Ministerstwo tuska nie rozumie pytań

Data: 2014-06-24 18:25:01
Autor: u2
Ministerstwo tuska nie rozumie pytań
http://di.com.pl/news/49850,0,Rzad_usuwa_z_sieci_filmy_swoje_i_krytykow_Cichaczem-Marcin_Maj.html

[...]

Ministerstwo nie rozumie pytań

Czy Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju miało coś do powiedzenia w sprawie blokowania filmów na YouTube? Pytania w tym zakresie przesłałem do ministerstwa 25 kwietnia. W odpowiedzi zadzwonił do mnie pracownik biura prasowego, który stwierdził, że nie rozumie pytania. Jego zdaniem wystarczyło, że  film o "10 latach świetlnych w UE" jest dostępny na rządowym koncie YouTube.

Wyjaśniłem pracownikowi ministerstwa, że chodzi mi o coś innego. Chciałbym wiedzieć, czy ministerstwo korzystało ze swoich praw do tego filmu, aby usuwać jakieś materiały zamieszczone przez innych użytkowników YouTube. Chciałem też wiedzieć, w jakim celu MIR mogłoby robić coś takiego. Pracownik ministerstwa stwierdził, że zapisał sobie to pytanie i obiecał, że spyta o sprawę w odpowiednim departamencie.

Jeszcze tego samego dnia otrzymałem e-mailem odpowiedź, będącą efektem "sprawdzania".

Panie Redaktorze,

uprzejmie informujemy, że film pt. „10 lat świetlnych” nie został usunięty z serwisu YouTube.
Jest on cały czas dostępny na kanale YouTube FunduszeEuropejskie: https://www.youtube.com/user/FunduszeEuropejskie
Bezpośredni link do filmu: https://www.youtube.com/watch?v=pTZuH-Az4cc

Z pozdrowieniami
Wydział Prasowy
Biuro Ministra Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju

Nie będę już narzekał na to, że pracownik instytucji rządowej znów nie śmiał podpisać się nazwiskiem. Z tego e-maila wyraźnie wynika, że ministerstwo postanowiło udawać głupka albo chciało zrobić głupka ze mnie. Najwyraźniej ktoś chciał uniknąć odpowiedzi na faktycznie zadane przeze mnie pytania.

26 kwietnia powtórnie spytałem, czy Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju podejmuje jakieś działania, aby usuwać kopie tego filmu z kanałów innych użytkowników? Do dziś nie doczekałem się odpowiedzi.

[...]
--
Generał Skalski o żydach w UB :
http://www.youtube.com/watch?v=ScSz0xY5W88

Data: 2014-06-24 19:25:17
Autor: MarkWoydak
Ministerstwo tuska nie rozumie pytań
DO BUDY ZAWSZONY KUNDLU! DO BUDY PAJ-DAK!

MW