Minister - agent?

Data: 2009-09-10 12:50:05
Autor: zbig
Minister - agent?
Powracam do wątku ministra Becka.
Przypomniało mi sie, ze jak Macierewicz ogłosił, że większość naszych ministrów spraw zagranicznych III RP to agenci obcych służb specjalnych odezwały się głosy słusznego oburzenia ale jakoś nie z tej strony , która w tej chwili trąbi o zniewadze polskiego byłego ministra. Tak ich dotkneła ta historia sprzed 70 lat, że gotowi byli wywołać skandal dyplomatyczny i odwołać wizytę Putina.
Tak naprawdę chodziło tylko o to, zeby Putin nie przyjechał bo to w opinii publicznej może przydać splendoru rządowi i PO.

Data: 2009-09-10 13:17:29
Autor: Piotr
Minister - agent?
Dnia Thu, 10 Sep 2009 12:50:05 +0200, zbig napisał(a):

[...]

A co do tego ma Beck?
Piotr

Data: 2009-09-10 13:23:01
Autor: awe
Minister - agent?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tczopte62bqc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
On jeszcze nie wie, ale dajmy mu szanse.
awe

Data: 2009-09-10 13:34:13
Autor: zbig
Minister - agent?

[...]

Wczoraj Lichocka mówiła, ze Kaczyński chciał odwołać wizytę Putina z powodu oskarżeń wobec Becka.

Data: 2009-09-10 13:46:56
Autor: VicAbarca
Minister - agent?
zbig пишет:
Wczoraj Lichocka mówiła, ze Kaczyński chciał odwołać wizytę Putina z powodu oskarżeń wobec Becka.

Beck, to w jezyku Indian poludniowoamerykanskich oznacza 'ten-ktory-dal-sie-wszystkim-wyruchac-gdyz-byl-pierdola'
;)

--
Vic

Data: 2009-09-10 13:54:12
Autor: Piotr
Minister - agent?
Dnia Thu, 10 Sep 2009 13:34:13 +0200, zbig napisał(a):

Wczoraj Lichocka mówiła, ze Kaczyński chciał odwołać wizytę Putina z powodu oskarżeń wobec Becka.

Aaa, a to co ma do tego Macierewicz?
Piotr

Data: 2009-09-10 14:17:00
Autor: zbig
Minister - agent?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1n9slf52ppl7d$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Możesz dlej rżnąć głupa i nie dostrzegać jak kwestia domniemanej agentury ministrów spraw zagranicznych może być rozgrywana politycznie w zależności od kontekstu.
Nie rozumiem tego faryzeuszowskiego oburzenia w kwestii  becka i jednocześnie braku stanowczej reakcji prezydenta i PiS  kiedy zniesławiano byłych ministrów 3 RP

Data: 2009-09-10 14:23:41
Autor: Piotr
Minister - agent?
Dnia Thu, 10 Sep 2009 14:17:00 +0200, zbig napisał(a):

[...]

Faryzeuszowskiego? Przecie wszyscy wiedzą, że Beck nie był agentem a
tamci i owszem, he, he.
Piotr

Data: 2009-09-10 14:40:32
Autor: zbig
Minister - agent?

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:184995a3t9ewt.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Aaaa, no tak...
Przecież to takie proste.

Data: 2009-09-10 15:24:27
Autor: konserwator
Minister - agent?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8at2o$6hn$1news.task.gda.pl...

[...]

nie bohater.
Prawde mowi o co Tuska nie posadzam!

Data: 2009-09-10 15:32:25
Autor: konserwator
Minister - agent?

[...]

a tak ogolnie to ja sie ciesze, ze takie antypolskie szmaty jak ty sciero sie w tym watku ujawniaja...
Nie opowiem tego P.Stanilewiczowi - prezesowi Zwiazku Sybirakow w Morągu. Wstyd mi bedzie, ze tacy ludzie mowia moim jezykiem. Po co starego, niezwykle prawego i sympatycznego czlowieka dolowac...
Paszol won ruska stalinoska szmato!
Obys w swojej rodzinie wprowadzil ten komunizm (to za pare lat z glodu powyzdychacie bydlaki!)

Data: 2009-09-10 16:01:59
Autor: zbig
Minister - agent?

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomości news:h8av9i$m6r$1atlantis.news.neostrada.pl...

a tak ogolnie to ja sie ciesze, ze takie antypolskie szmaty jak ty sciero sie w tym watku ujawniaja...

Trudno, zebym się nie ujawnił w wątku , który sam założyłem.

