Minister (PiS), jego żona, ich niania, kierowca i zemsta.

Data: 2009-04-03 08:24:09
Autor: antyanatinae
Minister (PiS), jego żona, ich niania, kierowca i zemsta.
- Czekałem na ten dzień półtora roku, bo chcę się oczyścić - mówi Tomasz Lipiec, minister sportu w rządzie PiS oskarżony o korupcję.

 http://wyborcza.pl/1,75478,6459479,Minister__jego_zona__ich_niania__kierowca_i_zemsta.htmlPrzemek"Arkadiusz Ż. - de facto główny oskarżonym w tej sprawie - ma aż dziewięćzarzutów. Od korupcji, przez powoływanie się na wpływy, po przekroczenieuprawnień. Ograniczył się w śledztwie, a także wczoraj do oświadczenia: -Wszystkie zarzuty o charakterze korupcyjnym wobec mnie są chybione.Na ławie oskarżonych jest też żona Lipca, bo według prokuratora nakłaniaćmiała niańkę do fałszywych zeznań. Zaprzecza temu. Jak Ż. nic nie mówi,odmawia odpowiedzi na pytania."-- Poseł Janusz Palikot o  braciach Kaczyńskich:"Dajemy się oszukiwać durnym bliźniakom"

Data: 2009-04-03 09:35:39
Autor: awe
Minister (PiS), jego żona, ich niania, kierowca i zemsta.
Czyli co rozumiem ze niewinny, bo tekst tak napisynany jakby wbrew faktom sypal piach po oczach...
awe

Minister (PiS), jego żona, ich niania, kierowca i zemsta.