Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u

Data: 2018-02-02 16:30:41
Autor: japanizer
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
http://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,22976138,ministerstwo-sprawiedliwosci-juz-nie-chce-delegalizacji-onr-u.html

  Wiceminister sprawiedliwości Michał Wójcik powiedział, że ONR powinien zostać   zdelegalizowany. Teraz biuro prasowe ministerstwa tłumaczy, że został źle   zrozumiany.

Czyli jak było do przewidzenia: gdy pisiorstwo mówi, że zdelegalizuje faszystów, to kłamało i nie zdelegalizuje.

Data: 2018-02-03 01:33:51
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Podasz swoje dane osobowe by pokazać że nie boisz się sprawy sądowej o
znieważenie ONR przez publiczne wyzywanie ich od faszystów?

Data: 2018-02-02 16:40:18
Autor: japanizer
On Saturday, February 3, 2018 at 9:33:58 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Podasz swoje dane osobowe by pokazać że nie boisz się sprawy sądowej o
znieważenie ONR przez publiczne wyzywanie ich od faszystów?

Przeczytaj definicję faszyzmu, a potem program ONR, wypowiedzi i "dokonania" jego przedstawicieli. Naziolku bez muzgó.

Data: 2018-02-03 01:46:26
Autor: A. Filip
> [...]

Przeczytaj definicję faszyzmu, a potem program ONR, wypowiedzi i
"dokonania" jego przedstawicieli. Naziolku bez muzgó.

To do kurwy nędzy zacytuj odpowiednie fragmenty tępy ciulu co przekonać
potrafi jedynie już przekonanych.  Mi wisi czy ONR zostanie delegalizowany.
Jak tobie nie wisi to przekonuj porządnie albo zamknij mordę i nie trać
naszego czasu.

Data: 2018-02-02 16:56:11
Autor: japanizer
On Saturday, February 3, 2018 at 9:46:29 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Jak tobie nie wisi to przekonuj porządnie albo zamknij mordę i nie trać

A ty jak, jak twoi ulubieńcy-faszyści zostaną skrytykowani, to od razu z pianą na ustach szczekasz? Nie musisz w co drugiej wiadomości udowadniać, że jesteś wielbicielem nazizmu, wielbicielem ludzi, którzy chcieli zgładzić Polskę i Polaków.

Proszę bardzo, czytaj do bólu, skoro mózg i/lub google u ciebie się popsuły:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ob%C3%B3z_Narodowo-Radykalny_(III_Rzeczpospolita)#Krytyka

Data: 2018-02-02 17:31:10
Autor: Zenek Kapelinder
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
Jesli ONR jest faszystowska to jest to polski faszyzm a nie niemiecki. W ZSRR byl socjalizm i w Polsce byl socjalizm. Byly to dwa rozne socjalizmy. Byl jeszcze socjalizm wegierski w ktorym ludzie troche lepiej zyli niz w Polsce. Byl socjalizm jugoslowianski z wymienialna waluta i paszportami bardziej dostepnymi niz w Polsce. W Chinach caly czas jest socjalizm i sa potega ekonomiczna i militarna. Tak jak socjalizm socjalizmowi nie jest rowny tak faszyzm faszyzmowi nie jest rowny. Amen.

Data: 2018-02-02 17:36:03
Autor: japanizer
On Saturday, February 3, 2018 at 10:31:11 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

"Dobre, bo polskie" nie działa, jeśli chodzi o faszyzm. Ale każdy pisior zaprzeczy, bo nikt ich nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

Data: 2018-02-03 04:55:20
Autor: stevep
[...]

Ty jesteś gówno polskie w odróżnieniu od niemieckiego.

--
stevep

Data: 2018-02-03 07:49:46
Autor: Kanalia! - (c) J. Kaczyński - PiS
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Jesli ONR jest faszystowska to jest to polski faszyzm a nie niemiecki.

No patchpan! Zenus ma rację!

http://info.wyborcza.pl/temat/wyborcza/przyw%C3%B3dcy+narodowc%C3%B3w

Holocher to nie jest polskie nazwisko! Kogo w takim razie broni PiS?
Niemców?

W ZSRR byl socjalizm i w Polsce byl socjalizm. Byly to dwa rozne
socjalizmy.

