Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje...

Data: 2011-07-17 14:32:45
Autor: Kwik
Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje...
Obilo mi sie o uszy/oczy takie powiedzonko (a moze ktos mial to naklejone na ramie): "Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje..." (i tu byl jakis b. pozytywny fragment ;-). Za diabla nie moge sobie tego fragmentu przypomniec...

Pamieta ktos moze? ;-)
Kwik

Data: 2011-07-17 22:25:03
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje...
Kwik, Sun, 17 Jul 2011 14:32:45 +0200, pl.rec.rowery:
[...]

Ja tam kiedyś takie naklejki kupiłem w stylu prostokątów na papierosach:
"Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca" :-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-07-22 20:43:40
Autor: szaman
Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje...
On 07/17/2011 02:32 PM, Kwik wrote::

Pamieta ktos moze? ;-)
Kwik

Madman ma na rowerze coś takiego, trza poszukać zdjęć:)

sz

Minister zdrowia ostrzega: jazda na rowerze powoduje...