Nie opowiem tego P.Stanilewiczowi - prezesowi Zwiazku Sybirakow w Morągu. Wstyd mi bedzie, ze tacy ludzie mowia moim jezykiem. Po co starego, niezwykle prawego i sympatycznego czlowieka dolowac...
Ze co? Ten Niemiec, co jego nazwiska ciągle zapominasz, chyba się o ciebie upomniał  dziadygo.

Paszol won ruska stalinoska szmato!
Ćwiczysz odzywki do żony?

Obys w swojej rodzinie wprowadzil ten komunizm (to za pare lat z glodu powyzdychacie bydlaki!)
Zato , że chwała Bogu, nie mamy komunizmu zdarzało mi się nadstawiać karku.
Nie wszyscy mogą to o sobie powiedzieć.

Data: 2009-09-10 15:16:02
Autor: Mariusz Merta
zbyszek ty nadstawiałeś karku ????!!!!
znamy się trochę i jakoś nigdy o tym nie mówiłeś...
inna sprawa, że po twoim wystąpieniu a propos ludobójstwa i Katynia
pomyślałem, że może byś tak to w oczy panu Solskiemu to powiedział...
jeśli chodzi twoje kombatanctwo...pozwolisz, że potraktuję je tak samo
jak ty traktujesz "kombatanctwo" Waldemara Łysiaka...
o podnoszenie rangi, splendoru poprzez obecność czekisty putina nie
będę się wyrażał...
jakby nie patrzeć swego czasu ubek humer osobiście torturował śp.
Stanisława Skalskiego
potem ten zbir w odpowiedzi na oskażenie powiedział, że Skalski chciał
sobie dodać splendoru...bezczelność, bezczelność i jeszcze raz
bezczelność...ty mówisz o splendorze jaki daje czekista...chłopie
zastanów się co mówisz ?
a co z obecnością prezydenta USA ? co z tarczą ?... co z tym
splendorem skoro ów czekista opluwa Polskę
mówisz, że to ważne...pamiętaj o jednym, że to co w moskwie się mówi
też słychać na świecie...
a co robi msz ? gucio...udaje, że ciepły deszczyk pada...
smakuj splendor wizyty putina...
i poczytaj o ludbójstwie w necie...
a potem idź powiedz panu Solskiemu, że jego zamordowany ojciec wraz z
bratem to nie było ludobójstwo...to statystyka...
i dalej ciesz się splendorem obecności czekistów na wszelkich
uroczystościach...np. w Katyniu

Mariusz Merta

Data: 2009-09-11 10:22:36
Autor: zbig

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:21424963-8c27-4b5f-b0f1-2fd919de797cm11g2000yqf.googlegroups.com...
znamy się trochę i jakoś nigdy o tym nie mówiłeś...

Pisałem o tym nieraz, ze nie uważam tego za kombatanctwo, więcej się najadłem zwykłego strachu niż miałem satysfakcji. Brałem udzial od czasu do czasu w transporcie i kolportażu bibuły, m. in. na naszej uczelni. Jak wiesz, w stanie wojennym groziło za to więzienie. No i jak większość z nas brałem udział w różnych zadymach i wiecach.
Byłem namierzony i przesłuchiwany przez SB. Miałem swoją "teczkę", bo na przesłuchaniu pokazano mi kiedyś cześć jej zawartości -kilka zdjęć z różnych zadym.
W odróżnieniu od Łysiaka nie pretenduję do miana przywódcy podziemia.

a potem idź powiedz panu Solskiemu, że jego zamordowany ojciec wraz z
bratem to nie było ludobójstwo...to statystyka...

To ty tak powiedziałeś. O terminologie i nomenklaturę nie będę kruszył kopii. Jak się upieracie to możecie sobie ten mord nazywac jak chcecie.

Data: 2009-09-10 16:17:44
Autor: konserwator
Minister - agent?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h8b0qe$oa7$1news.task.gda.pl...

[...]

ten "niemiec" skurwysynie w wieku 9 lat pojechal na kolyme....
wypierdalaj ruska szmato!

Data: 2009-09-10 14:05:30
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Minister - agent?
zbig pisze:
[...]

Putin? Splendoru? Bez jaj...
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2009-09-10 14:33:17
Autor: Karol
Minister - agent?
Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchowski@op.pl> napisał(a):
zbig pisze:
> [...]
> Tak naprawdę chodziło tylko o to, zeby Putin nie przyjechał bo to w opinii > publicznej może przydać splendoru rządowi i PO.

zbig moze uzyl niezrecznego okreslenia, ale to bylo wazne wydazenie polityki
zagranicznej i tak zostalo odebrane przez zachodnie media.

W..qu..wia mie niesamowicie jak czytam tych pomylencow i pseudopolitykierow na
polskich grupach internetowych, ktorzy tylko klocic i wyzywac sie potrafia,
zamist zaczac troche myslec jak na Polakow przystalo.