Miały wspólna nazwę: LENINIZM lub STALINIZM.

Byl jeszcze socjalizm wegierski w ktorym ludzie troche lepiej zyli niz w
Polsce.

Trochę? Węgry to był "zachód". Tak mówią ci, którzy tam w tamtych czasach
bywali.

Byl socjalizm jugoslowianski z wymienialna waluta i paszportami bardziej
dostepnymi niz w Polsce.

Oczywiście. Tito to był swój chłop. Tyle, że w 1980 tej jego "socjalizm"
okazał się domkiem z kart, Tito krwawym dyktatorem.

W Chinach caly czas jest socjalizm i sa potega ekonomiczna i militarna.

W Chinach jest "socjalizm z ludzką twarzą". Dosłownie. Proletariat klepie
biedę, a elity żyja ponad stan. Byłem. Widziałem.

Tak jak socjalizm socjalizmowi nie jest rowny tak faszyzm faszyzmowi nie
jest rowny. Amen.

Zapomniałes o Kubie i Korei Północnej. Ostoi "prawdziwego socjalizmu".
Uwagi - j.w.

https://www.o2.pl/galeria/tak-wyglada-prawdziwe-zycie-kim-dzong-una-lubi-luksus-6139989593684097g

http://wyborcza.pl/1,76842,16225470,Fidel_Castro___sultan_z_Karaibow__Kulisy_zycia_dyktatora.html?disableRedirects=true

CL

Data: 2018-02-03 02:34:39
Autor: Zenek Kapelinder
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
Dobrze ze dales przyklad jeszcze innych socjalizmow. Moga byc rozne socjalizmy, rozne demokracje to i moga byc rozne faszyzmy. Jak babie chlopu i myszy z nowosmiesznej pasuje zeby na ulicach siniato i ciapato sie zrobilo to wedlug ciebie demokracja a jak ktos inny chce zeby bylo bialo jak na biegunie to uwazasz ze faszyzm.

Data: 2018-02-03 18:00:09
Autor: Pawy8
Minist. Rasizm Rasizm to cecha faszystów.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

jak pasuje zeby na ulicach siniato i ciapato
sie zrobilo to wedlug ciebie demokracja a jak ktos inny chce zeby bylo
bialo jak na biegunie to uwazasz ze faszyzm.

Zenek ty nie rozumiesz podstawowych pojęć.
Demokracja, faszyzm - te pojęcia zdefiniowane są dawno.
Rasizm to cecha faszystów.

Data: 2018-02-03 18:27:28
Autor: A. Filip
Minist. Rasizm Rasizm to cecha faszystów. [patrz
"Pawy8" <nielakar@plos.pl> pisze:
[...]

Czy właściciele czarnych niewolników w USA był rasistami?
Czy w USA od początku były państwem rasistowskim?

Data: 2018-02-03 09:37:22
Autor: Zenek Kapelinder
Minist. Rasizm Rasizm to cecha faszystów. [patrz właściciele CZARNYCH niewolników]
Kim byli polscy wlasciciele wiosek z chlopami? Mieli nad nimi wladze absolutna. Amerykanski plantator dbal o niewolnika bo za niego duzo zaplacil. Polski wlasciciel niewolnikow mial ich darmo bo sami sie reprodukowali.

Data: 2018-02-03 19:11:27
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
[...]

Ale "właściciel wioski" nie był przecież (potwornym) rasistą!
Rasizm jest najważniejszy! ;-)

Data: 2018-02-03 20:55:32
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:6ab05a2f-aef2-451e-a9ad-a301bec13951googlegroups.com...
[...]

https://pl-pl.facebook.com/PIS-Wszystkie-przekr%C4%99ty-FAKTY-1034248429951252/

CL

Data: 2018-02-04 12:01:26
Autor: DrogidoB
Minist. wlasciciel niewolnikow.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Polski wlasciciel niewolnikow mial ich darmo bo sami sie
reprodukowali.

Kaczyński - wlasciciel niewolnikow ma ich darmo, bo Polacy lubią
być pod butem pana.

