Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( ręcznie).

Data: 2014-11-18 12:51:54
Autor: Marek
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( ręcznie).
Gdzie ten zpluty karzel postepu - Boni, ktory spier... cala sprawe ?
Niech zmieni nazwisko na Optimus ( najlepszy), bo mu sie udalo uciec przed rozliczeniem.

Data: 2014-11-18 21:59:53
Autor: Budzik
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( ręcznie).
Użytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Gdzie ten zpluty karzel postepu - Boni, ktory spier... cala sprawe ?
Niech zmieni nazwisko na Optimus ( najlepszy), bo mu sie udalo uciec
przed rozliczeniem.

Co ma Boni wspolnego z tym projektem?

Data: 2014-11-18 23:02:25
Autor: u2
W dniu 2014-11-18 o 22:59, Bucek pisze:
Co ma Boni wspolnego z tym projektem?

nic, bo jest zerem:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-19 04:15:52
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 23:02 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2014-11-18 o 22:59, Bucek pisze:
Co ma Boni wspolnego z tym projektem?

nic, bo jest zerem:)

Eeeee, odebrał Ziobrze ten zaszczytny tytuł?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 09:59:52
Autor: Budzik
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( ręcznie).
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Co ma Boni wspolnego z tym projektem?

nic, bo jest zerem:)

A co ty masz wspolnego z tym projektem?
Tez nic?

Data: 2014-11-19 17:36:58
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3EA6B0235758budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Co ma Boni wspolnego z tym projektem?

nic, bo jest zerem:)

A co ty masz wspolnego z tym projektem?
Tez nic?

To przygłup i komusza pijaczyna.

MW

Data: 2014-11-19 04:15:06
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 21:51 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Gdzie ten zpluty karzel postepu - Boni, ktory spier... cala sprawe ?
Niech zmieni nazwisko na Optimus ( najlepszy), bo mu sie udalo uciec  przed rozliczeniem.

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 05:09:14
Autor: MarkWoydak
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( recznie).

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7199ec26-daa7-4858-a242-f303ce3f31d2googlegroups.com...
Gdzie ten zpluty karzel postepu - Boni, ktory spier... cala sprawe ?
Niech zmieni nazwisko na Optimus ( najlepszy), bo mu sie udalo uciec przed rozliczeniem.

A co z tym wspólnego ma Boni? W PKW siedza lesne dziadki rodem z PZPR.

MW

Data: 2014-11-19 04:43:47
Autor: Marek
W dniu środa, 19 listopada 2014 05:19:02 UTC+1 użytkownik MarkWoydak napisał:
> [...]

A co z tym wspólnego ma Boni? W PKW siedza lesne dziadki rodem z PZPR.

Przeciez Boni byl przez wiele lat ministrem od cyfryzacji, a teraz wysiadly rzadowe komputery. To kto jest winien ?

Data: 2014-11-19 13:59:51
Autor: Budzik
> [...]

Przeciez Boni byl przez wiele lat ministrem od cyfryzacji, a teraz
wysiadly rzadowe komputery. To kto jest winien ?
Czyli jak zepsuje sie samochód to winien jst minister transportu?
A jak zachoruje prezes to wina ministra zdrowia?

Data: 2014-11-19 15:57:53
Autor: Wiesiaczek
W dniu 19.11.2014 o 14:59, Budzik pisze:
UĹźytkownik Marek mwisniewski2008@gmail.com ...

Gdzie ten zpluty karzel postepu - Boni, ktory spier... cala sprawe
? Niech zmieni nazwisko na Optimus ( najlepszy), bo mu sie udalo
uciec przed rozliczeniem.

A co z tym wspĂłlnego ma Boni? W PKW siedza lesne dziadki rodem z
PZPR.

Przeciez Boni byl przez wiele lat ministrem od cyfryzacji, a teraz
wysiadly rzadowe komputery. To kto jest winien ?

Czyli jak zepsuje sie samochĂłd to winien jst minister transportu?

Dziwne?

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2014-11-19 07:36:33
Autor: leming.show
użytkownik Wiesiaczek napisał:

> Czyli jak zepsuje sie samochód to winien jst minister transportu?

Dziwne?

Sukces ma wielu ojcow, porazka jest sierotom.

A jak wszyscy wiemy PO to partia nowoczesna i odnosi same sukcesy.

"To był skandaliczny pomysł z tą starą komuszką" - mówi o Danucie Huebner Jacek Rostowski Tak gdzie styka sie pejs z komuchem, tam jest wlasnie zydokomuna czyli PO.

Data: 2014-11-20 04:32:27
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 16:36 <leming.show@gmail.com> pisze:

> [...]

Tak gdzie styka sie pejs z komuchem, tam jest wlasnie zydokomuna czyli  PO.

A gdzie takie wypowiedzi tam idiota.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 18:59:59
Autor: Budzik
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( recznie).
Użytkownik Wiesiaczek Wiesiaczek@vp.pl ...

[...]

Raczej chore. Ale podoba mi sie - gdzie mam wysłac rachunek za zmiane sprzegła?

Data: 2014-11-20 04:31:27
Autor: stevep
W dniu .11.2014 o 14:59 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>  pisze:

> [...]

Czyli jak zepsuje sie samochód to winien jst minister transportu?
A jak zachoruje prezes to wina ministra zdrowia?

Daj mu spokój, logiczne myślenie to nie na jego ptasi móżdżek.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-11-19 17:33:10
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:1764de76-d3b5-4f56-b49a-a8c0a67f87cdgooglegroups.com...
> [...]

Przeciez Boni byl przez wiele lat ministrem od cyfryzacji, a teraz wysiadly rzadowe komputery. To kto jest winien ?

Jak to kto - Jarosław Kaczyński! Naczelny Informatyk Kraju, specjalista od Internetu.

MW

Data: 2014-11-19 18:59:58
Autor: Budzik
Ministerstwo cyfryzacji policzy glosy ( recznie).
Użytkownik MarkWoydak mark.woydak@forest.gmx.de ...

> [...]

wysiadly rzadowe komputery. To kto jest winien ?
--

Jak to kto - Jarosław Kaczyński! Naczelny Informatyk Kraju,

Komputeryzacji kraju mozna zarzucic naprawde wiele, ale trzeba to robić celnie. Kiedys przez wiele dni gadałem z Anatolem, dlaczego wprowadza się rozwiazania ktore nie sa łatwo dostepne dla obywateli.
Dlaczego robi sie jakies epuapy zamiast czegos tak prostego i przyjaznego jak e-deklaracje.

Ale po co przypinać Boniego do czegoś z czym nie miał nic wspolnego?
Za system komputeorwy wyborczy odpowiada z tego co wiem PKW. Nic nie wiem na ten temat aby robiło to ministerstwo Boniego, nic tez nie wiem aby PKW zgłaszało się do ministerstwa Boniego z prosba o pomoc w tej sprawie.

Juz widze awanture jakby było odwrotnie - jakby Boni wszeł w kompetencje PKW i chciąła załatwić to za nich...

Data: 2014-11-19 20:01:51
Autor: u2
W dniu 2014-11-19 o 19:59, Bucek pisze:
Ale po co przypinać Boniego do czegoś z czym nie miał nic wspolnego?

no jasne bucus z infoafera boni rowniez nie mial nic wspolnego:)