Minister cyfryzacji skrytykowała to, co wyprawia PiS. Własna partia zaatakowała ją jak opozycję

Data: 2017-04-26 10:38:52
Autor: prezydent San Escobar
Minister cyfryzacji skrytykowała to, co wyprawia PiS. Własna partia zaatakowała ją jak opozycję
Minister cyfryzacji skrytykowała to, co wyprawia PiS, własna partia zaatakowała
ją jak opozycję.

Minister Cyfryzacji Anna Streżyńska jest powszechnie uznawana za najjaśniejszy
punkt rządu Prawa i Sprawiedliwości. A jednak nie powinno dziwić, gdy to ona
będzie pierwszą ofiarą rekonstrukcji rządu. Frontalny atak na Streżyńską od
środowego poranka przepuszczają bowiem najważniejsze twarze PiS.

A wszystko dlatego, że minister cyfryzacji pozwoliła sobie na szczerą ocenę
polityki rządu. I oceniła, że "filozofia socjalna wypełniania wszystkich
obietnic wyborczych w pierwszym roku jest trudna do akceptacji". - Powinniśmy
najpierw zarobić na te wydatki i te decyzje korzystne dla społeczeństwa i
dopiero później ich dokonywać - mówiła Anna Streżyńska we wtorek w Radiu ZET

Dziś przedstawiciele Prawa i Sprawiedliwości biorą za te słowa stanowczy odwet.
W środowy poranek mówili o Annie Streżyńskiej takim tonem, jakby była ona z
opozycji. - Jestem przeciwnikiem polski resortowej. Uważam, że rząd jest jedną
drużyną, jednym zespołem - oznajmił minister spraw wewnętrznych i administracji
Mariusz Błaszczak na antenie TVN24. I ostro skrytykował minister cyfryzacji za
rzekomą walkę o "szersze władztwo". - Nie odbieram kompetencji, nie będę
oceniał poszczególnych ministrów. To ocena, która należy do premier - dodał
wymownie. I po kilku chwilach przedstawił też przykład "dobrego ministra", za
który posłużył... Antoni Macierewicz.

Bardzo wymowny był też krótki komunikat, który w Radiu ZET przekazała Annie
Streżyńskiej rzeczniczka prasowa PiS Beata Mazurek. - Jeżeli pani minister nie
akceptuje tego, co robi rząd to nie musi być twarzą tego rządu - wypaliła bez
żadnych zahamowań.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Minister cyfryzacji skrytykowała to, co wyprawia PiS. Własna partia zaatakowała ją jak opozycję