Data: 2018-02-04 06:41:10
Autor: Zenek Kapelinder
Minist. wlasciciel niewolnikow.
ty nie lubisz byc pod butem i dla zmylki co chwila zmieniasz ksywke zeby nie zlapal.

Data: 2018-02-04 06:56:09
Autor: japanizer
On Sunday, February 4, 2018 at 11:41:11 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
ty nie lubisz byc pod butem i dla zmylki co chwila zmieniasz ksywke zeby nie zlapal.

A jak tam Zenuś reparacje niemieckie? Pisiory załatwiły, jak obiecały? Wiadomo już kiedy emeryci dostaną z tego tytułu po milionie złotych?

Data: 2018-02-04 17:53:21
Autor: stevep
W dniu 2018-02-04 o 15:56, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ciekawe za co należałoby mu się te reperacje? Mój Ojcie zginął bez wieści wywieziony przez hitlerowców, a reparacji się nie spodziewam.
A poza tym hitlerowcy preferowali represje wobec inteligencji, a nie mużików.

--
stevep

Data: 2018-02-04 09:28:37
Autor: Zenek Kapelinder
Minist. wlasciciel niewolnikow.
Pod Stalingradem bez wiesci zginelo wielu niemcow. Na ochotnika poszedl do wojska czy z poboru byl? Jasne ze byl wywieziony pod Stalingrad bo pieszo z niemiec tam nie szli.

Data: 2018-02-05 05:02:58
Autor: stevep
Minist. wlasciciel niewolnikow.
Pod Stalingradem bez wiesci zginelo wielu niemcow. Na ochotnika poszedl do wojska czy z poboru byl? Jasne ze byl wywieziony pod Stalingrad bo pieszo z niemiec tam nie szli.

A ty jesteś przytomny, czy bredzisz w malignie?

--
stevep

Data: 2018-02-05 05:59:03
Autor: DrogidoB
Minist. wlasciciel niewolnikow. żołnierze wyklęci.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:0c09b3a1-feb9-4e24-98cf-b8814751f8b7googlegroups.com...

Pod Stalingradem bez wiesci zginelo wielu niemcow. Na ochotnika
poszedl do wojska czy z poboru byl?

To byli żołnierze wyklęci. Wódz/bóg ich wyklął.
Wódz/bóg kazał im walczyć do upadłego, a oni się poddali.

Część poszła na ochotnika, a część była z poboru.
Ci których wódz/bóg podniósł z kolan to poszli na ochotnika.
Pozostałym pobór urządziło Ministerstwo Spraw Wewnętrznych.

Data: 2018-02-04 10:30:31
Autor: jacekbialy80
Minist. wlasciciel niewolnikow.
Reparacje należą się państwu jako całości. Indywidualni ludzie mogą się starać o odszkodowania, ale to osobna sprawa.

JB

Data: 2018-02-05 05:04:27
Autor: stevep
W dniu 2018-02-04 o 19:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Reparacje należą się państwu jako całości. Indywidualni ludzie mogą się starać o odszkodowania, ale to osobna sprawa.

JB

Tia, a oszusty pisowskie łudzą ludzi, że dostaną many.

--
stevep

Data: 2018-02-05 06:04:23
Autor: DrogidoB
Minist. Obiecanki cacanki.
Użytkownik <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:5939af46-da40-481a-bc36-71c349896d47googlegroups.com...

Reparacje należą się państwu jako całości. Indywidualni ludzie
mogą się starać o odszkodowania, ale to osobna sprawa.

JB

Obiecanki cacanki, a głupiemu radość.

Data: 2018-02-05 10:49:20
Autor: jacekbialy80
Minist. Obiecanki cacanki.
Być może... Chciałem wytłumaczyć gamoniowi znaczenie pojęć.

JB

Data: 2018-02-04 18:51:20
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS
Minist. wlasciciel niewolnikow.
ja nie lubic byc pod butem i dla zmylki co chwila zmieniam gumiaki na kalosze zeby nie zlapac muchomora pomiędzy palcyma..

Data: 2018-02-03 18:19:07
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 02:31 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]
Jedno jest pewne, że ty jesteś polski kretyn, a może polscy się nie  zdarzają?

