Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza

Data: 2017-08-01 08:39:19
Autor: japanizer
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
W Polsce dziêki dobrej zmianie jest coraz lepiej z dnia na dzieñ:

http://wolnosc24.pl/2017/08/01/komedia-macierewicz-wybil-specjalny-medal-imienia-bartlomieja-misiewicza-zobacz-na-co-ida-pieniadze-podatnikow/

  Minister Obrony Narodowej Antoni Macierwicz postanowi³ wybiæ specjalny medal   dla by³ego rzecznika MON, Bart³omieja Misiewicza. I jeszcze fotka:

https://twitter.com/ARozenek/status/892309964588539904/photo/1

Buk, horror i Wolszczyzna!

Data: 2017-08-01 18:59:53
Autor: Lord Donate
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
U¿ytkownik <japanizer@japanizer.org> napisa³ w wiadomo¶ci news:ec01160c-298c-410d-afc8-d833f95f51e2googlegroups.com...
[...]

Medal powinien by¶ stylizowany na logo apteki w której pracowa³ Bartu¶, ch³opczyk do bara-bara.

CL

Data: 2017-08-02 05:09:20
Autor: Zenek Kapelinder
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
Tez cie pizdziak docenia. Jak wykitujesz to przerobia cie na preparaty do nauki dla studentow. Bedziesz slawny bo jestes jedynym zyjacym czlowiekiem co ma zwoj mozgowy wiecej niz kon. Zebys przy myciu podogi wody z wiadra nie wypil.

Data: 2017-08-02 14:22:15
Autor: Lord Donate
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
WON !!!

CHUJOBAB Z KOT£OWNI "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w
wiadomo¶ci news:f9c0fccb-bbd6-4df5-9c19-be4c009dd04egooglegroups.com...
Mnie pis docenia. Jak wykituje to przerobia mni na ¶wiete preparaty do
nauki dla studentow z Torunia. Bede slawny bo jestem  jedynym zyjacym czlowiekiem
co ma zwoj mozgowy wiecej niz wy³upiasta. Dlatego przy myciu podlogi pije wode z wiadra a nie lizê cipke wy³upiastej. Gienialny Zenus jestem. Wszystkie dzieciaki mi tom mówia. I chichocza z rado¶ci.

..

Data: 2017-08-02 10:12:56
Autor: Zenek Kapelinder
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
Jak do mnie debilu pizdziaku rozmawiasz to odwroc swij czerwono parszywy ryj bo ci z niego niemieckim gownem smierdzi.

Data: 2017-08-02 10:15:51
Autor: japanizer

https://www.youtube.com/watch?v=giofnbZvUhU&t=307s

Data: 2017-08-02 19:57:23
Autor: Lord Donate
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
WON KANALIO!

g³ab z kot³owni "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:3d3ed51a-5fee-4103-8e15-e312ed7f80b0googlegroups.com...
Jak do mnie debil z czerwonym parszywym ryjem cos mówi to go rozumiem. to bratnia dusza z kot³owni. bo mi z gêby jak z dupy sowieckiej gownem smierdzi.

Data: 2017-08-02 05:32:10
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Mêczywór
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 17:39:20 UTC+2 u¿ytkownik japa...@japanizer.org napisa³:
[...]

Bije to siê monety w tysi±cach, matryc±.

Takie medale mozna kupiæ w ka¿dym sklepie z medalami.
3,5-5PLN przy 100 sztukach
http://produkcjamedali.pl/

Rozenek chce wróciæ do polityki?

Data: 2017-08-02 06:01:36
Autor: japanizer
On Wednesday, August 2, 2017 at 9:32:12 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Mêczywór wrote:
> [...]

Bije to siê monety w tysi±cach, matryc±.

Takie medale mozna kupiæ w ka¿dym sklepie z medalami.

Przekazu dnia nie ustalili na Nowogrodzkiej?

   Sprawê w rozmowie z Onet.pl komentuje rzeczniczka MON Anna Pêzio³ -    Wójtowicz. - To nie jest medal, a jedynie okoliczno¶ciowa moneta pami±tkowa,    która zgodnie z tradycj± stanowi formê osobistego podziêkowania dla osoby    obdarowanej - powiedzia³a.

Data: 2017-08-02 19:55:17
Autor: Lord Donate
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
U¿ytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Mêczywór" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:00d45642-5fb1-4223-ab16-581cf33f136cgooglegroups.com...
[...]

A medale to rêczna kowalska robota tak? ;-)))

CL

Data: 2017-08-02 12:10:38
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Mêczywór
Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza
u¿ytkownik Lord Donate napisa³:

A medale to rêczna kowalska robota tak? ;-)))

Medale bili kiedy¶, te¿ w wysokich nak³adach. Tera takie pierdo³y
robi siê inna tañsza metod±.
https://youtu.be/FFldyIv0ick

Ministerstwo Obrony wydaje medal im. Bart³omieja Misiewicza