Ministerstwo Infrastruktury informuje:

Data: 2009-03-31 09:28:10
Autor: Wojciech Waga
Ministerstwo Infrastruktury informuje:
BoDro wrote:
http://www.mi.gov.pl/

"Nie będzie obowiązku używania przez kierujących rowerem kasków ochronnych i
kamizelek odblasowych

26.03.2009
19:19

PiotrP

Ministerstwo Infrastruktury nie będzie kontynuowało prac legislacyjnych nad
przepisami, które wprowadzałyby obowiązek używania przez kierujących rowerem
oraz osoby przewożone takimi pojazdami, kasków ochronnych oraz kamizelek
odblaskowych."

Amen...

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Kask jeszcze spoko, ale wizja żółtej kamizelki mnie przerażała ;)

pozdr.
w.

Data: 2009-03-31 09:36:01
Autor: granat
Ministerstwo Infrastruktury informuje:
Kask jeszcze spoko, ale wizja żółtej kamizelki mnie przerażała ;)

taaa, zwlaszcza po zmroku...
;-)

granat

Data: 2009-03-31 10:24:07