Minister Nowak podał się do dymisji

Data: 2013-11-15 21:34:28
Autor: u2
Minister Nowak podał się do dymisji
.... nawet on nie podolal Tuskowi !

http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/minister-nowak-podal-sie-do-dymisji,9069300496

"Minister Nowak będąc posłem korzysta z immunitetu, ale powiedział mi, że sam będzie zmierzał do tego, aby immunitet go nie chronił w tej sprawie."
Podczas popołudniowej konferencji Donald Tusk ogłosił, że minister Nowak podał się do dymisji w związku z prokuratorskim śledztwem ws. utajnienia drogiego zegarka w oświadczeniu majątkowym.
"Wysoko oceniam także jego morale i jego dotychczasową postawę. Minister Nowak składając dymisję zachowuje się honorowo i z klasą, ponieważ sam mi powiedział w rozmowie telefonicznej, że zna zasady, które przyjęliśmy, jak nawiązywaliśmy współpracę. Ja o tych regułach mówiłem publicznie. Kiedy prokuratura formułuje zarzuty wobec urzędnika państwowego nie ma innego wyjścia. Liczę na szybkie wyjaśnienie tej sprawy. Minister Nowak będąc posłem korzysta z immunitetu, ale powiedział mi, że sam będzie zmierzał do tego, aby immunitet go nie chronił w tej sprawie. Mam nadzieję, że cała ta sprawa zostanie możliwie szybko wyjaśniona - mam nadzieję, że będziemy mogli szybko wrócić do współpracy. Jeżeli decyzja będzie korzystna dla ministra Nowaka, to będzie mógł wrócić i chętnie go powitam w tym samym miejscu, o ile to ja będę o czym decydował. Do czasu nominacji nowego ministra infrastruktury, pełnić obowiązki będzie Sekretarz Stanu w tym resorcie" - oświadczył premier Donald Tusk.

Zapraszamy na profil Stefczyk.info na facebooku!
mc
[fot. kprm.gov.pl]
--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Minister Nowak podał się do dymisji