Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!

Data: 2009-07-10 14:02:50
Autor: raff
Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!
Data: 2009-07-10 07:04:42
Autor: Tzva Adonai
Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!
On 10 Lip, 14:02, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:

http://tinyurl.com/ndznqa

Faktycznie, Netanyahu zaliczył sporą wpadkę... Mógł chociaż użyć
bardziej neutralnego "judenfrei"... Słowo "judenrein" ma charakter
straszliwie obraźliwy, bo literalnie oznacza strefę "oczyszczoną z
Żydów" w znaczeniu oczyszczenia z brudu..

Data: 2009-07-10 16:24:04
Autor: Tzva Adonai
Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!
Faktycznie, Netanyahu zaliczył sporą wpadkę...

Bibi to dla mnie drugi najmądrzejszy Żyd w Izraelu po sir Peresie... Nie chcę mi
się wierzyć, że popełnił ten błąd nieświadomie, tym bardziej, że doskonale zna
język niemiecki... Może chciał w ten sposób zadrwić z niemieckiego ministra?.. --

Data: 2009-07-10 16:47:07
Autor: Marek
On 10 Lip, 16:24, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@amorki.pl> wrote:
> [...]

język niemiecki... Może chciał w ten sposób zadrwić z niemieckiego ministra?..

Moze tylko zna swoje miejsce...i calego swojego narodu.

Data: 2009-07-10 14:10:51
Autor: boukun
Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h37alq$ukd$1news.onet.pl...
http://tinyurl.com/ndznqa

R.

Tam, gdzie nie mogą osiedlać się po dobroci, osiedlają się siłą, bo żadne państwo nie może być "Judenrein"...

boukun

Minister - faszysta, a premier uzywa nazistowskich pojec!