Data: 2009-09-10 14:39:27
Autor: zbig
Minister - agent?

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <a_zbierzchowski@op.pl> napisał w wiadomości news:h8aq2a$49o$1news.onet.pl...
zbig pisze:
[...]

Przywódca kraju, z którym licżą się wszyscy na świecie, niezależnie od tego czy go lubimy czy też nie zawsze podnosi rangę uroczystości.
Tak samo z naszym prezydentem - też go nie lubię, ale jak jest obecny, ranga uroczystości tym samym wzrasta.

Data: 2009-09-10 15:20:07
Autor: konserwator
Minister - agent?

zbig pisze:
[...]

ale w zopu putina pacolowal?
nastajaszczyj komsomoliec zbig!

Data: 2009-09-10 17:12:39
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Minister - agent?
zbig pisze:
Przywódca kraju, z którym licżą się wszyscy na świecie, niezależnie od tego czy go lubimy czy też nie zawsze podnosi rangę uroczystości.

To całe szczęście że ci, dla których Putin podnosi rangę uroczystości nie mogą w Polsce głosować.

Tak samo z naszym prezydentem - też go nie lubię, ale jak jest obecny, ranga uroczystości tym samym wzrasta.

W Polsce - jak najbardziej. Za granicą niekoniecznie - ale zagranica mnie tyle interesuje co zeszłoroczny śnieg.

Data: 2009-09-10 15:33:36
Autor: Karol
Minister - agent?
zbig pisze:
> [...]

To całe szczęście że ci, dla których Putin podnosi rangę uroczystości nie mogą w Polsce głosować.

nie wiem co zbig mial na mysli piszac o *podnoszeniu* rangi uroczystosci. To nie o to chodzi !!

> Tak samo z naszym prezydentem - też go nie lubię, ale jak jest obecny, ranga > uroczystości tym samym wzrasta. W Polsce - jak najbardziej. Za granicą niekoniecznie - ale zagranica mnie tyle interesuje co zeszłoroczny śnieg.

no to szkoda, wiec prosze sie potem nie dziwic, ze i zagranice interesuja polskie sprawy, jak zeszloroczny snieg:)

Data: 2009-09-11 09:28:35
Autor: Imię Nazwisko
Minister - agent?
Użytkownik "zbig"

[...]

Przypomniało mi sie, ze jak Macierewicz ogłosił, że większość naszych ministrów spraw zagranicznych III RP to agenci obcych służb specjalnych odezwały się głosy słusznego oburzenia (...)

Oburzenie na podanie prawdy (oczywistej zresztą)  nie jest oburzeniem słusznym. Olechowski, Cimoszewicz, Geremek, Rosati i paru innych (wymieniam z pamięci) byli agentami służb tylko nominalnie polskich. Chyba nie zaprzeczysz, że WSI to delegatura GRU, a SB KGB.

Pozdrawiam

Data: 2009-09-11 11:11:18
Autor: zbig
Minister - agent?

Użytkownik "Imię Nazwisko" <imie.nazwisko@adres.pl> napisał w wiadomości news:h8cubm$9pt$1atlantis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "zbig"

[...]

[...]

W III RP SB została zlikwidowana a WSI była nową formacją, która podlegała władzom polskim, innych służ b informacyjnych wojskowych nie było.
Zrezstą nikomu z wymienionych współpracy nie udowodniono. Jedynie Olechowski się przyznał do współpracy z wywiadem, przed objęciem teki ministra.
Irytuje mnie , że opozycje chętnie przepina łatki agentów zwoim przeciwnikom zaś toleruje we własnych szeregach osoby z identycznymi zarzutami.
Ostatnio sąd oczyścił z zarzutu wspólpracy prezydenckiego współpracownika Handzlika. I jest gites - fajny, uczciwy sąd, no i wyrok, wicie, słuszny!
Ale jak sąd uznał, że, dajmy na to, Buzek nie był agentem. Oj! To sąd jest be, komunistyczny i wyrok do bani!

Data: 2009-09-11 15:33:31
Autor: Imię Nazwisko
Minister - agent?
Użytkownik "zbig"

[...]

W III RP SB została zlikwidowana a WSI była nową formacją,
która podlegała władzom polskim, innych służ b
informacyjnych wojskowych nie było.

Macierewicz nie używał czasu teraźniejszego. A zresztą nie ma czegoś takiego jak "były agent".

Zrezstą nikomu z wymienionych współpracy nie udowodniono.

Bo u nas sądy biora udział w akcji "agentów nie ma i nie było". M. in. dlatego, że wśród sędziów również nie było lustracji.

Pozdrawiam

Minister - agent?