robić z friko i stąd kolejki. Powiększające się.

Data: 2011-10-14 20:18:43
Autor: pluton
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Jarek tez dostal nagrode za swoje klamstwa i falszowanie wyborow:
dostapil zaszczytu  uscisniecia reki Prezydentowi.

Nullification

Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode