Ministerstwo mi³o¶ci-superbaza danych o Polakach

Data: 2009-03-11 02:11:29
Autor: zeusx
Ministerstwo mi³o¶ci-superbaza danych o Polakach
W 2011 roku ma powstaæ superbaza danych o Polakach. Znajd± siê w niej poufne informacje o ka¿dym z nas: ile zarabiamy , jakie p³acimy podatki, alimenty, rachunki...
Na zlecenie kancelarii premiera projekt zosta³ przygotowany przez G³ówny Urz±d Statystyczny, który na rok 2011 planuje tak¿e spis powszechny wed³ug nowego pomys³u. Rachmistrze bêd± pytaæ nawet o takie rzeczy, jak zwi±zki i plany prokreacyjne niewolników... Wróæ! Obywateli III RP."
http://www.pardon.pl/artykul/8069/ministerstwo_milosci_tusk_chce_wiedziec_o_tobie_wszystko
zx

Ministerstwo mi³o¶ci-superbaza danych o Polakach