--
stevep

Data: 2018-02-03 09:31:37
Autor: Zenek Kapelinder
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
Polscy sie nie zdarzaja. ty jestes chujnio europejski kretyn i takich niestety jest sporo.

Data: 2018-02-04 04:43:15
Autor: stevep
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
Polscy sie nie zdarzaja. ty jestes chujnio europejski kretyn i takich niestety jest sporo.

Niestety, podobni tobie polscy kretyni to spora grupa.

--
stevep

Data: 2018-02-04 07:41:48
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J. Kurski - TVPiS

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p55vgj$epv$1news.vectranet.pl...
Polscy sie nie zdarzaja. ty jestes chujnio europejski kretyn i takich niestety jest sporo.

Niestety, podobni tobie polscy kretyni to spora grupa.

Kogucik chyba znów odstawił leki bo ostatnio wykazuje się wyjątkową nerwowością ;-)))

CL

Data: 2018-02-03 08:16:36
Autor: A. Filip
> [...]

chcieli zgładzić Polskę i Polaków.

Proszę bardzo, czytaj do bólu, skoro mózg i/lub google u ciebie się popsuły:

Czy ty w ogóle czytasz _z jakimś zrozumieniem_ to co linkujesz?

* "ONR-2" został zarejestrowany jako stowarzyszenie w 2012 i jak rozumiem
to stowarzyszenie miałoby zostać zdelegalizowane.
* Większość "konkretnych i poważnych" zarzutów z tej sekcji wiki jest z
2012 i 2013 roku - był do kurwy nędzy czas (lata) za rządów PO ruszyć ciężką
dupę i choć _zacząć_ proces delegalizacji na poważnie.  Nie zaczęto =>
zarzuty widać były niewystarczająco poważne.  Uzasadnienia co je miałoby
_teraz_ "upoważnić" tam nie ma.
* Zarzut z 2016 (zdjęcie zamieszczone na facebooku rzecznika) to może być
podawaniem w wątpliwość "charakteru" stowarzyszenia i jego członków, ale
powodem do rozwiązania może być tylko w jakimś ubekistanie a nie
państwie prawa.

ONR-2 nie jest (jeszcze?) takim zagrożeniem by z jego powodu standardy
państwa prawa trzeba było zakopać na metr w głąb.  Czy może ty masz
standardy państwa prawa głęboko w dupie?  Bo za komuny ONR-2 to by w
jeden dzień zdelegalizowali na polecenie pierwszego sekretarza.
Takie standardy mają wrócić?  Czy ty *idioto* myślisz że na zastosowaniu
ich w stosunku do ONR się skończy?

Data: 2018-02-03 03:28:05
Autor: japanizer
On Saturday, February 3, 2018 at 4:17:21 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

jeden dzień zdelegalizowali na polecenie pierwszego sekretarza.
Takie standardy mają wrócić?  Czy ty *idioto* myślisz że na zastosowaniu

A teraz naziolku przeczytaj podlinkowany artykuł jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.

Data: 2018-02-03 12:31:01
Autor: A. Filip
> [...]

ich w stosunku do ONR się skończy?

A teraz naziolku przeczytaj podlinkowany artykuł jeszcze raz. Tym

Przeczytaj Koran jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem dlaczego musisz
pragnąć 72 dziewic w raju :-)

Data: 2018-02-03 04:54:03
Autor: stevep
W dniu 2018-02-03 o 01:33, A. Filip pisze:
[...]

Hmmm, a jak przytoczę czyjąś wypowiedź w tym stylu to też czapa?

--
stevep

Data: 2018-02-03 14:49:13
Autor: jacekbialy80
Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u
Jak zrobicie to naukowo lub artystycznie towarzyszu Piszczyk, to nie.

Data: 2018-02-03 07:28:14
Autor: Kanalia! - (c) J. Kaczyński - PiS
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+8k0rdqw1sf-i236@wp.eu...
japanizer@japanizer.org pisze:

Podasz swoje dane osobowe by pokazać że nie boisz się sprawy sądowej o
znieważenie ONR przez publiczne wyzywanie ich od faszystów?

A ty podasz swoje czy boisz sie sprawy sądowej za sprzyjanie neonazistom?

CL

Ministerstwo Sprawiedliwości już nie chce delegalizacji ONR-u