Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode

Data: 2011-10-14 16:42:33
Autor: u2
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
W dniu 2011-10-14 11:18, Neko pisze:
w postaci awansu.

Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

Data: 2011-10-14 16:51:36
Autor: szufla
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

i jeszcze z  "wielką uwagą obserwowała pracę naszych patomorfologów"...w Moskwie :)

sz.

Data: 2011-10-14 16:56:14
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 16:51, szufla pisze:
Przekopala 1 m ziemie pod Smolenskiem. Nalezy sie jej :)

i jeszcze z  "wielką uwagą obserwowała pracę naszych patomorfologów"...w Moskwie :)

sz.

A miare sukcesu polskiej sluzby zdrowia p. Kopacz wykazuje wskazujac na
gigantyczne kolejki. Bo gdyby nie bylo kolejek, to sluzba zdrowia nie
bylaby do niczego przydatna :)

Data: 2011-10-14 18:35:52
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e984d92$0$2190$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli jak za komuny. Dyrektor nie nadaje się do niczego to awans do zjednoczenia.
Tam się za nic odpowiada, więc nic nie można spierdolić.

bolek

Data: 2011-10-14 19:04:43
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 18:35, bolek pisze:
[...]

Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko patriotyzm.

Data: 2011-10-14 19:14:32
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e986bab$0$8450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zależy od partii.

bolek

Data: 2011-10-14 19:24:09
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 19:14, bolek pisze:
Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko > patriotyzm.
Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zaleÂży od partii.

bolek

Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.

Data: 2011-10-14 19:41:29
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e987039$0$2181$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-10-14 19:14, bolek pisze:
Pelna Odpowiedzialnosc to haslo pelomafii, ja glosze haslo tylko
> patriotyzm.
Przykro mi, ale patriotyzmu w tym tzw sejmie nie znajdziesz.
I to nie zale?y od partii.

bolek

Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.

Słusznie, bo żeby być patriotą trzeba obowiązkowo włazić w dupę prezesa.

Data: 2011-10-14 19:51:12
Autor: u2
W dniu 2011-10-14 19:41, bolek pisze:
Te bolek, ty jestes cienki bolek. Zaden patriota.
Słusznie, bo żeby być patriotą trzeba obowiązkowo włazić w dupę prezesa.

Widocznie jestes pedalem skoro tak twierdzisz. Ale slusznie, tylko
Jarkowi udalo sie stworzyc w pelni patriotyczna partie. Ba, nie jest
antyzydowski jak ty, ani antyruski jak obserwator, ani antyniemiecki jak
Tusk, ani antygejowski jak Palikmiot.

Data: 2011-10-14 19:58:08
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e987690$0$2191$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dobry kawał. Z jednym ale.
Jak Kakstein może być antyżydowski ?

Data: 2011-10-14 20:00:30
Autor: u2
Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode
W dniu 2011-10-14 19:58, bolek pisze:
Dobry kawaÂł. Z jednym ale.
Jak Kakstein moÂże byĂŚ antyÂżydowski ?

Tak jak ty mozesz to i on moze.

Data: 2011-10-14 21:30:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e9864ea$0$5798$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kolejki powoduje brak pieniędzy w NFZ i tym samym kontraktowanie zbyt małej ilości zabiegów, czy jak to się nazywa.
Specjaliści nie chcą robić z friko i stąd kolejki. Powiększające się.

Minister Kopacz za klamstwa dostala nagrode